Side 40 af 42 FørsteFørste ... 303839404142 SidsteSidste
Viser resultater 391 til 400 af 413

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Jeg orkede ikke at se kampen, når man bare ved det bliver grimt. Kan godt forstå det er svært at sætte sig op på et tomt stadion imod Genoa i en ligegyldig pokal turnering.
    Skidt Tomori blev skadet, men sige han er slidt kan det nu ikke være endnu efter han har haft en lang juleferie.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Gianni Rivera Se meddelelser
    Det var ikke kønt. Specielt i første halvleg frygtede jeg, jeg ville bløde fra øjnene.
    Synes egentlig Diaz gjorde et fint indhop i dag, men sammenligner man de sidste måneder med sæsonstarten er hans form en grund til bekymring.
    Det er også vildt, så dårligt et spark han har, og man tænker om ikke Messias kunne vikariere for ham? Mindes i hvert fald at han har spillet mere centralt for Crotone.

Leao, Tonali og Kalulu var lyspunkterne.
    Enig. Kalulu er godt nok vokset på det seneste. Bare bekymrende, at vi ikke kan få centrale spillere igang som Bakayoko og Diaz.
    Messias har haft nogle gode kampe på kanten, men synes heller ikke det vil skade at give ham en chance eller to i midten og så have Saelemakers og Leao på kanterne. Why not try.. Han kan kombinere i de små rum og det er godt, men stadig en del fumleri og boldtab. Og når hans sparketeknik er to niveau under Calhanoglu's, så er det altså skidt.. Vi har jo ingen langskudsmål lavet udover Zlatan's frispark.

Men vi fik løst opgaven og selvefølgelig skal vi videre i Coppa'en. Skal man vinde pokaler på et tidspunkt, så må man altså honorere opgaven. Især når vi er ude af Europa. Faktisk 12.000 på stadion i går

Standard

Så fik Tomori foretaget et mindre indgreb, som holder ham ude i en måned. Nok den værste spiller at miste sammen med Leao pt.

Faktum er, at vi står over for de to vigtigste kampe i sæsonen mod Inter og Juve uden vores normale midterakse Kjær-Tomori og Bennacer-Kessie. Vi har Tonali, men med alt respekt til substitutterne, så er resten ikke på samme niveau.

Sidste år vandt Inter fortjent, men hvordan havde det gået hvis vi ikke havde alle de skader / Covid i nøgle kampene i foråret. Samme billede tegner sig nu. Inter går FULDSTÆNDIG fri. Ikke en eneste spiller ude i mere en uge eller to. Det vil svare til, at Handanovic (Maignan) ville være ude i 6-7 kampe, De Vrij (Tomori) 5 kampe, Skriniar (Kjær) resten af sæsonen, Brozovic (Kessie) 5 kampe og Zlatan (Dzeko/Martinez) i 10-15 kampe i løbet af sæsonen. Det er jo vanvittigt.

Jeg kan sgu ikke lade vær’ med at tude over det. Forfærdeligt at vi potentielt 2.sæson i streg skal spille på halvt blus.
    Sidst redigeret af Slupinski13 : 2 Uger siden kl. 19:48

Standard

Så gælder det Spezia i aften, hvor vi kan hente 2 point på Inter. En sejr er selvfølgelig et must og gerne en overbevisende af slagsen, da vi går ind til 2 meget vigtige kampe. Først imod Juve, hvor vi med en sejr vel næsten definitivt kan smide dem ud af top 4 kampen - de får ihvertfald svært ved at nå os. Og derefter Inter hvor vi snakker mesterskabskamp, som i år igen er lidt mere bonus snak, frem for et reelt krav til det her hold vi har.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Krunic og Bakayoko på midten. Lad os håbe sidstnævnte har en af sine bedre kampe. Theo er i karantænefare og med vores backup i Afrika, må han gerne holde sig i skindet. Så kan han trække det gule kort mod Inter. Mon ikke Calabria eller Florenzi dækker venstreback, hvis det skulle ske.

