Side 14 af 18 FørsteFørste ... 41213141516 ... SidsteSidste
Viser resultater 131 til 140 af 177

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Jeg melder mig i koret, der kalder dette en professionel indsats. Vi bruger kampen til at få spillere i form, hvilket i alt tydelighed bliver vist ved Giroud, som er helt færdig efter 45 minutter.

Det er virkelig en fed historie omkring Maldini. Når det er sagt, så er der godt nok meget arbejde foran, hvis han skal have mange flere kampe. Hans teknik virker god, men hans afleveringer og evne til at løbe sig fra af en modstander er alt for ringe.

Pellegri synes jeg egentlig gør det fint. Han får skabt et par gode muligheder.

Motm er svær, da det igen bliver afgjort lidt fra bænken idag. Jeg vil dog igen fremhæve Kalulu. Synes virkelig, at han generelt er imponerende, og idag får han assist på.

Standard

Hvis Maldini kan vokse lige så meget som en håbløs Tonali sidste sæson, så er der bestemt håb forude. PT er det som store dele af sidste sæson, at vi kunne smide næsten hvad som helst på banen og alle fik gjort en god figur og vi fik hentet sejre, selv med meget alternative spillere i start elleveren
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Der går rygter om, at Zlatan først er tilbage EFTER pausen. Dvs. så misser han igen vigtige kampe mod Atl. Madrid og Atalanta. Håber Giroud kommer igang igen. Og meget bekymrende med Zlatan. Han har vel kun spillet 8-10 kampe i hele 2021. Det koster os ca. 1 mio. EUR netto pr. kamp 🙈

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Der går rygter om, at Zlatan først er tilbage EFTER pausen. Dvs. så misser han igen vigtige kampe mod Atl. Madrid og Atalanta. Håber Giroud kommer igang igen. Og meget bekymrende med Zlatan. Han har vel kun spillet 8-10 kampe i hele 2021. Det koster os ca. 1 mio. EUR netto pr. kamp 🙈
    Bestemt bekymrende. Jeg prøver dog, at tænke det er for at han kommer helt skadesfri tilbage denne gang. Sæsonen er lang og p.t fungerer det uden ham.

Der er dog ikke nogen tvivl om, at dette skal være hans sidste som vores førstevalg, og der skal kigges efter en kvalitetsangriber, der ikke er tæt på pensionsalderen til sommer.

Nu skal vi bare have Giroud igang igen, og så har vi heldigvis vist at vi har en god bredde i truppen.

I aften har jeg faktisk en okay fornemmelse. Madrid er ikke kommet specielt godt fra start, og de har altså ikke det samme tempo som Liverpool. De værste nerver blev forhåbentlig også taget efter Cl debut.

Jeg håber på en 2-1 sejr, men tror nok på et x.

Standard

Det var snart hellere man planlagde max hver 2 kamp til Zlatan og så måske indhop. Det med permanent starter kan man hvis lige så godt indse ikke er en løsning med den vanvittige alder han har.

Men Athl Madrid er en langt mere defensiv hold og organiseret hold - vel næsten tæt på italiensk fodbold, dog med især nogle giftige angribere. Vi skal bestemt gå efter sejren, da det bliver dem vi skal konkurrere med om 2 pladsen forhåbentlig. De har jo fået De Paul fra Udinese, som altid er en trussel, men selvfølgelig en generelt godt hold på alle pladser.
    Nerver tror jeg nu nok der vil være med den magiske CL stemning på stadion. Jeg tænker vi prøver at komme ud med fuld fart så vi kan stresse dem fra start
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Fantastiske ting af Brahim og knastørt banket ind af Leao! 1-0. Sådan!

Standard

Simpelthen fantastisk periode vi er inde i. Virker til der er blevet lagt på henover sommeren plus relationerne bare er blevet bedre.

Leao, Rebic og Maldini ( ) scorer de mål vi ikke kan få fra de mere etablerede angribere i Giroud og Zlatan. Kan vi få Giroud med på 100 størstedelen af sæsonen, så er jeg ganske fortrøstningsfuld. Lidt trist Zlatan tilsyneladende synger på sidste vers, kanon spiller og farverig persona i fodboldregi!

Maignan imponerer mig virkelig, skøn type i mål!

Diaz træder i karaktér og dikterer spillet godt. Skønt at være tilbage i CHL!

Standard

Hvor er det latterligt dumt af Kessie, når man render rundt med et gult kort... Rebic skal også passe på, hvis han forbliver inde... Det bliver svært at holde den her hjem nu...

Standard

Fantastisk kamp af Milan som blev total ødelagt at er tynd rødt kort men også igen lære penge vi betaler ligesom i Liverpool - og idag er der så Kessie der viser hvor urutineret han er i det her CL

Madrid skulle man Tro var et spansk midterhold, men de kommer uden tvivl med Pres i anden halveg. Skide ærgelig vi måske kommer til at stå med et nederlag, men selv i Madrid kan vi ihvertfald udfordre dem. Men bare øv sådan en kamp Bliver helt ødelagt at det kort

Standard

Dumt af Kessie. Jeg synes dog det er en vanvittig hård dom, og jeg synes det er så ærgerligt for det ødelægger kampen. Det skal dog sige Kessie var kampens klart dårligste fra start.

Angående kampen. Hvor er det fantastisk at kigge på. Vi er jo længder bedre end Atletico.

Rebics friløber, Leaos saksespark, som jeg er ret sikker på VAR ville have kaldt offside, hvis den var gået ind.

Bennacer spiller sin med afstand bedste kamp i sæsonen, og Diaz fortsætter hvor han slap.

Håber så meget vi vinder for holdet har så meget fortjent det.

Regler for meddelelser