Side 2 af 28 FørsteFørste 123412 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 279

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Det ser noget shaky ud, men det er dog noget af en alternativ opstilling. Fra forsvaret og op så ligner det spillere der mere hører til et hold som Sampdoria end Milan.

Vi skal passe på med at sove foran vores felt. Jeg synes også der står en Samp spiller helt fri der, klar til reposten eller en tilbagelægning.

Leao og Diaz har hidtil været de bedste offensivt. Jeg foretrækker dog dog altid Rebic inde, da han bare er det mere koldblodig og direkte.

Bare vi vinder er jeg tilfreds. Om det er kønt eller grimt er underordnet. Flot spil er en luksus vi ikke kan tillade os at forvente indtil vi får flere tilbage fra skade, samt en ny 10'er + RW.

Bare det at have en Bakayoko at smide ind nu kunne også være fantastisk.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    1-0 ved pause. Udemærket kamp offensivt, hvor vi burde have scoret minimum 1 mere ved Krunic. Giroud var heller ikke offside på hans store chance tror jeg, så den havde VAR nok sørget for.

Jeg savner dog vi kan kontrollere kampen markant bedre, men sådan er det nok når man mangler Kessie og Bennacer.

Synes Theo har stået svagt i billedet.

Lyspunkter: Maignan ligner fuldgod erstatning for Donna. Diaz og Leao har også spillet overordnet godt, selvom jeg ville ønske Leao og Theo kunne udnytte hinanden bedre, idag da der er masser af potentiale.
    Lige netop det med at udnytte hinanden på venstre side, så er Rebic faktisk meget bedre end Leao når det kommer til sammenspillet med Theo. Det er også når Rebic spiller, at Theo har sine bedste kampe.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af AC Milan Se meddelelser
    Lige netop det med at udnytte hinanden på venstre side, så er Rebic faktisk meget bedre end Leao når det kommer til sammenspillet med Theo. Det er også når Rebic spiller, at Theo har sine bedste kampe.
    Jeg er meget enig. Det ville også gøre Leao markant mere farlig, hvis han ikke altid skulle udfordrer/løve dybt for, at blive farlig men også udnytte sine medspillere.

Leao har masser af potentiale, men som en anden nævner er jeg også mere pro Rebic.

Standard

Stærkt. God start og meget vigtigt med 3 point fra start af. Selvtillid med Clean sheet til en god Magic Mike og vores nye 10’eren Brahim Diaz med et mål.

Calabria, Kjær og Tomori var stærke og spillede for 4 mand da Theo jo var helt væk.

Flot kamp af Krunic og Tonali, som begge kæmpede røven ud af bukserne.

Tempoet faldt gevaldigt efter 60 min, men vi havde nu mere styr over det end Sampdoria havde. Det kan kun blive bedre med en Bennacer, Kessie og Zlatan i form.

Standard

1-0 sejr hvor styrker og svagheder kom til udtryk. Vi er ikke stærke nok på bolden, men hjalp hurtigt da Bennacer kom ind.

Synes egentlig alle spiller okay, uden at skinne totalt, pånær Theo, som nemt kunne have kostet sejren idag.

Vigtigst er 3 point.

Og så må jeg bare sige Maignan ser alt for fed ud! Lidt flyvende til tider, men det klæder ham sgu meget godt. Og præstationen idag er fejlfri.

Et par midtbanespillere og en kant så skal det nok blive en god sæson.

Standard

Ret rolig aften på kontoret egentlig ud fra vi ikke ankommer med noget amputeret midtbane. Vores svaghed er fortsat vi ingen har i offensiven der kan få dem i kassen. Giroud kan måske undskyldes, endnu har brug for noget tid - men Rebic, Leao og hvad de ellers hedder er bare alt for uskarpe, og det har vi bare ikke råd til.
    Det ville virkelig løfte holdet meget hvis vi fik en kreativ spiller der også fysisk kan mere end Diaz 60 minutters kampe. Rebic og Leao - ja, som sidste sæson kan de sikkert noget i visse kampe, men hvis nogen skulle være interesseret i dem så ville jeg nok fyre dem af og finde nogle nye muligheder.

Men vigtig sejr uden vi lod det helt store brænde på. Selvfølgelig var der fejl, men rusten skal lige bankes af og ikke mindst nogle nye spillere på holdet, som også skal tilvænne sig Serie A. Maignain gjorde det godt og er nu næsten mere tryk ved ham ude af målet end Donnarumma, der ofte virkede som lidt på sæbe. Men på stregen er Donnarumma dog sikkert bedre.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Fin start. Dejligt med 3 point, selvom spillet ikke just var poleret.