I øvrigt er det sandsynligt at Bennacer kommer hjem hurtigere end forventet. Algeriet spiller mod Elfenbenskysten 20. januar, og de skal vinde for at gå videre. Så det er muligt at han er til rådighed mod Inter - kender ikke lige til isolationsreglerne i Italien i forbindelse med rejser, men Inter-kampen er først 6. februar.

Standard

Kessie havde været mere værd at få hjem end Bennacer. Syntes sku det efterhånden er længe siden han har spillet en god kamp - ja har han egentlig spillet en nogenlunde fornuftig kamp i den her sæson ? Men selvfølgelig bedre end Krunic

Vi skal meget gerne have gang i Rebic så han kan være en trussel i de svære kampe. Men det er ofte som om han kræver meget tid for at komme tilbage efter skader
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vi taber 1-2 til Spezia. Sikke et slag inden de to vigtige kampe mod Juventus og Inter.

Hvor er det sindsygt. Vi har 18 skud på mål, brænder straffe og får et mål annulleret i 92. min da dommeren ikke dømmer fordelsreglen. Spezia nupper den i 97 min på en kontra.

Vi spiller praktisk talt en fejlfri 1. halvleg og burde føre med 2-3 stykker. Spezia dog altid inde i kampen og løber som gale og har så en 5 min. periode som de udligner på.

Svært at pege fingre her. Kalulu spiller en monster kamp, men er så lidt ubeslutsom ved deres mål til 1-2 hvor vi satser alt.
    Selv Bakayoko spillede en god kamp.

Diaz prøver mens hans produktivitet er vel 50% af hvad det Calhanoglu kom med. Vi får ingen mål på langskud og kan have 15 hjørnespark i en kamp uden at blive farlige.

One of these days. Det var ikke fortjent det her. Der smed vi dælme 3 point som vi havde i hånden.

Standard

Efter den første halveg hvor bolden bare ikke ville ind og vi Så tilmed brændte Straffesparket så viste jeg bare hvor det her bar henad.
    Vi tog føringen men det var som om vi efterhånden slap kontrollen over kampen og næsten som ventet stod der 1-1

Til sidst at vi ikke scorer på de vanvids chancer kombineret med dommeren og se så tilmed scorer - det er bare for vildt intet mindre. Spillede vi den kamp 100,000 gange mere ville de aldrig ende ud i sådan et vanvid. Men sådan er fodbold. Nu går vi dog måske ind til de næste kampe mere beslutsom og ude på at revancherer det her vanvittige nederlag.

Standard

Ja præcis. Pioli siger det meget godt.

De havde en super målmand, men det er også ok at bare vinde 1-0 og forsøge at kontrollere kampen. Men Spezia åd sig ind af kampen mellem 55-65 min og så var der stres på. Sgu lidt synd for dommeren som undskylder, men hvad kan vi bruge det til.

Er sikker på, at vi ville kunne kontrollere sådan en kamp bedre med Kjær-Tomori og Kessie-Tonali, men dem har vi ikke. Vi er i den grad ramt af sort uheld og svært at klandre dem der spiller og Pioli for noget. Zlatan var ikke decideret ringe, men hans statiske spillestil gør at modstander holdet bare kan stå 10 meter længere oppe og presse. Selvom Leao’s mål modbeviser det.

Sikke en frusterende kamp og resultat. Troede lige man kunne lægge ekstra pres på Inter og wupti så skal vi til at hente. Og spille de vanvittige kampe uden vores midterakse. Synes det er mega uretfærdigt , at vi skal spille begge disse kampe uden 4 centrale spillere. Svært at vurdere vores maks potentiale.

Standard

Jeg havde faktisk glemt at Milan spillede i dag, så fik ikke set kampen og det er vist meget godt

Regler for meddelelser