Side 31 af 31 FørsteFørste ... 21293031
Viser resultater 301 til 303 af 303

Emner: Serie A Tråden

Standard

Ja, er enig i vi skal have en skades fri Zlatan og også gang i Rebic. Så vi offensiv har Leao, Rebic, Zlatan og Giroud der kan få boldene i kassen. Diaz vil ikke stå distancen, men selvfølgelig et par gode kampe er også vigtig.

Men er dog virkelig spændt på hvordan holdet reagerer nu slut spurten går ind og presset er maksimal og vi pludselig har alt at tabe. Top 4 bør dog ikke komme i far, så det må være positiv for klubbens udvikling og kan måske også være med til at give lidt mindre pres, da mesterskabet jo reelt set har været urealistisk i længe da Inter bare drønede derud af.
    Sidst redigeret af Rossonero : 16-03-2022 kl. 05:57
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

https://football-italia.net/bologna-...fore-april-27/

"The Sporting Judge rejected Inter’s demand in February, but the Nerazzurri are not giving up and according to La Gazzetta dello Sport they will lodge a new appeal to CONI. The deadline date is Wednesday and the two legal teams will have one month to study all the documents meaning that the Dall’Ara match won’t be played before April 27"

Man får jo næsten kvalme af at læse det der. Ugen efter, at de på skandaløs vis fik 1 point med hjem fra Torino, så kører de, i stilhed, videre med deres papirarbejde så de kan snøvlet sig til 3 gratis point mod Bologna. Grunden? En teknisk fodfejl af Bologna, da de registrerede deres holdopstilling, men ikke måtte spille. Håber selvfølgelig, at det ikke lykkes for dem.

Ha' dog lidt klasse, Inter. Corona pandemi og kaos. Det er ikke fordi Bologna har brugt en spiller de ikke måtte eller hvad ved jeg. Føj hvor skammeligt.

Standard

Ingen hjælp at hente fra Atalanta og Juve igår, prøvede endda at oddse på sejre for Inter og Napoli, som så "desværre" gik igennem - men det man kalder win-win. Nok også en taktik jeg vil prøve de resterende kampe

Vi kan jo stadig selv afgøre det og selvom jeg jo flere gange har skrevet jeg slet ikke kan se det er Milan hold er komplet nok til et mesterskab, så må man jo sige det samme om Inter. Det er godt nok ikke meget de kommer med igen og Juve var klart det bedre hold, hvilket jo absolut heller ikke siger meget i disse tider.

Men stadig ret skandaløs dommer kendelse til fordel for Inter må siges ud fra de billeder der er. Et ultra tyndt straffespark, mens Juve´s ikke blev givet. De Light igen i mareridt præstation og løber før ind i feltet, som gør straffesparket skal tages om. I de her tider med VAR er det jo decideret tåbelig at tage chancen, for man ved jo hvis der bliver brændt så bliver der kigget efter det. I gamle dage inden VAR, var det ikke ofte dommeren fangede det - men burde ikke ske på det her niveau.
    Sidst redigeret af Rossonero : 04-04-2022 kl. 09:05
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser