Side 15 af 18 FørsteFørste ... 51314151617 ... SidsteSidste
Viser resultater 141 til 150 af 177

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Ligner vi er gået over til et femmands forsvar. Jeg tror Pioli dummer sig her. Det er en svær situation, men jeg mener ikke vi er dygtige nok til at stå så kompakt.

Jeg tror vi skulle holde fast i det vi kender, og så vil der selvfølgelig komme perioder, hvor de ville presse.

Pioli har dog totalt overbevist mig, så forhåbentlig viser han igen, hvorfor han er træner. Giroud skal forhåbentlig også snart ind og holde fast i bolden, samt defensive dødbolde.

Standard

Ja, vi har måske solgt 2. halvleg for let. Fucking ærgerligt med Griezmann’s mål, men det er flot gennemspillet. Vi har spillet med 9,5 mand - Giroud har jo skuffet fælt. Virker totalt ud af form.

Nej nej, straffe i 94 min. Vi har godt nok fået en hård skæbne i CL. Vi havde klart vundet denne hvis ikke Kessie havde fået rødt.

Ellers bravt kæmpet men igen er det rutinen blandet med uheld som fælder os

Standard

Det er jo næsten ikke til at bære. Skandaløst hvis I spørger mig.

Ballo-Toure har virkelig ikke et specielt heldigt indhop - vi kæmper bravt men får stjålet det på målstregen, trist.

Standard

Hold nu kæft mand... Sikke en skæbne...

Pioli bliver sat i et kæmpe dillema, grundet en kombination af at dommeren har en i min optik meget tynd linje og Kessie ikke er mødt ind i den her sæson.

Jeg mener Pioli træffer det forkerte valg, da jeg mener holdet er godt nok til at kunne holde bedre på bolden end vi gjorde i anden halvleg.

På den anden side har vi okay resultat indtil det 94 min, hvilket Pioli selvfølgelig vil forsvarer sig med.

Jeg synes dog det er tydeligt, at vi bliver alt for defensive og passive fordi vi reelt ender med at spille med 2 backs i hver side som gør Giroud, Bennacer, Tonali osv. Ingen chance har for at komme af med bolden.

Frustrerende, men det positive er vi udspillede Atletico da vi var lige antal på banen, hvilket kan give forhåbninger.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af auge Se meddelelser
    Det er jo næsten ikke til at bære. Skandaløst hvis I spørger mig.

Ballo-Toure har virkelig ikke et specielt heldigt indhop - vi kæmper bravt men får stjålet det på målstregen, trist.
    Både Giroud og Balo-Toure svækker holdet, og det er for meget med en mand i undertal. De taber de få bolde, som kan give os en puster. Det er de mest skuffende ting. Kalulu med lidt klumset straffe, som er lidt tyndt men selvfølgelig skal dømmes.

Fantastisk indstilling fra alle som kæmper røven ud af bukserne. 1 point havde gjordt underværker og betydet minus 1 til Atl. Madrid, mens der nu skal hentet sejr i Madrid. Ikke umuligt, men nøj hvor er det ærgerligt at Kalulu laver sådan én.

Uheldige indskiftninger idag, men kan sgu godt forstå Pioli på en måde.

Utroligt, at vi i begge kampe mod storhold som Liverpool og Atletico står med 3 point i pausen og går hjem med 0. Fandes også! Synd for gutterne, men ingen falder vi på rutinen. Vi har set Inter og selv Juventus sådan her i CL.

Det er en ommer Giroud, Kessie og dommeren.

Men igen hatten for de unge. Hverken Kessie, Giroud, Kjær eller Zlatan hjælper til, og vi løber næsten med sejren.
    Sidst redigeret af Slupinski13 : 2 Uger siden kl. 22:08

Standard

Havde det været Juve vi havde spillet mod, ville man sige nå ja - Juve får altid dommer kendelserne. Men det her virkede meget tyndt, hvem af spillerne der reelt rører bolden først men afmen er vel næsten umulig at se og det er jo yderst tæt bolden er på spillerne. Kalalu vil jeg nu ikke beskyde for det, men nok nærmere Kessie. Syntes godt nok også Giroud kom med absolut intet - han havde været på bane 10 minutter, hvor han allerede bare stod og kiggede.

