Side 40 af 50 FørsteFørste ... 303839404142 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 400 af 500

Emner: OFFICIEL Billettråd

Standard

Eneste udekamp der kan skaffes billetter til er Inter-Milan.
    Men overvære juve-Milan bliver næppe nogen positiv oplevelse

#23's Avatar
    Tilmeldings dato
    Sep 2006
    Lokation
    Frederiksberg

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Eneste udekamp der kan skaffes billetter til er Inter-Milan.
    Men overvære juve-Milan bliver næppe nogen positiv oplevelse
    Ok, tak for svaret. Og du har ret. Der bliver næppe meget at juble over i den kamp.
    Milan Tifosi Danmark - Medlem nr 10.

Standard

Jeg er så heldig at være i Milano i september hvor vi tager imod Udinese. det er desværre en del tid siden jeg sidst har været på stadion, så ville lige høre om det nemmeste stadig er at køb billet på selve dagen ved san siro når det ikke er en stor kamp. Det har jeg som regel gjort, men ved ikke om det stadig er det nemmeste / fornuftigste ?

Standard

Der er ekstra billetter ledige til Mila-juve. Bestilling som altid via mail

Rino's Avatar
    Tilmeldings dato
    Sep 2006
    Lokation
    København Ø

Standard

Hej Kim

Har lige sendt mail på Milan Inter.

En anelse sent ude, men håber det kan lade sig gøre.

Standard

Hej

Vi er fem personer, der skal ned og se Milan-Atalanta. Vil I mene, at det er nødvendigt at købe billetter hjemmefra? der burde vel langt fra være udsolgt til sådan en kamp

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af G. Nordahl Se meddelelser
    Hej

Vi er fem personer, der skal ned og se Milan-Atalanta. Vil I mene, at det er nødvendigt at købe billetter hjemmefra? der burde vel langt fra være udsolgt til sådan en kamp
    Hej
    Jeg vil mene det nemt kan lade sig gøre at skaffe billetter dernede. Bare smut ind på Casa Milan eller tag i lidt god tid ud til stadion før kamp start.
    Har selv købt til en Napoli kamp for et par sæsoner siden, og der var næsten udsolgt. Så mon ikke det også kan lade sig gøre til denne kamp.

Standard

Udsolgt bliver der næppe, men ønsker i specifikke pladser er det ikke altid muligt

Standard

Andre der har forsøgt at bestille på ACmilan.com? Jeg kommer simpelthen ikke videre, når jeg skal skal taste navn, fødselsdag og fødested ind. Det virker til at være "Denmark", der ikke bliver godkendt som fødested. En der har løsningen?

Løsning fundet: Danimarca blev godkendt
    Sidst redigeret af Egholm : 03-03-2017 kl. 07:10
    Medlem nr. 2

Standard

Hvornår kan man forvente respons på sin mail? Det er ang. Milan - Juventus slut oktober. Tidligere, så er jeg altid blevet svaret umiddelbart lige efter, så jeg vil sådan set bare sikre, at der er modtaget alt nødvendig information

Regler for meddelelser