Jeg tror jeg vil åbne op for lidt galde. Håber der er andre der kan nikke genkendende til emnet. Ved bare at det personligt, er noget der generer mig meget og gør, at jeg ikke frekventerer forummet så ofte, som tidligere.
Jeg quoter lige Mikael (sig til, hvis det generer dig) fra en nyoprettet tråd, hvor Milan-Schalke kampen, for 2 år siden, hurtigt blev kørt over i den sædvanlige transfer/udskiftnings snak.
Jeg ku ikke være mere enig. Prøv nu for guds skyld, at forny jer. Eller hold jer i det mindste til transfer- og kamptrådene, istedet for, at forpeste samtlige tråde på det her forum, med jeres usaglige brok og evige snak om aldersforskel og udskiftninger. Så ved vi andre i det mindste, hvilket rum vi skal undgå. Man kan snart ikke åbne en tråd uden, at skulle læse om mere eller mindre fixe ideer, om hvordan klubben skal "reddes". Tror ikke der er nogen herinde der efterhånden er i tvivl om, hvad der skal ske (eller hvad I mener der skal ske). Men det sker ikke ved, at nævne det så mange gange som muligt. Gå ud i baghaven og spil noget bold istedet... Og støt jeres hold.
Forza Milan.