Men bittert. Der skal noget af et comeback til og vi skal ihvertfald vinde i Porto og det her Madrid hold taber også i Liverpool. Så er der 1 point der skiller os. Men 1 point havde været guld værd. Men i 45 minutter at losse væk kræver man har lidt held i sprøjten og også dommer kendelserne med sig. De satsede ultra offensiv tidlig Madrid. Den er tung forud en svær kamp i Atalanta. Men igen viste Milan jo de kan være med - man kan næsten sige sagtens være med, forde det her Madrid hold var godt nok en tynd kop kaffe

Men CL er bare en turnering man skal lære at spille og man ser det gang på gang når nye hold kommer ind, at det kræver noget andet end den hjemlige liga. Vi har over 2 kampe jo egentlig gjort det hæderligt, men ja - point er der ikke
    Sidst redigeret af Rossonero : 2 Uger siden kl. 22:09
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Som alle herinde, så er man ramt af vrede, frustration og skuffelse.

FFS mand!!! Ham kessie der, skal bare skrottes. Den hovedløse kylling har ikke gjort andet end at koste os dyrt. Og ham dommeren... Jeg håber han bliver degraderet til division 1000 i Tyrkiet.

Alle pånær Giroud og Kessie kan være stolte af deres indsats. Op på hesten igen, drenge. Atalanta venter os på søndag.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Må ærligt erkende at jeg ikke har læst op på de efterhånden umulige dommerregler - men at det er et 'klart' straffe - er i min optik helt hen i vejret. Der er simpelthen gået inflation i handsdomme og VAR's berettigelse er tilsyneladende netop på baggrund af domme som denne, hvilket er ufatteligt. Selv kommentatore sidder og mener de er klare, måske jeg bare ikke forstår hvordan fodbold er skruet sammen længere.. Tænker det eneste mulige scenarie i moderne fodbold frem mod det nye århundrede er armløse spillere...

Håber Pioli får vendt denne dukkert til en god omgang positiv motivation - for der er mange gode momenter at tage med, som desværre bliver overskygget til sidst.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af auge Se meddelelser
    Må ærligt erkende at jeg ikke har læst op på de efterhånden umulige dommerregler - men at det er et 'klart' straffe - er i min optik helt hen i vejret. Der er simpelthen gået inflation i handsdomme og VAR's berettigelse er tilsyneladende netop på baggrund af domme som denne, hvilket er ufatteligt. Selv kommentatore sidder og mener de er klare, måske jeg bare ikke forstår hvordan fodbold er skruet sammen længere.. Tænker det eneste mulige scenarie i moderne fodbold frem mod det nye århundrede er armløse spillere...

Håber Pioli får vendt denne dukkert til en god omgang positiv motivation - for der er mange gode momenter at tage med, som desværre bliver overskygget til sidst.
    Hvor Pioli mangler lidt taktisk snilde engang imellem, så virker han som en mester til at komme ind i de unges hoveder. Håber også han får presset det sidste positive ud, men nøj nogle skuffende slut resultater.

Nu har jeg set Kessie’s igen. Det er lidt satset, men direkte skandaløst at han smider hjemmeholdet’s spiller ud efter 28 min. Helt igennem tyveri. Jeg vil mene, at den knapt er et gult værd uden nogle kort på hånden. Har spilleren er gult kort hængende og vi er i 28 min, så skal der altså noget heftigt til at smide ham ud. Og så slutter han af med tyndt straffe. Skandale, som potentielt kan koste og videre deltagelse.

Standard

Forhåbentlig sker der lidt retfærdighed efter sådan en dommer. Gengivelse viser jo faktisk at det er Lemar der har først kontakt med bolde med hånden og generelt når det er sådan en klumpe-dumpe, hvor bolden springer op på en hånd imellem venner og fjender er sku for tyndt at dømme. Man kan så sige, det er vel ikke dommerens skyld, men dem der sidder i VAR - eller så skal dommeren jo ihvertfald selv tage et kig på det, hvis han altså må det, hvis VAR dommerne siger der ingen tvivl er.

Men 2 sejre imod Porto er selvfølgelig et must, mens vi kan håbe Liverpool måske er gået videre når vi møder dem hjemme, så det bliver lidt alternativ opstilling og vi har nok også lært noget fra første kamp.

Men det er sku op ad bakke efter sådan en kamp som igår. Forhåbentlig kan spillerne se hvordan de den første halve time fuldstændig kørte dem ned og der stadig er tro på det
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser