Side 405 af 456 FørsteFørste ... 305355395403404405406407415455 ... SidsteSidste
Viser resultater 4,041 til 4,050 af 4551

Emner: Milans økonomi

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Ricky kaka Se meddelelser
    Bifald herfra! Nogen vil måske påråbe nepotisme. Men det her er folk der har passion og kærlighed til klubben. De har Milan på hjerte. Man kan kun forvente at deres handlinger er for klubbens bedste. Leonardo og Maldini er i min optik ligeså vigtige tilføjelser i kulissen, som Higuain og Caldara er på banen.
    Enig. Jeg synes også, at det er fornuftigt, at man får nogle af de her tidligere legender ind. Jeg kan forstå, at han ikke er synderligt kompetent, når det kommer til at skulle have en fremtræden rolle i klubben, så det håber jeg ikke, han får (ved ærlig talt ikke, hvad Strategic Development Director of the sports area at Milan vil sige).

Men Maldini er en gentleman og en legende, og han må i et eller andet omfang kunne bruges til at charmere de unge italienske talenter. Jeg tænker ikke, at det på nogen måde kan skade.

Standard

Sikke en start Elliott har skabt sig. I nuværende situation kan det godt betragtes som et dream team. Chancerne for at et imagemæssigt håbløst år, hurtigt vender, er øget markant i min optik.

Jeg kan ikke få mig selv til at begræde at Maldini er tilbage. Jeg håber han viser sig værd/udvikler sig i rollen, således at han har en rolle i klubben i lang tid fremover.

Standard

Det bliver spændende at se hvad den rolle reelt betyder. For umiddelbart lyder det til en win-win. Maldini og alt det gode det nu engang gør for klubben, at han er tilbage, samt Maldini selv ser ud til at have fået stilling der ikke kun er kransekagefigur men han også kan få lavet nogle visioner for den sportslige afdeling.

Gazzettaen melder i øvrigt, at sæsonkortsalget var startet sløjt, men efter Higuain købet er der kommet lidt mere momentum. Vi kommer ikke til at matche Inter, men kan vi ramme sidste års ca. 30.000 er det bestemt godt. Men lidt bekymrende for den bæredygtige udvikling at sæsonkortene er så afhængige af indkøb over de sidste år.
    Sidst redigeret af Costacurta : 05-08-2018 kl. 22:29

Standard

Jeg har ventede på denne dag så længe, og var bange for den aldrig ville komme. Maldini er det ultimative symbol på Milan. For mig personligt er ingen over Maldini, han var et unikum på en fodboldbane, med et helt unikt talent, en ægte klubmand, så ægte som de kan blive. Det her er en stor dag for mig, fantastisk han er tilbage, hvilke symbol.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Det kan virkelig blive en spændende management Elliott får smidt sammen!

Håber vi også ser Gazidis som ny CEO, Gandini som diector lige under Gazidis med ansvaret for de eksterne relationer og så min ønskemand til SD posten: Cristian Giuntoli.

Det vil være et ønske setup!

Men til en start, så glæder jeg mig blot over at vi har fået Maldini som en del af klubben igen!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Ud fra vores seneste sæsoners rod, kræver det nok en del at genvinde noget tillid hos sæsonkort holdere. Men at spændende indkøb giver øget interesse er vel noget der sker i alle klubber. Juve ville næppe have solgt alle sæsonkort til øget pris hvis Ronaldo ikke var kommet
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Nogle interessante kommentarer Leonardo kom med i dag, til pressemødet om Maldini tilbagevenden:

Det lyder som om vi tager os tid til at finde en sportsdirektør, da vi vil have den rette profil. Det glæder mig! Håber som sagt stadig vi ser Guintoli, men Leo sagde således:

“If Maldini’s return excludes hiring a director of sport? At the minute, everything from the technical side to the contracts, will be handled by us. It’s important to choose someone you can rely on and on which you can work in great harmony. You can’t just hire someone because there’s a lot of work.”

Omkring køb af midtbanespiller, er det heller ikke noget vi kan splashe pengene på, da vi har et krav mod FFP. Leo sagde sådan her: “If it’s realistic to talk about a top midfielder like Sergej Milinković-Savić within the lines of the FFP? In light of the FFP, we will not be signing a ‘top midfielder’. If we find a way, within the rules, to come up with a miracle and sign a player who’ll add a lot to the team, then we’ll do it.”

Så lad os håbe vi snart får vores CEO på plads, og lad os håbe at vi også snart får resten af ledelsen på plads!