Det var tydeligt, at vi manglede Kessie og Bennacer til at kontrollere opgøret (hvilket sidstnævnte lidt beviste, da han kom ind), og så var Theo helt væk. Kjær gjorde som altid fint, hvilket også kan siges om Tomori, og så spillede Calbria også en efterhånden vanlig god kamp. Elsker hans attitude!

Synes også, folk er er lidt hårde ved Leao. Særligt i første halvleg gjorde han det ret godt, hvor han fint får sat nogle store potentielle chancer op, som andre så lader løbe ud i sandet. Han mangler dog fortsat noget slutprodukt, hvis ikke det skal ende som en Niang 2.0. Han har så meget fysik og teknik, og synes heller ikke, han overblik er helt ringe. Men der skal altså til at ske noget mere, hvis det skal blive rigtig godt.

Og så er jeg allerede kæmpe fan af Maignan! Fed, fed målmand. Mange niveauer over Donnarumma med bolden. Han skal sikkert nok koste os en kasse eller to i løbet af sæsonen med hans udskejelser, men hvis han kan spille bare et par kampe, som den han spillede i dag, så er der allerede gjort op for det i skabte mål eller deciderede assists. Derudover er han jo bare en kæmpe bonus i vores opspil, og underholdningsværdien i sig selv er jo også et stort plus. Lad os nu se, hvor dygtig han er på de mere klassiske målmandsparametrer, hvor han jo helt klar ikke er nogen Donnarumma. Mindre kan dog også gøre det, og jeg tror sgu på, at han bliver en stor succes, ham her. Stort cadeux til ledelsen for den her!

Standard

Synes der var nogle rigtig positive takter, hvis man tager optimist brillen på. Maignan er en stor opgradering for Donna, hvis vi udelukkende kigger på hans evner med bolden ved fødderne. Giroud bliver et kæmpe asset, god opspilstation, relativt farlig og arbejdsom (og så er han aldrig skadet), og samtidig ser det ud til at vi har lidt mere at skyde med fra bænken sammenlignet med sidste sæson - især hvis Pellegri og Bakayoko kommer som forventet. Tonali leverer også en fin præstation i går, og er egentlig en undervurderet presspiller som jeg ser det.

Det er dog også til at se hvor vi skal forbedre os. Vi skal være bedre til at kontrollere kampene med bolden, være bedre til at være mere kompakte når vi er uden bold, og lige blive lidt farligere i det stationære spil.

Standard

Må indrømme jeg ikke rigtig forstår kritikken af Leao på baggrund af gårsdagens kamp. Synes han var banens bedste i første halvleg og kun en super redning fra Audero afholdt ham fra at komme på måltavlen.

Det man ærgrer sig over er at hverken Rebic eller Leao kan spille på højrekanten. Rebic er for god til at sidde på bænken og synes man bør forsøge sig med ham på højrekanten i nogle kampe. Mindes i hvert fald ikke at han har fået chancen der og husker det som at Leao kun har haft enkelte optrædener derude. Kan egentlig meget godt lide Saelemakers, men der kommer bare hverken mål eller assists fra hans fod. Dog en glimrende spiller at have i truppen.

Theo må gerne smutte for det rigtige beløb.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Gianni Rivera Se meddelelser
    Må indrømme jeg ikke rigtig forstår kritikken af Leao på baggrund af gårsdagens kamp. Synes han var banens bedste i første halvleg og kun en super redning fra Audero afholdt ham fra at komme på måltavlen.

Det man ærgrer sig over er at hverken Rebic eller Leao kan spille på højrekanten. Rebic er for god til at sidde på bænken og synes man bør forsøge sig med ham på højrekanten i nogle kampe. Mindes i hvert fald ikke at han har fået chancen der og husker det som at Leao kun har haft enkelte optrædener derude. Kan egentlig meget godt lide Saelemakers, men der kommer bare hverken mål eller assists fra hans fod. Dog en glimrende spiller at have i truppen.

Theo må gerne smutte for det rigtige beløb.
    Jeg husker nu nogle kampe, hvor Rebic fik chancen fra højrekanten, og der var han decideret elendig. Jeg er ellers enig med dig i at det ville være godt, at have begge på banen.

Jeg håber stadig på vi ser enten en off midt eller højrekant ellers tror jeg offensiven er for svag i forhold til konkurrenterne.

Regler for meddelelser