Side 83 af 85 FørsteFørste ... 33738182838485 SidsteSidste
Viser resultater 821 til 830 af 845

Emner: Transfers 2020

Standard

Og nu meldes det at Hernandez har fået Corona. Det kører for os... Ffs
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

2021 skadeshelvede fortsætter.. amen come on!!

Standard

Troede da forlængst Milan spillerne var vaccineret - det skulle da være et krav nærmest, selvom smitte selvfølgelig stadig kan lade sig gøre, men chancerne er små ihvertfald
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

jf. nyere studier ser det ikke ud til at vaccinerne, ej heller Phizers er særlig beskyttende ifht. smitte allerede efter 3-4 mdr. Det ser dog ud til at effektiviteten ifht. at forebygge et alvorligt sygdomsforløb forbliver i længere tid. Anyways, så ser det ud til, at vi må vænne os til den "den usynlige fjende" fortsat vil stikke en kæp i hjulet i ny og næ.
    Zorro per sempre!

Standard

Ja der er ihvertfald ingen tvivl om, at det igen i år ligeså meget er skaderne, som konkurrenterne vi skal slås med.

Zlatan og Kjær ved man, og Calabria har jeg også lidt fornemmelsen af altid har været lidt glasben. Men generelt er jo det rene vanvid efterhånden.

Nogle ting kan man ikke forebygge, eksempelvis den her skade til Maignan, som jeg forstår stammer tilbage fra Liverpool kampen, da han redder skuddet fra Salah.

Der skal simpelthen kigges på træningen, staben, faciliteterne osv. Selv når det sker på landsholdet og i kampsituationer, så stammer overbelastning skaderne jo primært fra det arbejde de udfører hos os.

Måske er der ikke noget at komme efter, men jeg kan bare ikke tro på det hele er tilfældigt.

Det er jo alle de her skader, der kan ende med at koste top 4. Spillerne og Pioli skal dog have enorm ros for generelt, at kunne løse perioderne på fornem vis.

Standard

Rygterne siger at Kessie er så godt som sikker hos Tottenham.

Er så skuffet over at vi ikke kan holde fast i vores profiler, og når de alligevel skal videre så får vi 0 for dem.

Den her lønloft bliver vores død.
    Umuligt at holde på vores profiler.

Standard

Ja, vi kunne potentielt ihvertfald have fået penge for Kessie, hvis vi havde forlænget med ham. Men om lønloft bliver vores død er nok lidt hvordan man ser det, da nogen nok vil mene lønloftet er det der gør vi kan overleve. Vil sige at vi har sagt farvel til Kessie og Hakan ikke har den helt vanvittige store sportslig betydning. Begge er da gode på de rette dage, men en powerhouse som Kessie, kan vi også finde andre af. Havde vi sagt farvel til en Theo, Leao, Tomori ville det være langt sværere at finde samme kvalitet til samme penge. Brahim kan bliver måske også en stor spiller for Milan hvis han kan fortsætte udviklingen.

Romagnoli kan også ende med at smutte, men igen en spiller der sikkert har kvalitet, men ikke en vi aldrig vil kunne erstatte. Men vild nok Kjær egentlig er gået med til så lille lønstigning på sin nye kontrakt. Havde han forlangt 3 millioner euro, ville det vel være fair nok. Men spillerne ved jo efterhånden at hvis de kan lide at være i Milan, så må de gå med til den lave løn, ihvertfald de kommende år indtil vi forhåbentlig har etableret os i CL og fået vores eget stadion (drømme tænkning)
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det er trist med både Kessie og Donnarumma. Der var vel potentiale for op mod en millard kroner i spillersalg med lidt held.

Omvendt har jeg det fint med, at vi ikke spiller med på agenternes fløjte mere - omend det er to ærgerlig spillere at miste gratis.

Standard

Jeg håber bare at det er en lektie til Maldini & Co. At en anden gang så skal der sættes en underskrift inden transfervinduet lukker, ellers må de sælges. Det skal være slut med at miste sine bedste spiller uden at få lidt mønt ind på dem.
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

Jeg er klart fortaler for, at vi fastholder et forholdsvis hårdt pres på, hvad spillerne skal have i løn. Før i tiden brokkede vi os over, at for mange fik alt for høj løn.

Jeg er tilgengæld også enig i at det er noget pis, at vi mister dem på fri, og det er her jeg mener ændringen i, hvordan vi håndterer spillernes kontrakter skal ændres. Vi skal simpelthen sørge for at være på forkant og få forlænget tidligere, som det virker til man er klar over, og ellers må de sælges rettidigt.

For sammenligningens skyld skulle Barella have underskrevet en ny aftale på 5 mio euro årligt. Det burde være i det område Kessie burde ligge.

Regler for meddelelser