Side 13 af 18 FørsteFørste ... 31112131415 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 130 af 177

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Milan[Nikolai] Se meddelelser
    Bebe han lavede assisten til Falcaos mål i 96min for Vallecano i La liga i går. Men enig i at det virker som en sjov handel, men har ikke set ham, så vil ikke dømme ham endnu den kære Messias.
    Ja, virkelig pudsigt, jeg stødte også på det highlights her i dag! Troede faktisk, at han var helt færdig i europæisk topfodbold... Jeg er hermed overbevist om, at han læser med herinde.

Standard

Det hårde program for Milan fortsætter og allerede kamp imorgen kl. 15 ude imod Spezia. En noget anden kaliber end Venezia og de gjorde det ganske godt imod Juve, selvom det pt ikke siger så meget selvfølgelig.

Ballo ventes at erstatte Leao, hvilket må være fornuftig. Vi ved ikke rigtig hvad Ballo kan, han er hurtig, men om han også har kvalitet til at udfordre har vi ikke rigtig set. Men det bliver igen en kamp som imod Venezia. De kommer til at stå ultra dybt, og her har vi så heldigvis Giroud. Ville måske give Rebic starten og så give Giroud 45-30 minutter anden halveg, så vi også har lidt at skyde med, hvis vi ikke får scoret i første halveg.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Det hårde program for Milan fortsætter og allerede kamp imorgen kl. 15 ude imod Spezia. En noget anden kaliber end Venezia og de gjorde det ganske godt imod Juve, selvom det pt ikke siger så meget selvfølgelig.

Ballo ventes at erstatte Leao, hvilket må være fornuftig. Vi ved ikke rigtig hvad Ballo kan, han er hurtig, men om han også har kvalitet til at udfordre har vi ikke rigtig set. Men det bliver igen en kamp som imod Venezia. De kommer til at stå ultra dybt, og her har vi så heldigvis Giroud. Ville måske give Rebic starten og så give Giroud 45-30 minutter anden halveg, så vi også har lidt at skyde med, hvis vi ikke får scoret i første halveg.
    Der er nu forlydninger omkring, at Maldini overtager Diaz position og Giroud kommer ind på toppen.

Giroud er fint, hvis ikke det er for tidligt. Maldini er jeg noget mere skeptisk omkring.

Jeg er med på at der skal roteres, og vi skal selvfølgelig "ære" Champions League. Når det er sagt så er Serie A bare den vigtigste turnering i år.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Jeg er med på at der skal roteres, og vi skal selvfølgelig "ære" Champions League. Når det er sagt så er Serie A bare den vigtigste turnering i år.
    Jeg er selv i tvivl når det gælder Maldini. Jeg håber virkelig inderligt at han kan virkelig noget og ikke er bare med pga hans efternavn.
    Medlem nr 167

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser

Citer Oprindeligt indsendt af shazad Se meddelelser
    Jeg er selv i tvivl når det gælder Maldini. Jeg håber virkelig inderligt at han kan virkelig noget og ikke er bare med pga hans efternavn.
    Enig. Personligt har jeg desværre ikke store forventninger til ham, men håber blot ikke det koster point idag!

Standard

Så blev det officielt.

Spændende opstilling som burde være nok, men Maldini har godt nok ikke meget erfaring. Tilgengæld er det svært at finde en bedre kamp, at prøve ham af.

Jeg er glad for at se Rebic i start 11'ern, så Leao kan få et hvil og personligt synes jeg Rebic er bedre på nuværende tidspunkt.

Giroud kan kun lægerne, Pioli og ham selv vurderer, hvorvidt han er klar. Hvis han er frisk til det er det dog fremragende, at have ham tilbage, hvorimod rigtig skidt, hvis man forcerer en skade.

Jeg tror ikke Spezia får scoret, og så håber jeg vi får lavet en enkelt eller to

Standard

Jeg er også svært skeptisk omkring Maldini. I alle de minutter han har fået, så husker jeg kun en enkelt aktion, der hintede til noget potentiale. Og der mener jeg endda, at han overser muligheden for at spille en chance større.

