Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
Det her var jo næsten en Milan præstation som i gamle dage. Solid defensiv og ikke prangende fremad, men til sidst så slår man til og vinder de her CL kampe.

Hvordan Athl. madrid kan spille så ringe som spansk top hold er mig en gåde. Ser ikke deres kampe, men det var da virkelig en tam indsats, samtidig vi selvfølgelig også turde ligge højt pres og til tider spille lidt satset defensiv, men når Madrid ikke havde nogle mand fremme så er risikoen selvfølgelig også mindre.

Men virkelig fortjent sejr, selvom vi kom med at ret amputeret hold i min verden. Giroud er god i feltet, men sådan opbyggende er han 5 niveauer under Zlatan. Diaz gør det godt, men igen der mangler bare det sidste før det bliver rigtig godt - lidt ligesom Leao i tidligere sæsoner, men hvis Dias kan tage det sidste skridt så bliver han også fremragende

Messiahs har været lidt en tragisk figur indtil videre. Kom fra ingenting og ikke spillet pga skader og så sådan et vigtig mål idag. At Kessie så kan slå et godtindlæg, noget som ingen andre magter i Milan er jo også lidt ironisk det lige skal komme fra ham.

Det ligger til os selv nu, om vi vil i EL, mens CL kræver noget mere held - men det er ikke umulig og alt kan ske i en kamp. Liverpool bliver en rigtig stor mundfuld, for selv deres bænk spillere kommer med et tempo, hvor vi nærmest står stille. Men dejlig der er noget at spille for og det forhåbentlig bliver et magisk San-Siro
Fuldstændig enig. Det helt afgørende for vores chancer bliver, hvordan Liverpool angriber den næste kamp. Fuldt hold tror jeg slet ikke på vi har en chance. Hvis de sparer kræver det stadig en super indsats.

Atletico så svage ud idag, men deres styrke ligger i det defensive. Jeg ser et x, som meget sandsynligt i deres kamp mod Porto.

Spændingen er ihvertfald tilbage, og bedømt på kampene mod Madrid mener jeg ihvertfald vi er det 3 bedste hold i den her gruppe.

Porto kampene var dog en skuffelse.