Side 84 af 85 FørsteFørste ... 347482838485 SidsteSidste
Viser resultater 831 til 840 af 844

Emner: Europa League-tråden

Standard

Der kan max være 4 hold i CL pr land så vidt jeg ved. Så skulle vi ende på 4 pladsen og Inter vinder EL og ligger på en 5 plads i Serie A er vi sorte per (så vidt jeg har forstået det før)
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Hvis Inter eller Napoli vinder EL og de samtidig ender udenfor top 4, er der 5 pladser til Italien. Skulle Roma samtidig vinde CL og ligeledes ende uden for top 4 så bliver 4. pladsen sorteper jf artiklen her.

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...r-direkte-i-cl
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard

Inter er pt bagud 0-1 hjemme mod Frankfurt. Første kamp i Frankfurt endte 0-0 og dermed er Inter på vej ud af EL.
    Jeg håber de får brugt en masse gode kræfter på kampen så de kan være godt trætte når vi mødes på søndag
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard

Torsdag gælder det EL. Det er faktisk lidt nerver på for i en kamp kan der virkelig ske alt. En lidt uheldig dag og vi er uskarpe, jamen så kan der vel godt lure en sensation. En kamp er virkelig farlig for alle hold, selvom Milan selvfølgelig er favoritter. Over 2 kampe havde det været en helt anden snak, hvor man kan rette op på evt. fejl.
    Ikke at jeg tror vi ryger ud, men det er de her kampe som ofte er svære da man som Milan har alt at tabe, hvilket jo også givet et stort pres på unge spillere
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

EB.dk står til at vise kampen senere online. Men ellers kan man vel være heldig at finde noget på Mobdro fx

Standard

En must win kamp, men er godt nok ikke et frygtindgydende hold vi stiller med. Nogen med et link?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    En must win kamp, men er godt nok ikke et frygtindgydende hold vi stiller med. Nogen med et link?
    Jeg kan anbefale Mobdro appen. Den kan castes til fjernsynet via Google Chrome. Hertil skal sport klub 2 kanalen vælges. Serbisk kanal tror jeg.

Det første kvarter er absolut ikke prangende. Klassisk Milan hvis det er bliver unødvendigt kompliceret.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Jeg kan anbefale Mobdro appen. Den kan castes til fjernsynet via Google Chrome. Hertil skal sport klub 2 kanalen vælges. Serbisk kanal tror jeg.

Det første kvarter er absolut ikke prangende. Klassisk Milan hvis det er bliver unødvendigt kompliceret.
    Det lyder klassisk Milan. Tak for tippet men har ikke device i dag og er kun på laptop desværre.

Standard

Ikke den største halvleg. Så kun de sidste 25 min, men der var vi i fuld kontrol, med undtagelse af enkelt chance, hvor Gabbia taber en nærkamp.

Vi burde også have scoret en basse mere, men ikke den største kamp, hvilket vel var lidt forventeligt mod et hold der var i fuld gang med ligaen, og vi ikke er igang endnu, og mangler noget Rebic/Leao til at hjælpe offensiven.

Standard

Ja fin trænings kamp tænker jeg. Det er svært at Spille godt imod ringe modStandere. Syntes vi har sejlet lidt defensiv nogle gange på simple dødbolde hvor vi slet ikke dækkede op.

Regler for meddelelser