Det ville være så fedt, hvis han kunne noget, og han kunne blive en integreret del af vores hold. Om så det bare er som indskifter. Men jeg tvivler. Forhåbentlig er det her ikke noget farmand er med inde over at diktere, og det tror jeg heller ikke, men det er altså mærkeligt, at han stadig er med og ikke som minimum er blevet udlejet.

Med det sagt, så glæder jeg mig alligevel til at se ham i startopstillingen. Forhåbentlig venter et mindre gennembrud i dag!

Og lige meget hvad, så har han arvet sin fars latterligt gode udseende, så helt skidt er det ikke.
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 3 Uger siden kl. 14:11

Standard

Efter en helt igennem middelmådig - nok også under det - præstation, så kom han sgu på tavlen! Det er da lidt rørende at se ham score med Paolo jublende på tribunen. Han så rørt ud.

Men... Det har ikke været godt. Han har haft et par OK aktioner men lige så mange dumme boldtab. Og så har han ellers været anonym. Han er sikkert en OK fodboldspiller, og jeg tror da også sagtens, han kan få en habil Serie A karriere. Men nogen stjernespiller har jeg svært ved at se i ham. Det er selvfølgelig også unfair, at vi sidder og siger det - han kan jo ikke gøre for, at hans far er den største Milan-spiller i historien.

Standard

Sgu imponerende nok, at vi bliver ved med at vinde. Fortsat ubesejret i Serie A og i skrivende stund nummer 1.

Kampe som den i dag har vi årevis spillet uafgjort eller tabt snævert. Det ser ganske positivt ud, må jeg sige. Spændende om de kan holde den kørende.

Måske bare frem til vinterpausen, hvor man måske kan kigge på en forstærkning eller to

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Efter en helt igennem middelmådig - nok også under det - præstation, så kom han sgu på tavlen! Det er da lidt rørende at se ham score med Paolo jublende på tribunen. Han så rørt ud.

Men... Det har ikke været godt. Han har haft et par OK aktioner men lige så mange dumme boldtab. Og så har han ellers været anonym. Han er sikkert en OK fodboldspiller, og jeg tror da også sagtens, han kan få en habil Serie A karriere. Men nogen stjernespiller har jeg svært ved at se i ham. Det er selvfølgelig også unfair, at vi sidder og siger det - han kan jo ikke gøre for, at hans far er den største Milan-spiller i historien.
    Det var sgu stort - for hele Milan. Maldini dynastiet fortsætter! Vi snakker altså om 3. generation som scorer i den bedste italienske rækker. Vanvittigt egentligt. Stærke følelser.

Jovist har vi set andre 19-20 årige have mere potentiale, men de har også et helt andet pres på sig. Lad os se hvad det kan blive til. Han spiller en mere teknik vanskelig position end sin far og farfar, så det vil kræve en del for at slå igennem. Lad os se. Jeg holder benene på jorden, og det håber jeg også at han gør Flot mål dog!

Ellers så synes jeg vi slap ok fra kampen. Ca 60 timer efter Venezia kampen med en decimeret trup. Spezia er et vanskeligt sted at spille, men alligevel kontrollerede vi begivenhederne. De får et mål som tager to afretninger og ellers er pr. Små chancer. Vi kunne og bør have lukket den tidligere.

Kalulu og Saelemakers imponerer igen. Theo på vej tilbage i omdrejninger. Romagnioli og Tomori som altid rock solid. Ligesom Theo og Saelemakers indskiftninger åbnede kampen op mod Venezia, så var det Leao’s og Diaz tur denne gang. Vidner på en stærk trup/sammenhold pt.

Skuffelsen må Rebic og Giroud vel stå for, men ok sidstenævnte er ikke helt i form. Og det samme er Kessie heller ikke.

Vi er indtil videre sluppet flot igennem et tæt program med vores decimerede trup. Nu venter to fysiske hårde opgør mod Atl. Madrid og Atalanta. Godt vi får Kjær og Florenzi tilbage, mens Zlatan desværre er ved at gå i forfald. Godt nok ikke mange minutter han har spillet i 2021..

Regler for meddelelser