Side 85 af 85 FørsteFørste ... 3575838485
Viser resultater 841 til 847 af 847

Emner: Transfers 2020

Standard

Håber vi til januar henter en angriber med hvis kvalitet, da Zlatan og Giroud bare ikke holder i længden. Zlatan var vel ventet, men Giroud har samme problem med mange skader. Pellegrini har ikke niveauet, så bare vi kunne få en angriber der allerede har lidt niveau. Er ikke stor Belotti fan, men han kunne da være et eksempel, selvom han jo så godt nok også har været skadet længe.

Dertil en højre kant så Sælen ikke altid er første valg. Han har et rimelig niveau, men vi kunne godt bruge en opgradering, for har vi både en Leao på den ene kant og så også en lignende type på modsatte side, så for modstanderne nok at se til
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Håber vi til januar henter en angriber med hvis kvalitet, da Zlatan og Giroud bare ikke holder i længden. Zlatan var vel ventet, men Giroud har samme problem med mange skader. Pellegrini har ikke niveauet, så bare vi kunne få en angriber der allerede har lidt niveau. Er ikke stor Belotti fan, men han kunne da være et eksempel, selvom han jo så godt nok også har været skadet længe.

Dertil en højre kant så Sælen ikke altid er første valg. Han har et rimelig niveau, men vi kunne godt bruge en opgradering, for har vi både en Leao på den ene kant og så også en lignende type på modsatte side, så for modstanderne nok at se til
    Tildels enig med dig. Det overrasker mig siu Giroud er så skadet, som han er..

På den anden side synes jeg altså også det er vildt, at det kan være nødvendigt med Ibra, Giroud, Pellegri og Rebic i perioder, at hente yderligere en angriber til positionen når vi kun spiller med en angriber.

Det virker som om vi gerne vil have et mere fornuftigt lønniveau end tidligere, og der harmonerer det bare i min verden ikke med så mange spillere til en enkelt position. Som sagt forstår jeg udemærket, hvorfor du har den holdning grundet de mange skader.

Det vil ihvertfald i min optik kræve afsked med enten Giroud eller Ibra til sommer.

Standard

Kjær skadet i 6 måneder. Ren katastrofe for os.

Spændende bliver det om vi henter en erstatning for ham til vinter. For mig afhænger det meget af om vi går videre mod Liverpool, hvis ikke vi går videre bør Tomori, Romagnioli, Gabbia og Kalulu være nok.

Alternativt kunne en lejeaftale med option med en spiller der minder om Tomori være en mulighed. Personligt synes jeg en spiller som Bremer virker spændende og realistisk, men formentlig først fra sommer.

Standard

Ja, den er helt galt og flere skader inde i knæet og Operation i dag. Det er vel sådan en skade i den alder han har måske endda noget der gør han aldrig kommer tilbage på højt niveau. Efter sådan en skade og finde tilbage i normal kamp form, snakker vi sikkert noget mere end 6 måneder.

Det er sku lidt tragisk. Få dage siden endte han på 18 pladsen som verdensbedste fodbold spiller, et højdepunkt i karrieren - og nu den her skade, der måske gør han aldrig kommer tilbage i værste fald. Det er sku brutalt og selvfølgelig også skidt for Milan. Vi bør kigge os efter en afløser vil jeg mene, hvis der er noget på markedet der skriger i øjnene som kan bruges og som vi kan tro på fremad rettet.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Problemet med Milan er egentlig, at selvom det måske ser godt ud nu, så er det faktisk lidt kritisk på en del pladser.

Vi mangler i den grad en makker til Tomori, og en angriber med mere end 20 kampe om året, og med lidt kvalitet. På den offensive midtbane ved vi ikke om vi stadig har Brahim om 2 år, og højrekanten har vi en 30 årig Brasilianer som er uprøvet på højeste niveau, og en ung Saelemaekers som ikke ligefrem viser lovende takter.

Vel kun 5 pladser som spilles af Magnain, Calabria, Tomori, Theo og Tonali som er sikre på stadig at være mere end godkendte om 2 år (i så fald ingen bliver solgt).

Vi mangler det sidste fra Leao, Bennacer og Saelemaekers, før det begynder at se rigtig godt ud. Men det er kritisk at 2 ud af de vigtigste pladser på holdet, er lidt usikre. Tør slet ikke drømme om hvad vi ville gøre hvis Ibra blev skadet nu, så skal vi se på Pellegri spille angriber, også bliver det ihvertfald ikke til mange point.

Standard

La Gazzetta dello Sport skriver at Nikola Milenkovic har en frikøbsklausul på €15m. Det lyder jo næsten for godt til at være sandt i forhold til den pris de tidligere har krævet for ham. Det kan selvfølgelig stadigvæk siges at være mange penge for Milan, men hvis det kan lade sig gøre så er det en dygtig ung spiller som kender ligaen og ikke bare vil agere gardering for Simon Kjær men også kan styrke Milan langsigtet.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af jonasgr Se meddelelser
    La Gazzetta dello Sport skriver at Nikola Milenkovic har en frikøbsklausul på €15m. Det lyder jo næsten for godt til at være sandt i forhold til den pris de tidligere har krævet for ham. Det kan selvfølgelig stadigvæk siges at være mange penge for Milan, men hvis det kan lade sig gøre så er det en dygtig ung spiller som kender ligaen og ikke bare vil agere gardering for Simon Kjær men også kan styrke Milan langsigtet.
    Ja, det er bestemt en mulighed. Jeg ved dog ikke hvor god han er til basis forsvarsspillet, altså markere, fuld koncentration osv. Han scorer en del mål af en forsvarsspiller at være, men det er ikke ligefrem fordi Fiorentina er kendt for deres betonforsvar.
    Vi skal dog, desværre, agere på markedet, da Romagnoli også er lidt "injury prone". Gabbia er ikke helt klar og bør nok lejes ud, mens Kalulu er klart bedst på backen. Kjær virker som en meget vigtig figur i klubben og havde fejlfrie kampe mod Atl. Madrid, Roma men det er jo ikke fordi vi har holdt buret rent mange gange. Jeg ser det virkelig som den store Romagnoli mulighed/eksamen. Hvis han vil forblive i klubben til en 3,5-4,5 mio. og EUR. kontrakt og beholde anførerbindet, så skal han også spille sig op på sit 2017-2018 niveau. Stadig god med bolden, god i luften og perfekt at have en venstrebenet spiller dernede, men markeringerne skal blive en del bedre. Bliver tit tørret og virker til tider langsom.

En angriber afhænger af vel videre avancement i CL/Europa League imo. Lidt bekymrende med Giroud's skader, da det vel er hans 2.skade + covid som holder ham ude. Zlatan skal konserveres, så.. Har vi kun Serie A at koncentrere os om, hvilket jeg ikke håber, så bør det i realiteten være nok med Zlatan + Giroud + Rebic/Leao/Pellegri. Næste sæson er en anden sag.

Regler for meddelelser