Side 49 af 49 FørsteFørste ... 39474849
Viser resultater 481 til 490 af 490

Emner: Træner - Filippo Inzaghi

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    http://www.football-italia.net/67502...s-inzaghi-exit

Lige nu håber jeg at Pippo nægter at accepterer Gallianis bud om at fælles afbrydelse af kontrakten
    Haha. Så vil vi have 3 trænere på kontrakt, hvis vi antager, at Mihajlovic har skrevet under nu.

Standard

Vel kun Pippo og Miha. Med mindre du tæller Tasso med?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Vel kun Pippo og Miha. Med mindre du tæller Tasso med?
    Troede stadig vi betalte Seedorf? Udløb/udløber hans kontrakt ikke 1.juli 2015?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Milan[Nikolai] Se meddelelser
    Troede stadig vi betalte Seedorf? Udløb/udløber hans kontrakt ikke 1.juli 2015?
    Den blev betalt ud i 2014 jf. regnskabet. Det var en del af de ekstraordinære omkostninger på små 50 mio euro, at Seedorfs resterende løn på 10 mio euro var en del af.

Standard

Så blev Inzaghi fyret officielt.

Mange forudså, at det var skandaløst at ansætte Inzaghi i sidste sæson, men få havde nok forestillet sig, at det skulle blive så skidt på banen. En skam at et klubikon yderligere skulle ødelægges på den måde, men han valgte selv at takke ja til en opgave, der var langt større end, hvad han var klar til.

Standard

Den kære Pippo tabte holdet fuldstændig i 2015, jeg har sjældent set noget lignende. Jeg elsker Pippo, men han skal ud og have erfaring og finde et koncept han vil praktisere. Han famlede så meget, at det nærmest blev pinligt og ikke til at holde ud og kigge på. Pippo er et eksempel på at det have hjertet med, er ikke altid nok. God vind SUPER PIPPO

Standard

Ja man kan jo ikke sige noget til fyringen - men en kæmpe fadæse at ryet på to så store spillere er blevet ødelagt.

Pt. har vi 3 managers på kontrakt. Seedorf, Inzaghi & nu Mihajlovic. Der bliver kastet med millionerne i disse tider Nogen af dem mindre klogt end andre

Standard

Man håbede på man kunne løse det med på en mere pæn måde, men Inzaghi var ikke med på den idé - så nu kunne Milan ikke trække den længere og det blev en kontant fyring, som dog giver lidt flere penge til Inzaghi
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Øv hvor havde jeg bare håbet at Inzaghi havde blevet en susces, men sådan gik det desværre ikke. Han er stadig i mine øjne en legende og jeg håber han kommer godt videre og at vi en dag igen ser hans navn blandt de store drenge. God vind til super pippo!!

Håber at Milan i den kommende sæson får oprustet ellers bliver det endnu svære at komme tilbage til en europæisk top, som tidligere har været et synonym med Milan. Jeg mener dog forsat at der skal holdningsændringer til helt oppe i toppen, men det kommer forhåbentlig nu, for ellers kan ingen - uanset navn eller tidligere gavn løfte Milan tilbage på sporet. 201472015 sæsonen er gået i glemmebogen og man kan kun se fremad nu.
    MTD medlemsnr.: 191

Favoritspiller gennem tiden: Ruud Gullit og Pippo Inzaghi

Favoritspiller i den nuværende trup: ingen lige pt

Standard

Den kære Pippo Inzaghi, får comecack i Serie A, han er nyudnævnt Bologna træner for den kommende sæson.

https://www.tuttomercatoweb.com/seri...-cifre-1114997
    MTD medlemsnr.: 191

Favoritspiller gennem tiden: Ruud Gullit og Pippo Inzaghi

Favoritspiller i den nuværende trup: ingen lige pt

Regler for meddelelser