Side 355 af 456 FørsteFørste ... 255305345353354355356357365405455 ... SidsteSidste
Viser resultater 3,541 til 3,550 af 4551

Emner: Milans økonomi

Standard

En lille beskeden opgørelse over de 2000 rigeste mennesker i Kina, hvor Li ikke overraskende ikke er med selvom formuerne går ned til 250 mio euro. Når jeg siger det ikke er overraskende er det naturligvis fordi, Li har været nødt til at optage højrisiko lån fra Elliot for at kunne købe Milan.

Inters ejer Zhang er på 15. pladsen med en formue på knap 12 mia euro. Så der er en kæmpe styrkeforskel på baglandet af de to klubber.

http://www.hurun.net/EN/HuList/Index?num=06977BCCF872

Standard

Flere aviser melder at Puma er ny trøjesponsor efter Adidas. 10-15 mio euro årligt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af MadsJensen Se meddelelser
    Flere aviser melder at Puma er ny trøjesponsor efter Adidas. 10-15 mio euro årligt.
    Ville være voldsomt pinlig aftale. Når Galliani (som absolut ikke har sin baggrund i de store strategiske kommercielle aftaler) kan forhandle en samlet aftale på over 25 mio euro hjem med Adidas. Endda årene efter salget af Zlatan/Silva og en sæson uden CL. Så vil de tal være decideret elendigt af ledelsen. Lad os håbe det bare er et dårligt rygte for selvom vores værdi globalt set ikke er til top 10-15 i verden så er det der sgu for dårligt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ville være voldsomt pinlig aftale. Når Galliani (som absolut ikke har sin baggrund i de store strategiske kommercielle aftaler) kan forhandle en samlet aftale på over 25 mio euro hjem med Adidas. Endda årene efter salget af Zlatan/Silva og en sæson uden CL. Så vil de tal være decideret elendigt af ledelsen. Lad os håbe det bare er et dårligt rygte for selvom vores værdi globalt set ikke er til top 10-15 i verden så er det der sgu for dårligt.
    Det kan nemt være spin fra aviserne. Men ville godt nok være mærkværdigt - et år efter massive investeringer og øget interesse at sponsorater falder fra hinanden.

Rygtet er nok en viderebrygning på ideen om at Adidas skulle trække sig efter i år.

Standard

Alpenwater er ny partner i klubben:

https://www.acmilan.com/en/news/spon...ar-partnership
    Ved man hvad sådan en aftale giver om året?
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard

Jeg håber ikke det bliver Puma. En ting er selvfølgelig det økonomiske i det, hvis de tal passer, noget andet er at det er sådan noget tætsiddende noget, det passer ikke helt til mig :-)

Jeg håber Nike tager over for Adidas, men jeg tvivler desværre på det. Det ender nok med noget andenrangs ala Under Amour eller New Balance som der også har været rygter om. Men ok, hvis de lægger kassen så er det jo fint.
    Det kunne også være nostalgi på højt plan, at få Lotto ind igen :-D
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Halling Se meddelelser
    Ved man hvad sådan en aftale giver om året?
    Jeg har ikke kunnet finde nogen oplysninger. Så det er nok ikke noget voldsomt.

Standard

Den her tråd er jo bare en parade af dårlige nyheder. Det "nye Milan" holder vist kun denne sæson, men vi spiller jo heller ikke bedre end sidste sæson så skaden er minimal.
    Sempre a Milan!

Standard

Det kan nemt være spin fra aviserne. Men ville godt nok være mærkværdigt - et år efter massive investeringer og øget interesse at sponsorater falder fra hinanden.

Rygtet er nok en viderebrygning på ideen om at Adidas skulle trække sig efter i år.
    De fleste medier melder om den er god nok, Adidas trækker sig og de fleste er enige om, at Puma er ny sponsor i et niveau af 10-15 mio euro. Lad os håbe de tager fejl.

Alpenwater er ny partner i klubben:

https://www.acmilan.com/en/news/spon...ar-partnership
    Alpenwater ligger i nederste sponsorkategori, der giver mellem 50.000-500.000 mio euro årligt. Så ikke noget nævneværdigt.

Generelt er der mange der gætter på, at Li er fortid i Milan næste år, da han skal bruge op 450 mio euro til at betale Elliot, næste års underskud og alle transfers fra denne sommer, som er lavet i rater. Selvom han kan få refinansieret de 300 mio euro fra Elliot, så er der stadig 50 mio euro i renter fra lånet, et underskud på 75 mio euro og så de omtalte transfers. Det kan et salg af Donna end ikke dække. Så lad os håbe det kinesiske parti bløder op for ellers ser jeg det ikke så sandsynligt at Li finder en investor.
    Sidst redigeret af Costacurta : 16-10-2017 kl. 12:23

Regler for meddelelser