Side 84 af 85 FørsteFørste ... 347482838485 SidsteSidste
Viser resultater 831 til 840 af 847

Emner: Transfers 2020

Standard

Pobega har i øvrigt lige fået sin første landsholdsudtagelse. Hvis han kan være med der, naturligvis i yderkanten af truppen, kan han vel udfylde en rolle hos os i næste sæson, eller hvad? Nogen der har set nogle Torino-kampe? Det ikke fordi jeg på nogen måde forventer at han skal erstatte Kessie, men nærmere være 3./4. mand efter Bennacer og Tonali afhængig af hvordan truppen ser ud til den tid.

Standard

Barella har lige forlænget med Inter.

4.5 mio går rygterne på (nok plus bonusser) som så vil stige til 6.5 mio.

Det sætter godt nok tingene i perspektiv i forhold til Kessie. Der går rygter at vi pt. tilbyder et sted mellem 5.5-7 mio. Hvad kan vi gøre? Fandes ærgerligt, da han jo er en central klasse spiller. Men det hele er nok ved at løbe ud i sandet.

Standard

Penge trækker nu engang rigtig meget hos professionelle fodbold spillere. Han kan vel tjene 10 millioner euro i Tottenham tænker jeg og selvom han sportslig næppe står bedre der, så er det jo også penge at tage med og måske en liga der tiltaler ham mere. Det værste vi jo ellers kan gøre er at skrive en kæmpe kontrakt med ham og vi så ikke kan komme af med ham, da ingen vil betale store sommer for en transfer. Nok er Kessie god, men der er nu nok andre spillere store klubber hellere vil betale store summer for end Kessie. Så det med altid bare at stille op vi bare skal sige ja til spillernes krav og så sælge dem bagefter er ikke bare noget man kan være sikker på lykkes. Dertil har vi først givet ham en store hyre minimerer det også klubber der vil have ham og altid tro de største klubber der har pengene går efter Milan´s spillere er nok heller ikke videre sandsynlig.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Dodo Se meddelelser
    Pobega har i øvrigt lige fået sin første landsholdsudtagelse. Hvis han kan være med der, naturligvis i yderkanten af truppen, kan han vel udfylde en rolle hos os i næste sæson, eller hvad? Nogen der har set nogle Torino-kampe? Det ikke fordi jeg på nogen måde forventer at han skal erstatte Kessie, men nærmere være 3./4. mand efter Bennacer og Tonali afhængig af hvordan truppen ser ud til den tid.
    Uden jeg skal sige, at jeg har siddet og set alle Torino kampe, for det har jeg ikke .

Jeg er dog klart af den opfattelse af de minutter, at han sagtens jeg udfylde en rolle. Virker for mig som en rigtig god tovejs spiller.

Det store spørgsmål er selvfølgelig om konkurrencen er for stor, og vi dermed ville bremse udviklingen. Tonali, Bennacer, Kessie/Ny, Bakayoko, Adli og evt. Krunic.

For mig er løsningen at sælge Krunic, og lade Pobega udfylde hans rolle, og så kan Adli være mere 10'er.

Jeg ville ikke turde, at lade være med at hente en erstatning for Kessie for at bruge ham, da vi forhåbentlig skal fortsætte med konsekvent at have en trup der skal spille om mesterskabet.

Standard

Kessie er åbenbart oppe og forlange 9 millioner euro og helt ærlig, det er han jo aldrig nogensinde værd. 6.5 millioner euro som Milan giver ham, ifølge medierne er endda meget højt syntes jeg. Vil sige 5 millioner euro ville være mere passende - han render jo altså ikke rundt med Messi´s talent og er kamp afgørende for os - nærmere tværtimod, efter den foræring han senest gav Inter.

Så fair nok hvis vi ikke forlænger med ham, det tror jeg selv ikke den største Kessie fan kan se logikken i den store hyre
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Kessie er åbenbart oppe og forlange 9 millioner euro og helt ærlig, det er han jo aldrig nogensinde værd. 6.5 millioner euro som Milan giver ham, ifølge medierne er endda meget højt syntes jeg. Vil sige 5 millioner euro ville være mere passende - han render jo altså ikke rundt med Messi´s talent og er kamp afgørende for os - nærmere tværtimod, efter den foræring han senest gav Inter.

Så fair nok hvis vi ikke forlænger med ham, det tror jeg selv ikke den største Kessie fan kan se logikken i den store hyre
    Væk med ham. Sælg til Januar eller forhåbentlig bytte med Ndombile. Han er ikke de penge værd, og har allerede kostet os flere tabte points end andet.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Ser ud til at man i dag vil snakke om Romagnolis forlængelse - https://sempremilan.com/milan-raiola...li-frost-thaws

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Ser ud til at man i dag vil snakke om Romagnolis forlængelse - https://sempremilan.com/milan-raiola...li-frost-thaws
    Og ikke mindst Zlatan. Jeg ved sgu ikke helt, hvad jeg skal synes om en forlængelse med Zlatan. Jeg håber, at det bliver til en løn, der baserer sig på hans optrædener.

Ville være fint at få ham tilknyttet i en slags mentor/coach-rolle på holdet efterfølgende.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Og ikke mindst Zlatan. Jeg ved sgu ikke helt, hvad jeg skal synes om en forlængelse med Zlatan. Jeg håber, at det bliver til en løn, der baserer sig på hans optrædener.

Ville være fint at få ham tilknyttet i en slags mentor/coach-rolle på holdet efterfølgende.
    Jeg er enig med dig. Men Zlatan er Zlatan. Personligt vil jeg altid være glad for at have ham på holdet, men vi skal tænke fremadrettet. Til sommer er det et must at vi har en angriber der er i hans prime, også må Zlatan/Giroud agerer backup, og gerne til en lavere hyre.

Eneste der kan forsvare at vi forlænger til nogenlunde samme løn, er at vi vinder ligaen og han har scoret 10+mål

Standard

Tror Zlatan har en stor rolle i klubben og en mange spillere sikker ser op til, så tænker der er lidt blanko check på ham fortsat. Ville også mene at i den alder han har og så tilmed er hoppet på det svenske landshold, bør han få noget mindre i løn - eller baseret mere på antal kampe ihvertfald. Tro en 40 årig der i forvejen sidste år missede halvdelen af kampene og så nu også spiller landsholds fodbold, ja det er dybt godnat at han selv går den vej, da det jo nærmest er som at pisse op ad rykken på Milan, da fysikken jo er ringe i den alder han har og så belaste kroppen med endnu mere fodbold.

Men igen - tænker han har så meget status at de lader ham gøre lidt som han vil. Jeg så ham hellere blive i Milan som træner-hjælp og som intern mentor på godt og ondt
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser