Side 50 af 64 FørsteFørste ... 40484950515260 ... SidsteSidste
Viser resultater 491 til 500 af 631

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Vi vandt som må være det mest positive. Men stadig et Milan hold der virker til at være strandet og ikke rigtig aner hvordan vi kan tilspille os chancer. Vi scorede igen et ret tilfældig mål, men ellers havde vi vel kun et par halve chancer i kampen. Empoli kom frem til endnu mindre, men sådan ovenud positiv kan ingen næppe være efter sådan en kamp.

Men Pioli og nu også indset at Diaz ikke er manden der kan løse noget. At han vælger Kessie viser vel klart, at Diaz ikke er manden han tror på længere og der er sku bare for langt mellem snapsene. Diaz fylder bare alt for lidt fysisk og kan på ingenmåde opveje det med det han kan fodbold mæssigt. Det må være første prioritet til næste sæson at finde en der har niveauet og så kan Diaz få en indskiftning chance af og til.

9 kampen tilbage, men det ser godt nok svært ud syntes jeg, for vi har så uendelig svært ved at score mål. Så der bliver ingen lette kampe
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Måske spiller vi ikke altid sprudlende fodbold, men vi kæmpe og løber for hinanden og det er for mig en stor trøst. Den indstilling, krydret med individuelt kvalitet kan føre os langt. Vi har netop spillet vores værste kamppe mod de små hold, og vi har vist at vi kan spille mod de større hold. Når jeg ser på vores hold er jeg forundret over placeringen, da jeg på ingen måder synes vi ligner et mesterhold.
    Man kan nogle gange blive lidt skuffet over ens egne manglende evne til at spille champagne bold, men hvis vi ser på Inter, Napoli og Juventus er det også langt fra hvergang de leverer en sprudlende indsats.

Jeg tror på Diaz kvaliteter, og jeg ser ham bestemt have et potentiale, hvis ikke som starter, så som supersub. i de kampe hvor vi har svært ved at bryde modstanderen ned der ofte står dybt og forsvarer sig. Det er der han har sin spidskompentence, som den eneste på vores hold, og derfor håber jeg stadig vi beholder sig.
    Leao har udviklet sig over alt forventning og har sammen med Giroud båret holdet de sidste 5-10 kampe. Vi ligger nr 1 uden Zlatan og Kjær - hvem havde troet det?
    For at jeg virkelig tror at vi kan gå hele vejen så tror jeg dog på at vi har brug for at Rebic kommer tilbage til sin tidligere form, da han virkelig har lignet skyggen af sig selv siden sine skade/skader. Hvis han kan aflasta Giroud og Leao lidt, så begynder jeg at turde håbe på scudettoen.

Næste sæson får vi Adli, og det bliver spændende at se hvad han kan. Jeg tror ikke sådan for alvor på ham i 10'er rollen, men jeg kunne godt se ham i en 3 mandsmidtbane.
    Zorro per sempre!

Standard

I det mindste skal klubben ikke tænke så meget over CL kvalifikation længere da Atalanta endnu engang tabte point og får mere end svært ved at kvalificere sig

Standard

Hvordan er det med billetter. Kan man reservere til sidste hjemmekamp fx?

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Standard

Vi er i midten af marts, og vi kan selv afgøre mesterskabet og uden at møde nogle af de andre hold i top 4 resten af sæsonen. Hvis Zlatan vil blive husket som en legende i Milan, så er det nu at han skal vise klassen og afgøre kampene.

Tænk lige hvis vi kunne vinde mesterskabet, det ville være en bedrift uden lige. Det positive er at top 4 vel allerede er hjemme, så under alle omstændigheder bliver det en rigtig god sæson.

auge's Avatar
    Tilmeldings dato
    Nov 2006
    Lokation
    Frederiksberg

Standard

Ganske uskønt opgør vi er i gang med mod Cagliari.

Vi har indenfor de første 10-15 min. 2 kæmpe chancer som vi ikke udnytter. Som tophold er det simpelthen nødvendigt at score på så store chancer indenfor første del af kampen - så havde det været et andet kampbillede nu hvor vi med en 1-2 målsføring kunne kontrollere kampen.

Der spredes lidt usikkerhed med sådanne brændte chancer og en anelse mistillid synes jeg, især på Brahims kæmpe chance så Theo voldsomt utilfreds ud. Håber Pioli kan bringe den rette energi ind i holdet til 2. halvleg, ellers kan dette godt blive et grimt opgør i 2. halvleg som afgøres på en tilfældighed!

Håber I nyder weekenden derude!

EDIT:

Theo er simpelthen et monster, mentalt er der nogle ting jeg kunne ønske var anderledes, men tager ham med glæde som han er til trods.

Pioli har simpelthen rystet posen og stationeret Theo på den centrale i det opbyggende spil mens Tomori nærmest agerer venstre back - interessant variation!
    Sidst redigeret af auge : 19-03-2022 kl. 20:32

auge's Avatar
    Tilmeldings dato
    Nov 2006
    Lokation
    Frederiksberg

Standard

Fra den ene yderlighed til den anden!

Fin start på 2. halvleg - bedre energi og mere determineret som jeg ser det. Lidt småspil i højre side v. Cagliaris felt, bold ind til Giroud, aflæg til Bennacer (som vel og mærke er i luften), Bennacer helflugter den ind med det stærke venstreben forbi Cragno der er chanceløs. Sådan!

Standard

Det er ganske utroligt, at der med 8 resterende Serie A runder kan skrives:

AC Milan er snæver Scudetto-favorit.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Standard

3 vigtige point, men kampen viser også intet er let for det her Milan hold. Vi har virkelig ikke meget kvalitet til at skinne igennem selv imod svage modstandere, så det bliver tætte kampe hver gang.
    Vi kom frem til 2 gode muligheder i første halvleg, men ellers havde vi intet indtil målet kom.

Det sidste kvarter havde vi så igen flere muligheder, som blev misbrugt.

Syntes et eller andet sted det er utrolig vi rent faktisk ligger til at vinde serie a, med det her hold. Vil sige vi har et hold med meget få der har et højt niveau, men kollektiv må være grunden til vi ligger som vi gør og det er altid en vigtig del i fodbold. Men om det er nok til at vinde titlen må vi se

Standard

Det var sgu ok det her.

Meget moden kamp, og selvfølgelig burde vi have vundet 2-0 eller 3-1. Giroud, Diaz, Calabria og Saelemakers med kæmpe chancer inden de kan ødelægge det hele og få 1-1 til sidst.

Ellers så spillede vi godt og gav ikke mange chancer væk mod et vanskeligt Cagliari hold.

Endnu et clean sheet og for once så var vi ikke afhængige af Leao. Han havde en off day og kom frem til absolut intet.

Fuld gas fra nu af. Forza Milan

Regler for meddelelser