Side 53 af 53 FørsteFørste ... 343515253
Viser resultater 521 til 528 af 528

Emner: EM 2012 Polen/Ukraine

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Frants Se meddelelser
    Bliver spændende at se, hvem der kommer til at støde Spanien fra tronen. Tror de vinder de næste mange slutrunder. De er så overlegne, at de kun behøver at spille sig ud, når det virkeligt gælder.
    Håber Brasilien begynder med at pille dem af tronen om 2 år.
    La Storia --> Siamo Noi!! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan - C'est La Vie'

Standard

Nu skal vi heller ikke glemme, at med lidt mere portugisisk skarphed på straffe havde vi slet ikke haft Spanien i finalen, men ja suveræn sejr.
    Citat fra min kæreste: "Jeg bliver helt bange for dig, når du ser dit fodbold"
    .. Lidt temperament og glæde skal der vel til, når heltene fra Milan spiller!

Standard

Ærgerligt Italien må spille med 10 mand de sidste 25 min.
    Det er stort set umuligt at komme tilbage derfra mod et hold som Spanien.
    Italien har simpelthen ingen kræfter tilbage og kan slet ikke presse boldholderen - hvilket gør at spanien får nogle kæmpe chancer til sidst, som de også scorer på, 4-0 er synd..men sådan er fodbold nogle gange.

Standard

Måske man var lidt for naive med det offensive spil. Skulle måske ha' kopieret Chelsea og spillet lidt mere traditionelt italiensk ved at parkere bussen foran mål, og så vente på den ene chance. Det er vel kun Inter i 2010 og Chelsea i år, der har formået at slå det spanske system, om det så hedder Barca eller Spanien.
    MILAN TIFOSI DANMARK MEDLEM #32

GreNoLi's Avatar
    Tilmeldings dato
    Jun 2007
    Lokation
    5000 Odense Skibhuskvarteret

Standard

Nu kan der vidst ikke være nogen tvivl mere. Spanien er historiens bedste landshold. Skal de være de første der vinder i syd Amerika. Jeg tror simpelthen ikke de kan bevare sulten mere nu. Det er jo helt vildt at de stadig kan finde motivationen, både på landshold og klub. Men Brasilien på hjemmebane, må gøre dem til favorit.
    Hvad er ligheden i mellem politik og solbadning?
    -Når det bliver rødt, er skaden sket!
    -----MTD Member nr.138-----

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af GreNoLi Se meddelelser
    Nu kan der vidst ikke være nogen tvivl mere. Spanien er historiens bedste landshold. Skal de være de første der vinder i syd Amerika. Jeg tror simpelthen ikke de kan bevare sulten mere nu. Det er jo helt vildt at de stadig kan finde motivationen, både på landshold og klub. Men Brasilien på hjemmebane, må gøre dem til favorit.
    Brasilien har ikke vist noget i mange år der kan gøre dem til favorit. Spanien er stadig den store favorit da de kan køre med samme hold frem til VM.

Brasilien skal i den grad have fart på hvis de skal have spillet et godt hold sammen. Lige nu famler de i blinde efter spillere der kan spille sammen.

GreNoLi's Avatar
    Tilmeldings dato
    Jun 2007
    Lokation
    5000 Odense Skibhuskvarteret

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Brasilien har ikke vist noget i mange år der kan gøre dem til favorit. Spanien er stadig den store favorit da de kan køre med samme hold frem til VM.

Brasilien skal i den grad have fart på hvis de skal have spillet et godt hold sammen. Lige nu famler de i blinde efter spillere der kan spille sammen.
    Det kan du jo på ingen måde spå om nu. Hvor sultne er Spaniens spillere om 2 år? Et europæisk hold har aldrig vundet i syd/mellem Amerika. Og så er det jo helt absurd at du nærmest afskriver Brasilien og udråber Spanien til kæmpe favoritter, til trods for at Brasilien også har hjemmebane. Italien troppede op med 4 nederlag på stribe, og et spil der ikke hang sammen, og det gik jo som bekendt meget godt. Så fordi Brasilien ikke spiller særlig godt nu, hvilket jeg ikke er helt enig i, så kan du da på ingen måde afskrive dem. Uanset hvad, så må et Brasiliensk hold på hjemmebane være favoritten eller i hvertfald i top 2 til at vinde.

PS: At de ikke har vist noget i mange år, er vidst en journalistisk stramning. De sidste 10 år har de 1 VM pokal, 2 Coppa America pokaler og ja, en 5. og 6. plads ved VM.
    Sidst redigeret af GreNoLi : 02-07-2012 kl. 10:20
    Hvad er ligheden i mellem politik og solbadning?
    -Når det bliver rødt, er skaden sket!
    -----MTD Member nr.138-----

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af GreNoLi Se meddelelser
    Det kan du jo på ingen måde spå om nu. Hvor sultne er Spaniens spillere om 2 år? Et europæisk hold har aldrig vundet i syd/mellem Amerika. Og så er det jo helt absurd at du nærmest afskriver Brasilien og udråber Spanien til kæmpe favoritter, til trods for at Brasilien også har hjemmebane. Italien troppede op med 4 nederlag på stribe, og et spil der ikke hang sammen, og det gik jo som bekendt meget godt. Så fordi Brasilien ikke spiller særlig godt nu, hvilket jeg ikke er helt enig i, så kan du da på ingen måde afskrive dem. Uanset hvad, så må et Brasiliensk hold på hjemmebane være favoritten eller i hvertfald i top 2 til at vinde.

PS: At de ikke har vist noget i mange år, er vidst en journalistisk stramning. De sidste 10 år har de 1 VM pokal, 2 Coppa America pokaler og ja, en 5. og 6. plads ved VM.
    Jeg aner intet om Spanien er sultne til den tid. Det har du helt ret i. Men et hurtigt kig på truppen vil den ikke ændre sig betragteligt på de startende. Xavi og Cassillas er sikkert også med til den tid. Dertil kommer der jo et nyt kuld på vej der allerede har vundet U21 EM med Mata, Martinez, Thiago osv som gør at fødekæden er intakt at hvis de nuværende spillere ikke er sultne kan overtage. Og til dette EM har de godt nok ikke set mætte ud. De har til gengæld manglet en angriber men ham har de to år til at finde nu.

Jeg afskriver skam ikke Brasilien men synes ærligt talt ikke de har et godt nok hold til at vinde VM. Hverken nu eller inden for de næste par år. De mangler dog en hulens masse. Forsvaret er sådan set rigtig godt med Alves, Silva, Luiz og Marcello. Cesar på kassen er også udmærket. Men længere fremme har de ikke den samme offensive kvalitet vi har set tidligere. Stjerner som Kaka og Dinho har ikke niveau længere til at gøre forskellen. I næste række står der nogle talenter der er uprøvede på højeste niveau. Spillere som Neymar, Ganso og Lucas som alle råber op til det helt store uden at have bevist sig på øverste plan. Jeg er endda meget bekymret for meldingerne om at de unge spillere vil blive i Brasilien frem til VM. Det kan de gå helt i stå af. Men det er samtidig også en sikre vej på landsholdet for dem.

I angrebet mangler man også pondus hvor Pato vel er største navn. Og han er ikke ligefrem en man hænger sit hat på.

Pt. ser jeg Argentina som klart stærkeste kort fra Sydamerika. Brasserne leder lige nu alt for meget efter et slagkraftigt hold.

Regler for meddelelser