Forza AC Milan

Standard Milans økonomi

Ser vi lidt på hvad de rygtede handler samt de allerede gjorte vil have af indflydelse på vores økonomi vil det nogenlunde se sådan her ud, givet i træskolængder (og brutto tal) og uden afskrivninger, som vel at mærke har en ligeså stor indflydelse på regnskabet og dermed transferbudgettet:

Ud:
    Bonucci: Løn €15 mio - transfer €0
    Kalinic: Løn €7 mio - transfer €15 mio (det rygtes betalt i 4 omgange så cirka €3,5mio i år)
    Montolivo: Løn €5 mio - transfer €0 (rygtes ophævet kontrakt)
    Andre Silva: Løn €4 mio - transfer €5 mio
    Zapata: Løn €3,4 mio - transfer €0 (jeg har sat den til et minimum da jeg ikke mener han ikke kan sælges for meget)
    Antonelli: Løn €3 mio - transfer €0 (ophævet kontrakt)
    José Mauri: Løn €2,8 mio - transfer €0 (igen, jeg har ikke sat beløb på da det vil være svært at sige om han kan sælges for noget nævneværdigt)
    Gomez: Løn €1,6 mio - transfer €1,5 mio (og så €4,5 mio hvis de køber ham til næste år, men det tager jeg ikke med)
    Locatelli: Løn €1,6 mio - transfer €2 mio (og så €10 mio til næste år som det rygtes)

I alt: €55,4 mio

Ind:
    Caldara: Løn €4 mio - transfer €0 mio
    Higuain: Løn €15 mio - transfer €18 mio
    Strinic: Løn €2 mio - transfer €0 mio
    Reina: Løn €3 mio - transfer €0 mio
    Halilovic: Løn €2 mio - transfer €0

I alt: €41 mio

Det her er ikke ensbetydende med at vi har €14,4 mio at handle for. Bestemt ikke. Men blot for at symbolisere at Leonardo arbejder og har haft en smule succes indtil nu, i at nedbringe omkostningerne for vores hold.. Betragteligt endda!
    Sidst redigeret af Kakà*** : 12-08-2018 kl. 08:32
    Forza AC Milan

Standard

Ja, det hjælper helt klart på budgetet at få sendt noget dødvægt videre.

Hvis vi antager Locatelli også ryger afsted i starten af næste uge er lønposten dog stadig noget højere end den trup, der sluttede i januar. Pt. står der ca. 66,4 mio euro i netto lønudgifter kontra 56,7 mio euro på truppen der sluttede foråret. Så det er omtrent 20 mio euro brutto i lønkroner. Det skylder frem for alt, at dem vi har sagt farvel til er relativt lette på lønnen sammenlignet med dem vi får ind. Undtagen Bonucci og Kalinic. Men Bonuccis løn er så overgået af Higuain og Kalinic går jo lige op med Bacca som er retur. Dertil er det jo spillere som Berto, Caldara, Strinic og Reina nogle ret dyre folk der ligger over midten af truppen, der rykker tingene op sammen med Romagnolis forlængelse.

På afskrivningssiden halter vi også lidt efter, og rent 10 mio euro over det, vi sluttede sæsonen på. Higuain og Caldara trækker det hele godt op med 18 og 7 mio euro, mens Bonucci og Kalinic giver noget modvægt. Alt i alt ligger vi dog på ca 86 kontra ca 76 i foråret. Og så er det naturligvis også høje afskrivning på Silva og Gomez, som vi stadig har når de er lejet ud.

Vores plusvalenza er også i plus, hvis vi antager Locatelli er tvunget køb. Tvunget køb er ifølge FFPs regulering fra denne sommer det samme som køb, så det betyder, at vi skal afskrive fra dag 1 og også indkassere fra dag 1. Her er vi i plus på 5 mio euro. Kalinic er den store synder her med et tab på 5, men en pris på 12 mio euro vil gøre Locatelli til den der vender det hele, da hele transfersummen stort set er capital gain. Uden ham ligger vi dog i minus på salgssiden. Til sammenligning havde vi dog i sidste regnskab en plusvalenza på hele 35 mio euro, så det er noget af en indtægt vi mangler på regnskabet, vi ikke rigtig har formået at finde denne sommer. Det er uden Verdis 5 mio euro og så også med forbehold for hvor stor en sum Antonelli har fået i fratrædelse.

Så indtil videre er truppen meget dyrere i lønninger, lidt dyrere i afskrivning, og så mangler vi en del plusvalenza i forhold til sidste år.

