Side 93 af 93 FørsteFørste ... 4383919293
Viser resultater 921 til 930 af 930

Emner: Transfers 2020

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Det er vist mere af navn end af gavn
    Muligvis, men jo mest fordi City og PSG mv har været mere kreative med absurde "sponsorater". Et nyt ejerskab skal jo sikre dette i samme skala før de gode gamle Twitter rygter om +300 mio euro budgetter holder...

Standard

Hmm... Man skal selvfølgelig passe på med at sætte lighedstegn mellem et styre og så de virksomheder, der driver forretning der. Aner intet om Investcorp, og er heller ikke dykket meget ned i det, men følgende gør mig en anelse urolig:

'The Bahrain Embassy have confirmed Investcorp are in talks with Milan owners Elliott Management over a $1.1bn deal.
    Salman bin Ibrahim Al Khalifa, a member of Bahrain's royal family, is said to be involved in negotiations. He has previously run for FIFA elections and his family have an estimated net worth of $5bn.'

Bahrain er ikke et land, man hører meget om, men jeg vil bare lige minde om, at det formentlig ikke er guds bedste børn fra et menneskerettighedsperspektiv, der leder landet.

Læs eventuelt denne artikel omhandlende den danske IT-virksomhed Systematics eksport af våbensystemer til landet:
    https://danwatch.dk/undersoegelse/da...ndertrykkelse/

Lugter sgu af sportswashing... Brækker mig over fodboldbranchen efterhånden.

Standard

Bryder mig generelt ikke om tanken om at være arabisk ejet, og hvis vi bliver PSG agtige så ryger noget af charmen for mig.
    Mht. Bahrain som et undertrykkende regime, eller investcorp som ikke værende Guds bedste børn så tager jeg det med et gran salt. Der er få af de super rige milliardærer der er Guds bedste børn. Vi har set igennem med en mafioso ved roret i form af Berlusconi i to dekader. Man har elsket Abramovic i Chelsea. PSG's ejere er nok heller ikke meget bedre. Men ja, ville da helst have at Renault gik ind i det og smed pengene, han er dog ret gammel og vil formentlig ikke være så interesseret i at smide kæmpe summer i klubben som araberne der netop sportswasher.
    Zorro per sempre!

Standard

Korrupte ejere eller ej. Så vil jeg bare se rigtig god fodbold, med spændende spillere. Så om pengene kommer fra arabere eller kinesere er jeg ligeglad med.

Standard

Ja det er vel netop det fans ønsker. Alle klubber i toppen af fodboldens verden er jo på den ene eller anden måde købeklubber. Men nogen mere end andre, men uden massiv økonomi skal der mirakler til for at få succes i fodbold på lang bane ihvertfald.

Men med CL igen i sigte og ikke mindst spillere med mere CL erfaring nu kan vi måske stikke næsen op at komme videre fra gruppen til næste sæson. Dertil en ny ejer der er yderst velhavende, så tegner det jo egentlig meget lyst for klubben, hvis vi bare formår at holde fast i de værdier vi nu har bygget op de seneste år. Tro på vi igen går transfer amok og rydder massiv op i klubben så vi igen skal starte forfra tænker jeg ikke Maldini og Massara går med til
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

De skal bare fortsætte den sti de kører på nu. Det går meget godt. En ny investor ændrer ikke så meget for mig på det område. Foruden at erstatte Romagnoli og Kessie er det 2-3 yderligere forstærkninger til. Det er hvad budgettet er til

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ja det er vel netop det fans ønsker. Alle klubber i toppen af fodboldens verden er jo på den ene eller anden måde købeklubber. Men nogen mere end andre, men uden massiv økonomi skal der mirakler til for at få succes i fodbold på lang bane ihvertfald.
    Det er ikke så meget købeklubselementet, jeg harcelerer mod. Det var vi i den grad også under vores to storhedstider med Berlusconi, hvor vi gik decideret transferamok og 'købte' succesen.

Det med, at investering er næsten 1:1 med succes, det har jeg efterhånden accepteret.

Men hvis vi, ligesom i særdeleshed Newcastle, skal opnå succes takket være et regime, der aktivt bruger klubben til at 'hvidvaske' undertrykkelse undertrykkelse af deres befolkning - og deciderede brud på menneskerettighederne - så kommer jeg godt nok ikke til at støtte op om det. Og det er måske en tand for helligt for nogen (hvilket jeg i den grad ikke vil mene, at jeg ellers er), men jeg synes faktisk, at det er decideret usympatisk, hvis man som fan hjemme i trygge DK klapper i hænderne over udsigten til de penge, når der findes mennesker i Bahrain (endda en dansk statsborger iblandt dem), der betaler med undertrykkelse, tortur og seksuel afstrafning.

Berlusconi var heller ikke helt fin i kanten, men selvom jeg egentlig ikke var såååå stolt af det, så syntes jeg faktisk, at han var en fantastisk farverig ejer. Der er dog også en klar forskel på at være et narcissistisk røvhul med lidt for meget fart på og til den undertrykkelse, de gør sig skyldig i i Bahrain.

Alt det ovenstående afhænger dog også lidt af, om man - som tilfældet er med Newcastle - kan sige, at vi reelt vil være ejet af Bahrain - og altså ikke bare et selskab med en perifær tilknytning til en prins.

Standard

Så er Riola sku død. Han har åbenbart været syg og opereret tidligere i år. Penge har han næppe manglet i sit liv, men det kigger skæbne ikke på. Men han har ihvertfald været en upopulær mand med rigtig mange skæve synspunkter, men vel uden tvivl en agent spillerne gerne ville have.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så er Riola sku død. Han har åbenbart været syg og opereret tidligere i år. Penge har han næppe manglet i sit liv, men det kigger skæbne ikke på. Men han har ihvertfald været en upopulær mand med rigtig mange skæve synspunkter, men vel uden tvivl en agent spillerne gerne ville have.
    Det lader til, at medierne har været for hurtigt ude. Han er i kritisk tilstand

Standard

Hehe det er sygt sådan noget kommer ud inden de har troværdige kilder - utrolig journalistik

Regler for meddelelser