Side 1 af 84 1231151 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 833

Emner: Europa League-tråden

Standard Europa League-tråden

Det er en trist dag, for italiensk fodbold.

Empoli blev sendt ud med en øretæve, og Sampdoria røg som bekendt ud til AAB.

Lige nu er Palermo og Fiorentina i overtiden.

Palermo er bagud 0-1 hjemme mod Mlada Boleslav. Lige nu i straffekonkurrence.....

Fiorentina er i forlænget spillet med 1-1 hjemme mod Groningen.
    Sidst redigeret af Fogh : 16-12-2013 kl. 09:20
    San Siro - La sede del diavolo

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af RedsOFMilan Se meddelelser
    Det er en trist dag, for italiensk fodbold.

Empoli blev sendt ud med en øretæve, og Sampdoria røg som bekendt ud til AAB.

Lige nu er Palermo og Fiorentina i overtiden.

Palermo er bagud 0-1 hjemme mod Mlada Boleslav. Lige nu i straffekonkurrence.....

Fiorentina er i forlænget spillet med 1-1 hjemme mod Groningen.
    Tror ikke så meget, at det er fordi, de italienske hold er dårligere. Der prioriteres måske bare anderledes.

Men flot af AaB må man sige. FCK spillede en god første halvleg, men var ret heldige i anden halvleg og i den forlængede, hvilket resulterede i et foræret straffespark.

Standard

Fiorentina vinder straffesparkskonkurrencen, da Mutu score på det afgørende forsøg.

Fiorentina videre, som det eneste italienske hold. Kan godt være det er et spørgsmål om prioritering, men synes stadigvæk at det er trist.

Empoli ryger til FC Zürich, Palermo til Mlada Boleslav og Sampdoria til AAB.

Standard

Uefa cuppen bliver uden tvivl prioriteret meget lavt for hold som Sampdoria, Empoli og Palermo. Man har vel opdaget, hvordan det er gået de andre midterhold i Italien, der har skulle spille begge turneringer de andre år. De har haft middelsæsoner, og i Parmas tilfælde var man sågar ved at rykke ned.

Empoli har på ingen måde spillermateriale til to så krævende turneringer. De skal i forvejen kæmpe om at blive i ligaen. Sampdoria vil tydeligvis heller ikke risikere noget.

Palermo og Fiorentina skal begge kæmpe om Champions League pladser til næste sæson. Selvom Viola har en bredere trup end de tre andre hold, ville jeg stadig ikke have satset på at kvalificere mig til Uefaen, hvis jeg var dem. Det mindsker bestemt deres chancer, at de skal bruge spillere i Europa, mens Juventus, Palermo og Napolis spillere kan holde pause.

Uefa cuppen har desværre udviklet sig til en "taber-turnering", som de fleste hold prioritere efter deres egen liga.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kriller Se meddelelser
    Uefa cuppen bliver uden tvivl prioriteret meget lavt for hold som Sampdoria, Empoli og Palermo. Man har vel opdaget, hvordan det er gået de andre midterhold i Italien, der har skulle spille begge turneringer de andre år. De har haft middelsæsoner, og i Parmas tilfælde var man sågar ved at rykke ned.

Empoli har på ingen måde spillermateriale til to så krævende turneringer. De skal i forvejen kæmpe om at blive i ligaen. Sampdoria vil tydeligvis heller ikke risikere noget.

Palermo og Fiorentina skal begge kæmpe om Champions League pladser til næste sæson. Selvom Viola har en bredere trup end de tre andre hold, ville jeg stadig ikke have satset på at kvalificere mig til Uefaen, hvis jeg var dem. Det mindsker bestemt deres chancer, at de skal bruge spillere i Europa, mens Juventus, Palermo og Napolis spillere kan holde pause.

Uefa cuppen har desværre udviklet sig til en "taber-turnering", som de fleste hold prioritere efter deres egen liga.
    Tror såmænd du har ret. Men det er en lidt dyr, disposition. Det koster altså mange point i sidste ende for itlaliensk fodbold. Men kan heller ikke rigtig forstå det.

Sampdoria virkede da til, at tage opgaven dybt seriøst. Så også jubelscenerne efter Fiorentina gik videre. De stillede iøvrigt også i, tæt på stærkeste opstillling.

De engelske og spanske hold, må jo også have deres hjemlige turnering for øje, men de virker til ligeledes at gå meget op i UEFA cup'en.

Kan godt være, som du siger, at de italienske hold overvejende er Serie A hold. Altså at de blot, ser UEFA cup'en som hæmsko.

Jeg ville isåfald, bare ønske at det ikke var sådan. Ville gerne se os med fremme, på alle fronter.

Standard

UEFA Cup Group stage draw

Group B
    Atletico Madrid
    Aberdeen
    FC København
    Panathinaikos
    Lokomotiv Moskva

Group C
    AEK Athen
    Fiorentina
    Mlada Boleslav
    Villarreal
    Elfsborg

Group G
    Getafe
    H. Tel-Aviv
    AAB
    Anderlecht
    Tottenham

Interessant kamp imellem FCK og Atletico. Fiorentina, har gode chancer, hvis de ellers gider at bruge krudt på turneringen.

AAB, får det uhyggeligt svært. De skal være heldige, hvis de skal ende i top 3. Men sjovt møde med Laudrup's Getafe.

Super Moderator Zumbito's Avatar
    Tilmeldings dato
    Sep 2006
    Lokation
    Odense

Standard

Vil da mene AaB har en fair chance: Tottenham kan de nok ikke gøre noget ved. H. Tel-Aviv og Anderlecht er 50-50, mens jeg anser kampen mod Getafe som værende den letteste...

Kan godt være Getafe har et godt hold og en god træner, men de klarede sig kun lige med nød og næppe videre i UEFA Cuppen og de ligger elendigt til i ligaen.
    Medlem nr. 44

Standard

Så synd for AaB de startede så flot men vi fik da sendt et signal om vi godt kan spille lidt godt fodbold i Danmark
    MTD Medlem nr. 130

CHI OS A VINCE ... E VINCEREMO

Standard

Fiorentina sendte Everton ud efter straffesparkskonkurrence. De kan i den grad takke Frey, da han havde mange super redninger i den ordinære tid.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fogh Se meddelelser
    Fiorentina sendte Everton ud efter straffesparkskonkurrence. De kan i den grad takke Frey, da han havde mange super redninger i den ordinære tid.
    Fint nok med mig. Jo mere Fiorentina har at tænke på, jo sværere bliver det for dem, at hente den 4. plads!

Regler for meddelelser