Leonardo er dog også inde i en fase, hvor han skal tænke sig om, da vi jo også skal erstatte spillere der bliver sendt videre. Det ligger til højrebenet at få sendt Berto videre grundet løn og afskrivning. Abate, Vergara, Gabriel er også alle spillere der kan sendes videre uden en egentlig afsløser. Der ligger vel samlet små 20 mio euro her.

Men så snart det er Bacca og Monto som også ville være gode at afsætte, så skal vi jo bare have en afløser ind. Hvis det er Baka for Monto, så bliver det dyrere fx.

Der er dog ingen der siger, at truppen skal være billigere end året før. Det er op til ejerne om de vil smide penge i kassen og om FFP vil tillade det. Men samlet set er truppen dog små 30 mio euro dyrere i afskrivning og løn end den vi sluttede sæsonen af med. Om den så er bedre må tiden vise.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ja, det hjælper helt klart på budgetet at få sendt noget dødvægt videre.

Hvis vi antager Locatelli også ryger afsted i starten af næste uge er lønposten dog stadig noget højere end den trup, der sluttede i januar. Pt. står der ca. 66,4 mio euro i netto lønudgifter kontra 56,7 mio euro på truppen der sluttede foråret. Så det er omtrent 20 mio euro brutto i lønkroner. Det skylder frem for alt, at dem vi har sagt farvel til er relativt lette på lønnen sammenlignet med dem vi får ind. Undtagen Bonucci og Kalinic. Men Bonuccis løn er så overgået af Higuain og Kalinic går jo lige op med Bacca som er retur. Dertil er det jo spillere som Berto, Caldara, Strinic og Reina nogle ret dyre folk der ligger over midten af truppen, der rykker tingene op sammen med Romagnolis forlængelse.

På afskrivningssiden halter vi også lidt efter, og rent 10 mio euro over det, vi sluttede sæsonen på. Higuain og Caldara trækker det hele godt op med 18 og 7 mio euro, mens Bonucci og Kalinic giver noget modvægt. Alt i alt ligger vi dog på ca 86 kontra ca 76 i foråret. Og så er det naturligvis også høje afskrivning på Silva og Gomez, som vi stadig har når de er lejet ud.

Vores plusvalenza er også i plus, hvis vi antager Locatelli er tvunget køb. Tvunget køb er ifølge FFPs regulering fra denne sommer det samme som køb, så det betyder, at vi skal afskrive fra dag 1 og også indkassere fra dag 1. Her er vi i plus på 5 mio euro. Kalinic er den store synder her med et tab på 5, men en pris på 12 mio euro vil gøre Locatelli til den der vender det hele, da hele transfersummen stort set er capital gain. Uden ham ligger vi dog i minus på salgssiden. Til sammenligning havde vi dog i sidste regnskab en plusvalenza på hele 35 mio euro, så det er noget af en indtægt vi mangler på regnskabet, vi ikke rigtig har formået at finde denne sommer. Det er uden Verdis 5 mio euro og så også med forbehold for hvor stor en sum Antonelli har fået i fratrædelse.

Så indtil videre er truppen meget dyrere i lønninger, lidt dyrere i afskrivning, og så mangler vi en del plusvalenza i forhold til sidste år.

Leonardo er dog også inde i en fase, hvor han skal tænke sig om, da vi jo også skal erstatte spillere der bliver sendt videre. Det ligger til højrebenet at få sendt Berto videre grundet løn og afskrivning. Abate, Vergara, Gabriel er også alle spillere der kan sendes videre uden en egentlig afsløser. Der ligger vel samlet små 20 mio euro her.

Men så snart det er Bacca og Monto som også ville være gode at afsætte, så skal vi jo bare have en afløser ind. Hvis det er Baka for Monto, så bliver det dyrere fx.

Der er dog ingen der siger, at truppen skal være billigere end året før. Det er op til ejerne om de vil smide penge i kassen og om FFP vil tillade det. Men samlet set er truppen dog små 30 mio euro dyrere i afskrivning og løn end den vi sluttede sæsonen af med. Om den så er bedre må tiden vise.
    Ja, lad os håbe salgene af overskydende spillere fortsætter. Der stadig langt endnu, og flere kunne blive solgt efter transfervinduet lukker, da Spaniens mm. stadig er åbent.

En spiller som Abate der har udløb til næste sommer, forstår jeg ikke hvorfor man ikke skaffer sig af med? Han må have interesse fra MLS eller lignende..

Men dyr kontrakt i forhold til rolle på holdet, kontraktudløb og 31 år.. De ældre spillere vi skal have på holdet skal ikke være dyre bænkevarmere!

Forza AC Milan

Regler for meddelelser