Side 59 af 64 FørsteFørste ... 9495758596061 ... SidsteSidste
Viser resultater 581 til 590 af 631

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Off topic - men næsten til grin Roma og Mourinho fejrer at de er kommet i conference league finalen, hvor de spiller om en plads i Europe League. Troede godt nok der skulle mere til at få Mourinho op af stolen, men han er selvfølgelig også faldet af på den her de sidste mange år
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det er da fedt, at et historisk stort hold og stor træner tager turneringen seriøst - også med henblik på at vi i Danmark kan få nogle store hold at se.

Måske kunne vi som Milan fans, have haft nogle sjovere år, hvis Europa League var mere anerkendt og en fed turnering at følge med i. Jeg hylder Mourinho for det der 😁

Jeg vil da langt hellere følge med i europæiske turneringer som Conference og Europa, end Coppa Italia
    Sidst redigeret af pirloavictor : 2 Uger siden kl. 18:44

Standard

Inter vandt, men igen i en ret besynderlig forestilling, hvor der også var store fejl i inter defensiven ved deres scoringer. Inter fik så udlignet inden pausen og så fik det hentet sejren alligevel - men viser igen hvor vanvittig en sæson det her er. Der er intet sikkert, da holdene i toppen ikke har kvaliteter nok til at kunne køre de mindre hold over. I bunden er lige så vildt, med Genoa der pludselig er med igen efter en vanvittig sejr over Juve, der havde gigant chancer for at vinde, men til sidst så løb Genoa med sejren. Serie A er bedre underholdning end mange af de andre ligaer må man sige
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Fint, at Genoa og vanvittige Salernitana lægger et pres. Så kan det være, at Cagliari og Sampdoria skal tage deres kampe mod Inter seriøst. Inter har bare de angribere som kan banke kasser ind.

Anyways, vi skal jo kigge på os selv. Lige pt. har vi pludselig ligaen’s bedste forsvar. Og det tegner jo godt. Men vi skal møde hold som laver mange mål. Det bliver sgu spændende og nervepirrende i aften.

Standard

Ja - Ligger min lid til Cagliari kan drille Inter, da de umulig bare kan sige kampen er ligegyldig med den stilling der er i Serie A. Sampdoria tror jeg desværre ikke når at komme i nedrykningsfare inden sidste spille runde. Men lad os tænke på os selv og tage sejren i aften - så begynder det at se godt ud, selvom der i 2 kampe kan ske rigtig meget.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Puha. 1-1. Vigtig mål igen af Tonali af stærkt klassisk Leao ryk.

En halvleg hvor vi næsten gør alt rigtigt udover, at vi bliver fanget på en omstilling hvor Calabria og Kalulu bliver let overspillet.

Vi kommer frem til en del, men Verona er sgu også farlige. Fin kamp af Krunic og Saelemakers. Men Giroud og Kessie må gerne steppe op.

Mega uheldigt, at vi ikke scorer på Tonali’s millimeter offside og Calabria’s chance lidt efter.

Standard

Jeg er næppe den eneste der sidder og lider hjemme når Milan spiller. syntes vi startede kampen rigtig godt men næsten en tand for offensiv syntes jeg og vi stod ekstrem højt. Måske det er vigtigheden af den her Kamp og mig der bare er skide nervøs, men syntes vi defensiv vi kampen igennem virkede noget usikre og lidt hovedløse ofte og de kom først på bolden.

Verona ser jeg stadig som det bedste hold vi skal møde endnu, da de er et hold der er i god form. Men sejren må give et boost - komme bagud og så vende det hele igen, det giver endnu mere tro.

Standard

Endnu en sejr og afstanden til Inter bliver holdt. Det er også en af de bedre kampe fra Milans side. Verona er et godt offensivt men som også efterlader meget plads i defensiven. Det passer især Leao godt. Når han får plads og afstand til sin direkte modstander er han farlig da han er så hurtig og atletisk

Standard

Drømme scenarie næste weekend er sejr imod atalanta og så må vi sige værsgo til inter og se om de kan Vinde deres kamp ude mod cagliari 20.45 søndag aften - hvor vi spiller kl. 18

Standard

Sandro Tonali. Den perfekte klon af en Ambrosini/Albertini type, som scorer vigtige mål. Selvfølgelig skal Leao roses som er mega produktiv pt. Vilde assists.

Synes vi slipper godt fra denne kamp. Fortjent sejr. Flot kasse af Florenzi og opspil af Messias. Overraskende så man intet til Theo, som dog passede sine defensive pligter fint.

Synes Giroud er gået lidt i stå. Kan det være Zlatan har ben til at starte? Synes faktisk Saelemakers og Krunic gjorde det fint idag, så ros til Pioli for at mixe det lidt op, nu når vi næppe får gang i Diaz.

Det bliver ubehageligt mod Atalanta, som er kommet lidt igang igen.

Regler for meddelelser