Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 39

Emner: Mangler i det nye forum

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Nesta Se meddelelser
    Tak for forslaget.

Vi har faktisk haft det - men uden det rigtig blev brugt. Vi kan da godt prøve igen.
    Og den er hermed lavet.

Værsgo at skriv
    Medlem Nr. 1

Standard

Ved jeg har haft den oppe og kører et par gange, men en aldersgrænse eller lign.

Det er heldigvis tonet en smule ned, siden alle de ligegyldige brugere fandt vej her til, selvfølgelig er der undtagelser. f.eks. Kriller (No offence) som er en ordenlig bruger. Selvfølgelig er der nogle som sikkert lyver og skriver de er 20 eller lign. men tror det ville skærer en del kødhoveder væk.

Eller endnu bedre luk for tilmeldinger, med mindre de bliver en del af MTD og behold den nuværende gruppe af mennesker her inde. Som sagt kun en idé, og sikkert en lausi en af slagsen, men ville lige komme med det
    MILAN, MILAN SOLO CON TE!

Medlem af Brigate Rossonere

Standard

Ville være rart, hvis man kunne gå tilbage til forsiden, selvom man er logget ind i forum... Det synes jeg ikke umiddelbart, man kan nu??

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af divinocodino Se meddelelser
    Ville være rart, hvis man kunne gå tilbage til forsiden, selvom man er logget ind i forum... Det synes jeg ikke umiddelbart, man kan nu??
    Tænkte nøjagtigt det samme, da jeg lige skulle have fat i noget af Milans historie, og var logget ind på forum, kunne jeg ikke rigtig komme tilbage, pånær at skrive adressen i søgefeltet igen.

Standard

Korrekt.

Noget jeg faktisk selv har tænkt på ofte. Den smider vi i hænderne på Kim.
    Medlem Nr. 1

Standard

Nu har jeg lige oprettet bruger. Den tidligere bruger jeg havde, har jeg ikke kunnet finde, men som om det ikke er nok så har i også ændret siden/layout siden jeg sidst var her.

Jeg har lidt svært ved at vænne mig til det. Især topbanneret synes jeg ikke er så pænt. Måske det bare er mig?

Standard

Er der en oversigt hvilken puper i Danmark viser ACmilans kampe

Hilsen Torben

Standard

Nu har den vist været oppe og vende før, og kan egentlig ikke huske hvad svaret var.., men hvorfor har vi ikke en chat her på siden??

Sidder f.eks. nu og har et hurtigt spørgsmål til hvor jeg finder stillingen i den portugiske liga, hvilket jeg er sikker på jeg lige kunne få svaret på ved at spørge én gang herinde, frem for at skulle søge på google.com.
    Ja, lidt dovenskab er det nu.. men det var nu ikke ment som kun lige nu og her, men bare generelt... Og dette er nu bare et sidste nysgerrigt spørgsmål omkring dette emne.. ;o)

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af DeepzOne Se meddelelser
    Nu har den vist været oppe og vende før, og kan egentlig ikke huske hvad svaret var.., men hvorfor har vi ikke en chat her på siden??

Sidder f.eks. nu og har et hurtigt spørgsmål til hvor jeg finder stillingen i den portugiske liga, hvilket jeg er sikker på jeg lige kunne få svaret på ved at spørge én gang herinde, frem for at skulle søge på google.com.
    Ja, lidt dovenskab er det nu.. men det var nu ikke ment som kun lige nu og her, men bare generelt... Og dette er nu bare et sidste nysgerrigt spørgsmål omkring dette emne.. ;o)
    http://www.bold.dk/statistik/tabel.php?liga=14
    Medlem nr. 197 - 1 kamp på san siro

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af KaPaRo Se meddelelser
    Mange tak KaPaRo.. Har været inde på bold og kigge også, men synes ikke jeg kunne finde det....

Regler for meddelelser