Side 17 af 18 FørsteFørste ... 715161718 SidsteSidste
Viser resultater 161 til 170 af 177

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Vil sige der var lige midt i første halveg, hvor vi virkede lidt pressede, men ellers resten af kampen var der lukket godt nok og det virkede som om Atalanta kunne spille 90 minutter til uden at score med en suveræn central defensiv med Kjær og Tomori.
    Til sidst gik der så alligevel lidt kagemand i den og må da sige Messias fik det man kalder lidt af en mareridt start. Han havde måske håbet på en stille og rolig sidste 15 minutter, men blev så mere eller mindre skyld i 2 direkte mål.
    Straffesparket ser jeg det egentlig først som om den rammer den ene Milan spiller og så ryger op på armen, så var ikke i tvivl om den ikke ville blive givet - men så den anden kamera vinkel ser der anderledes ud.

Og det sidste mål falder han let syntes jeg, men der er selvfølgelig lidt kontakt, men en situation som i Italien fløjtes 9 ud af 10 gange. Overordnet vel nærmest suveræn forestilling af Milan, der straffer de fejl modstanderen laver - og man må sige det ved de 2 første mål er gigant fejl, men uanset skal det nu ikke tage noget fra Milan
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ham Tonali der. The kid made his presence known. Klart MOTM.

Fantastisk indstilling af holdet. De kendte deres besøgstid.
    Lidt uheldig indhop af Messias (defensivt) og forhåbentlig er der bedre ting at se fra ham, fremadrettet

Imponerende hvad ham Padre Pioli har opnået på snart 2år. Nu handler det om at få de skadet spillere tilbage, så vi har flere brikker at rykke rundt med.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Det vilde ved det her Milan hold er jo egentlig at vi, ligesom sidste sæson, i mange kampe kører i lidt nødopstilling. Vores bedste kort i Ibra og Giroud er ikke engang kommer i spile endnu, men dermed ikke sagt at vi ville have vundet eller tabt samme kampe, hvis de havde været med i truppen. Men sådan 2 fysiske spillere er et værktøj man virkelig kan bruge i nogle kampe, men indtil videre har vi kunne løse det ud over Athl. Madrid kampen.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Unødvendigt det var tæt på, at blive spændende. At der ikke er frispark, og tilsyneladende ikke bliver tjekket var på deres sidste mål begriber jeg ikke.

Overordnet dominerende indsats, og jeg mener vi er markant bedre end Atalanta idag.

Tonali spiller klasse. Maignan var god i første halvleg. Calabria med en stærk kamp. De tre var nok mine favoritter idag. Rebic knokler også en vis legemsdel ud af bukserne, hvilket også skal hyldes.

Messias er selvfølgelig uheldig i de defensive aktioner idag, hvor jeg mener han bliver snydt på den ene. Ellers synes jeg faktisk, at han så ret stærk ud. Det ligner han har en rigtig god teknik og har altså ikke spillet i et par måneder. Fint alternativ til Diaz.

Dejligt at slutte godt af inden landsholdspause. Der skulle Bakayoko, Krunic, Giroud og Zlatan gerne blive skaderne kvit.
    Helt enig. Maignan, Leao, Tonali og Calabria løber nok med overskrifterne, men Theo og Kessie gjorde det også solidt. Theo med egentlig 2 flotte assists og koncentreret defensiv indsats. Men hvor er det forfriskende at se, at på trods af det ikke lykkedes teknisk set, så knokler folk som netop Rebic og Saelemakers. Det er altafgørende og knækkede Atalanta's tro fra starten af 2. halvelg, hvor vi egentlig har fuldstændig styr på dem. Det havde vi nu hele kampen undtagen da Kjær lige skulle have styr på Zapata midt i første halvleg.

Jeg synes også at Messias så frisk ud i det offensive spil, og rent uheld at han er involveret i 2 mål. Positivt set, så var han sgu' med nede og forsvare. Ting som Rebic også er god til, og jeg bestemt vil savne når Ibra kommer på banen.

Bestemt en rigtig flot spillet kamp ovenpå en intensiv måned med kampe mod Liverpool, Juventus og Atl. Madrid med en decimeret trup. Virkelig flot. Det bliver sgu' svært for Ibra, Giroud, Messias og Bakayoko at spille sig på. Men selvfølgelig glæder vi os til at få dem igang, så de kan give den sunde konkurrence et boost.

Standard

Så gælder det Verona i aften. En del skader og Corona, så bestemt ikke en nem kamp.

Inter har netop tabt, hvilket bestemt ikke gør kampen mindre vigtig. Vi kan presse Inter og holde fornuftig afstand til Lazio.

Jeg håber Giroud kommer igang efter sin skadesperiode idag, for det har set sløjt ud efter en god start.

Standard

Typisk efter en landsholds pause og selvfølgelig rigtig mange ændringer pga skader. Det første et tilfældig mål og straffesparket typisk klodser af romagnoli. Vi spiller skidt på alle måder men svært med Så mange ændringer og nok også mangel på kvalitet.

Standard

Elendig halvleg med forudsætninger der også var svære.

Når det er sagt, så er det totalt febrilsk over hele linjen og de få spillere man kunne forvente kloge beslutninger fra er helt væk. Romagnoli og Giroud er en katastrofe.

Ud over attituden, så var Rebic eneste mand på det niveau der kræves.

Standard

Ja Giroud er helt væk, men ved så heller ikke rigtig hvad det er han skal arbejde med. Det virker fuldstændig hovedløst det her på alle punkter, men måske lidt hårdt vi er bagud 2-0, men når præstationen ikke er bedre overordnet, så sker sådan noget bare.
    Et point må være det vi skal gå efter og så videre - vi skal nok kunne få et billig straffespark tænker jeg eller et rødt kort til Verona, der har en del med gulekort allerede.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Forfærdelig kamp som i begge skriver. Ligeså dårligt som forudsætniger til kampen.

Giroud er ikke i form, men forhåbentlig hjælper spilletiden. Midtbanen blev kørt rundt indtil, at vi kommer bagud 2-0. Champions League kampen har klart været i baghovedet på Pioli ellers burde Maldini være på bænken.

Når det er sagt må jeg også sige respekt til Verona. De udnytter, at vi stiller i en mindre stærk opstilling til fulde og spiller en god omgang fodbold.

Standard

Vanvittigt! Hold den nu hjem!!!

Regler for meddelelser