Side 11 af 18 FørsteFørste ... 910111213 ... SidsteSidste
Viser resultater 101 til 110 af 177

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Vigtigt med det point og vigtigere var det at se hvilken mental tilstand drengene er i.

Det er vel ved at blive tragikomisk med alle de skader. Men flot spillet af drengene. Magic Mike, Sandro, Tomori og Rebic var de bedste i min bog. Kalulu gjorde et fint stykke arbejde.

Men hvis der er 1 ting jeg håber på, så er det at få solgt Leao til sommer. Jeg kan simpelthen ikke fordrage hans indstilling.
    Mike er sgu cool. Hurtig ude af feltet og en meget aktiv målmand. Stærkt hentet til den pris Massara og Maldini. Tomori og Rebic fortsætter deres gode start, men Tonali er sgu også vokset. Kæmper bravt idag. Kalulu er sgu en sjov spiller. Har lidt positioneringsproblemer, men han er sgu ikke bange for at tage løb og få bolden.

Leao gjorde det sgu fint idag, synes jeg. Svære betingelser når de står så dybt. Klart bedre defensivt arbejde end mod Liverpool. Attituden vil desværre altid være der.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Mike er sgu cool. Hurtig ude af feltet og en meget aktiv målmand. Stærkt hentet til den pris Massara og Maldini. Tomori og Rebic fortsætter deres gode start, men Tonali er sgu også vokset. Kæmper bravt idag. Kalulu er sgu en sjov spiller. Har lidt positioneringsproblemer, men han er sgu ikke bange for at tage løb og få bolden.

Leao gjorde det sgu fint idag, synes jeg. Svære betingelser når de står så dybt. Klart bedre defensivt arbejde end mod Liverpool. Attituden vil desværre altid være der.
    Om han er Han har indtil videre kun vist boss levels. Fantastisk keeper og det bedste er, at vi fik ham til en "billig" mønt. Tonali har virkelig lavet en kovending so far. Han har virkelig set dedikeret og fokuseret ud. En fornøjelse at se. Og endnu bedre er det at han har klubben i hjertet.

Rebic havde intet at arbejde med, så fedt at han altid kæmper og er der når vi mest har brug for det + han hånede ham tøsen Chiellini for at dykke . Tror hans stats siden Lazio kampen hedder 2mål og 3assists - Not bad at all.

Kalulu er bestemt en sjov en, men kæft han var PÅ i dag. En skam at hans skud ikke blev til mål.

Leao er i min bog altid som nat og dag. Hans beslutninger driver mig ofte til galskab. For meget ego i hans spil. Det ville i princippet have været fint, hvis han faktisk havde noget at have det i, men han er ikke Messi eller det der minder om, desværre. Mod Lazio gjorde han det kloge, som resulterede i hans mål. I dag var der intet af det. Men ja, du har ret. Det vil altid være der med ham. Derfor jeg håber han bliver solgt og vi får noget der er bedre. Samme gælder til højrefløjen, for selvom sælen kæmper, så er han bare ikke god nok.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Syntes Leao gør det godt i anden halveg, mens første halveg blev for meget alibi.. Han er en af de få der kan noget individuelt, så selvfølgelig skal han prøve og i anden halveg lykkedes det bedre. Ja han løber nogen gange ind i blindgyder, men hvis han også blot var en Saelemakers, så havde vi intet at komme med på nogen af fløjene. Juve stod ultra dybt, så det gør det altså svært.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Synes også Leao gjorde det nogenlunde.

Jeg savner dog Theo, kommer i flere overlap på ydersiden og skaber plads til Leao.

Generelt sammenspillet mellem de to mangler noget.

Standard

Imorgen lader det til Pioli ryster posen godt, hvilket må siges skal gøres i sådan en kamp. Selvfølgelig har Venezia intet at tabe, men de spillere der bliver kastet i ilden fra Pioli vil også vise hvad de kan. Så Kalalu, Gabbia, Florenzi, Castu, Ballo må i ilden vel jeg mene og så må vi se hvor vi står til halveg.

Nu har vi senest mødt nogle virkelig store hold, så faren er selvfølgelig at de nu tager en slapper imod et lille Venezia hold.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Imorgen lader det til Pioli ryster posen godt, hvilket må siges skal gøres i sådan en kamp. Selvfølgelig har Venezia intet at tabe, men de spillere der bliver kastet i ilden fra Pioli vil også vise hvad de kan. Så Kalalu, Gabbia, Florenzi, Castu, Ballo må i ilden vel jeg mene og så må vi se hvor vi står til halveg.

Nu har vi senest mødt nogle virkelig store hold, så faren er selvfølgelig at de nu tager en slapper imod et lille Venezia hold.
    Fra hvad jeg har læst mig frem til, så hedder opstillingen

Magic Mike
    Kalulu-Gabbia-Roma-Theo/Ballo
    Tonali-Bennacer
    Florenzi-Diaz-Leoa
    Rebic

Heldigvis ikke for mange ændringer, men ja. Man står og frygter lidt at de vil gå hen og undervurdere Venezia.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Fedt at se, Gabbia får chancen i startopstillingen. Jeg synes, han virkede lovende, da ligaen genåbnede efter corona. Meget, meget få fejl i den periode, og han virkede generelt bare sikker, uden man tænker, at der er en fremtidig verdensstjerne gemt i ham. Men det har naturligt nok været svært for ham at komme ind på holdet, når konkurrenterne hedder Kjær, Tomori og Romagnoli... Men ham glæder jeg mig til at se i forhåbentligt 90 minutter!

Det sammer gælder på backerne. Kalulu så god ud mod Juve, og der er altså noget råt potentiale i ham. Ballo ser også spændende ud, så lad os håbe, han brænder igennem, hvis han også får chancen.
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 3 Uger siden kl. 00:54

Standard

Gabbia sammen med Kjær, fungerede ihvertfald bedre end Romagnoli sidste år. I år har Romagnoli dog indtil videre vist overraskende højt niveau og de de normal amatør fejl han har gjort så mange gange. Vi skal selvfølgelig ikke skifte på alle pladser, men en Theo kunne nu også godt bruge en pause. Men forhåbentlig kan vi føre med et par mål til pausen og så kan de bærende spillere få et hvil
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg kan heller ikke få hænderne ned over Tonali.
    Kessie er tilgengæld dalet noget i niveau og særligt mod Liverpool faldt han helt igennem. Ved ikke om kontraktforlængelsessnakken har påvirket ham negativt.
    Leao fortsætter med at være det foretrukne valg fremfor Rebic på den venstre kant af, for mig, uvisse grunde. Han har ikke et særligt godt output og han er endda ubrugelig i det opbyggende spil. Han spiller ikke med hovedet men med rent instinkt. Teknik besidder han ikke meget af og hans driblinger er baseret på at sparke bolden forbi forsvarsspilleren og forsøge at overhale modstanderen, hvilket ikke fungerer mod dybere forsvar. Var det ikke for angribernes skader var Rebic formentlig bænket til fordel for ham, og der går nok heller ikke mere end en enkelt eller to sløvere præstationer af Ante før han bliver bænket til fordel for Leao igen.
    Udover individuelt at være en del bedre end Leao, for nuværende, i hvert fald, så synes jeg også at Theo i sidste sæson var et niveau over når Rebic var på venstre kant fremfor Leao. Derfor ville jeg også i en kamp som denne foretrække at have Rebic på venstre kant, og Leao på toppen. Tror vi ville kunne få mest muligt ud for holdet på den måde, men så igen, hvad ved jeg. Pioli ser dem til træning hver dag.

I aften venter en spændende kamp, som jeg hÃ¥ber drengene kan sætte sig op til efter alle disse store kampe. Det er på aftener som i aften man skal vise mesterpotentiale.
    Sidst redigeret af acm_per_sempre : 3 Uger siden kl. 18:19

Standard

Pioli har valgt at roterer en del idag, hvilket gør kampen ekstra spændende idag.

Jeg synes det giver rigtig god mening, da sæsonen er lang og vi trods alt bør kunne hive tre point mod Venezia.

Jeg håber på en hurtig scoring, så der ikke går panik, samt at vi får Pellegri at se.

Dejligt med gensyn til Gabbia, spændende med Toure.

Håber på en 2-1 sejr.

Regler for meddelelser