Side 50 af 50 FørsteFørste ... 40484950
Viser resultater 491 til 500 af 500

Emner: OFFICIEL Billettråd

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Kan kun sige, man må bruge billet formularen på forsiden og følge instrukser på den. Normalt kan kampen fylde station og nu med halv kapacitet er det klart det bliver enorm efterspørgsel. Fanklubberne får dog forkøbsret på billetter, men selvfølgelig også et vist max - men der har før været kampe hvor billet salg slet ikke kom online på den officielle side, da de allerede var væk.

Så uanset hvad kan du ikke få nogle til at love du får billetter hvis du bestiller nu. Men har i booket inden det officielle billet salg starter er chancerne større
    Tak for svar.

Hvor vil du anbefale at sidde på stadion? Gerne lidt prisvenlige
    AC Milan nel mio cuore <3

Standard

2 ring er altid et sikker valg. Til den kamp vil den nok ligger på ca 100 euro. Du kan ogå få billigere billetter på 3 ring, men så er man dog også et stykke fra - men de vil nok koste omring ca. 50/60 euro. Men selvfølgelig der er ingen garantier endnu. Billetterne sælges sig selv til de her store kampe, men omkring de 100 euro er næppe langt fra på 2 ring
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Super.

Mange tak for svaret. Nu har jeg hvert fald fået indsendt formularen.

Standard

Hej

Jeg har været inde og bestille fem billetter til Milan - Liverpool gennem billetformularen her på siden. Jeg har betalt gebyret på 5 x 60 kr. Jeg har fået en bekræftelse på mail.

Nu er der vel ikke andet at gøre end at vente og se om det er muligt at få billetterne og i så fald får man besked på mail?

Standard

Jep - det bliver nogle et par uger før kampen, med mindre de ændrer hele setup´et. De vil ikke sælge billetter forud som normalt, da de ikke vil riskerer at sælge billetter og så stadion kapaciteten pludselig øges. 75% af kapacitet stiges der til her efter landsholds pausen
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Hej allesammen.

Jeg er ved at bestille billetter til Milan - Inter gennem Milans officielle side til min kæreste, mig og vores søn på 9 år.
    Jeg kan dog ikke komme igennem til betalingssiden, da jeg får denne besked: RICHIEDENTE UNDER 14 NON AMMESSO

Der er ingen steder jeg kan finde noget omkring børnebilletter eller lignende, så ved jeg ikke om der er nogen der kan afhjælpe mig med dette problem?

Standard

Der er udsolgt til kampen - også gennem den officielle side

Lige pt ser siden slet ikke ud til at virke iøvrigt
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Hej alle!

1. Hvordan ser det ud mht. billetter til Milan-Napoli lidt sent i december? Er kapacitet stadig på 75% af stadion pladserne?

2. Er tidligere smittede med corona (men ikke-vaccinerede) sidestillede på samme vis pga. immuniteten, og kan komme ind på San Siro? Skal man bare vise sit EU-coronapas?

3. I forlængelse af spg. 2, er ikke-vaccinerede og ej heller tidligere smittede, berettiget til at komme ind på stadion, med en negativ PCR test?

Nogle der har været dernede under disse skøre tider og har noget erfaring? Der var engang hvor jeg var på San Siro 1-2 gange pr. sæson, men der så verdenen anderledes ud :-)

Standard

Du/I kunne også snildt nå at blive vaccineret inden så var 2 ud af 3 spørgsmål besvaret. 75 procent meldes stadig ud men kan jo ændre sig løbende og med kort varsel

Regler for meddelelser