Side 1 af 49 12311 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 490

Emner: Træner - Filippo Inzaghi

Standard Træner - Filippo Inzaghi

Back from the dead.

Utroligt forår og pludselig tilbage på landsholdet. Umiddelbart førstevalg i angrebet - men tvivlsomt om han holder til 38 x 90 min. Sublim afslutter og potentiel matchvinder i alle kampe han deltager i.

UUNDVÆRLIG
    Sidst redigeret af Fogh : 09-06-2014 kl. 20:21
    Medlem Nr. 1

Forza_Milan's Avatar
    Tilmeldings dato
    Sep 2006
    Lokation
    Langebæk/Sydsjælland

Standard

Fantastisk genfødsel. Der var sgu mange der ikke troede på det sidste år men hvor er det bare fantastisk
    Simon - MTD medlem #51

Standard

Jeg må indrømme, at jeg var en af dem der havde afskrevet ham inden han fik sit fantastiske comeback i foråret! Jeg tror bestemt han bliver en joker i år, som kan gøre forskellen både i Serie A og i CL!

En utrolig vigtig reserve, at have i truppen! Man kan nærmest ikke kalde ham reserve, men det er jo nok hvad han er efter Gila og Oliveira ikke vil finde sig i en bænke tjans!

Standard

Inzaghi is back og han er der for at blive. Han er vores skarpeste angriber og jeg betragter ham som 1. angriber og det er bestemt også ham jeg forventer mest af vores angribere.

Han er en fantastisk eksplosiv spiller, der virkelig kan være et helvede for et forsvar.
    Zorro per sempre!

Standard

Hvis han undgår skader, er jeg sikker på han kommer til at ligge og kæmpe om topscoren i Serie A.

... For at sætte ham på bænken, ville være til en trænerfyring for Carletto, sådan som den mand bomber.

Forza_Milan's Avatar
    Tilmeldings dato
    Sep 2006
    Lokation
    Langebæk/Sydsjælland

Standard

Klart klart førstevalg. Burde der ikke være tvivl om. Bare spørgsmålet om det skal være Oliveira eller Gila der skal spille sammen med ham.
    Simon - MTD medlem #51

Standard

Min klare favoritspiller, og det har han været længe..

Inzaghi er så sej, og jeg er så glad for at han er tilbage som vi kender ham, og det er han jo!?

Han har en eller anden speciel evne, i at score når det er vigtigst, eller i de vigtigste kampe, især i Champions League, han er også altid god for et mål i slut minutterne, og så får man jo som sædvanligt den gale jubelscene, han er så fantastisk

FORZA SUPERPIPPO

Standard

Sådan som han har spillet siden han blev fit for fight må han være førstevalg - og så er det store spørgsmål om det er Oliveria eller Gilar ved hans side - eller Gourcuff (4-1-2-2-1) ligesom Savicevic, Baggio og Weah på toppen, bare gerne med lidt længere succes periode end de 3 havde sammen...

Standard

Har folk herinde læst og set det der stod om Pippos kæreste, den russiske skønhed......
    Det er på forsiden af BT eller var det Ekstra Bladet plus der er nøgenbilleder af hende inde i avisen....
    Det er sku en skønhed der vil noget......Forstår godt at Pippo ikke kan koncentrer sig på banen......en joke.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Generalen Se meddelelser
    Sådan som han har spillet siden han blev fit for fight må han være førstevalg - og så er det store spørgsmål om det er Oliveria eller Gilar ved hans side - eller Gourcuff (4-1-2-2-1) ligesom Savicevic, Baggio og Weah på toppen, bare gerne med lidt længere succes periode end de 3 havde sammen...
    Måske kan vi håbe at de har en længere succes end legender som Savicevic, Baggio og Weah, MEN derfor er deres kvalitet også et godt stykke lavere end de nævnte legender.
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser