Side 22 af 30 FørsteFørste ... 122021222324 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 220 af 296

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Stærkt. En rigtig slider sejr. Hatten for Torino, som kommer med et fantastisk pres og organisation. Tydeligt at se, hvorfor de lukker så få mål ind. Også hvorfor de scorer få, da de egentlig kun har den store chance til Sanabria og et pr. løse her og der.

Tomori spiller en monster kamp. Kessie spiller sig op sammen med Calabria. Giroud er sgu vigtig i disse kampe, men mangler stadigvæk at få indstillet sit touch.
    Tatarusanu spiller også en fin kamp med en stor redning og det giver forhåbentligt lidt selvtillid.

På den negative side, så virker Bakayoko stadigvæk langt fra omdrejninger. Stadig alt for sløset og langsom. Det er bekymrende. Og Saelemakers. Løber solen sort, men shirt hvor er slutproduktet dog jammerligt. Her kunne man virkelig gost bruge en Messias eller Florenzi i topform som alternativ.

Ellers tre point og videre. Vi kæmper pt i kampene, men det er vel naturligt med alle de skader vi har. Så der er virkelig flot af Pioli og co at få samlet point sammen alligevel.

Nu gælder det om at få kræfterne igen. Heldigvis 5 dage til næste kamp. Så starter det for alvor.

Standard

Fuldstændig enig omkring Saelemakers, og desværre er det en generel udfordring den her sæson. Det er som om, at han har taget et skridt tilbage denne sæson.

Håber virkelig der sker noget til januar på den plads, så Saelemakers kan komme fra bænken oftere.

Bakayoko spiller sig lidt op synes jeg i løbet af kampen, da vi får bedre kontrol, men hans pasninger virker helt væk i perioder.

Standard

Det var dog en helt igennem elendig kamp og det eneste positive er godt nok sejren - eller det bare er mig der har nej-hatten på efter at have set den kamp. Det virkede virkelig som om spillerne nærmest ikke kunne slæbe sig hen over plænen, men at de er trætte kan jeg da godt forstå, men syntes nu alligevel det var ret skræmmende at se. Dertil helt vanvittig mængde af fejl og ren klumpe dumpe fodbold på banen, med spillere der ikke magtede at holde på bolden overhovedet.

Var godt nok også lidt overrasket over hvor ringe en fodbold spiller Giroud egentlig er.. Ekstrem tung i røven når han stiv benet sætter i spurt, men dertil en ekstrem dårlig med bolden - noget jeg ikke syntes jeg har set i den grad før.

Når vi dog ser på holdet har vi sikkert begrænset at komme med. Krunic på den playmaker plads siger vel det hele og når Leao så ikke har noget at skyde med, ja så har vi vel ret beset intet spændende i offensiven. Hvis jeg havde betalt entre for at se den kamp, ville jeg godt nok føle mig snydt

Er dog ikke i tvivl om at som kampen skred frem så var det minimal tilgang til kampen, som gjorde den så grim at se på, da vi ingen problemer havde med at holde Torino fra chancer. Men det er en farlig taktik, for ofte giver det bagslag, når man i snart hele kampen blot ønsker at forsvare og det er jo ikke ligefrem fordi Torino har kvalitet af spillere der gør at vi bliver presset i bund, men noget vi selv valgte
    Sidst redigeret af Rossonero : 27-10-2021 kl. 07:55
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Det var dog en helt igennem elendig kamp og det eneste positive er godt nok sejren - eller det bare er mig der har nej-hatten på efter at have set den kamp. Det virkede virkelig som om spillerne nærmest ikke kunne slæbe sig hen over plænen, men at de er trætte kan jeg da godt forstå, men syntes nu alligevel det var ret skræmmende at se. Dertil helt vanvittig mængde af fejl og ren klumpe dumpe fodbold på banen, med spillere der ikke magtede at holde på bolden overhovedet.

Var godt nok også lidt overrasket over hvor ringe en fodbold spiller Giroud egentlig er.. Ekstrem tung i røven når han stiv benet sætter i spurt, men dertil en ekstrem dårlig med bolden - noget jeg ikke syntes jeg har set i den grad før.

Når vi dog ser på holdet har vi sikkert begrænset at komme med. Krunic på den playmaker plads siger vel det hele og når Leao så ikke har noget at skyde med, ja så har vi vel ret beset intet spændende i offensiven. Hvis jeg havde betalt entre for at se den kamp, ville jeg godt nok føle mig snydt

Er dog ikke i tvivl om at som kampen skred frem så var det minimal tilgang til kampen, som gjorde den så grim at se på, da vi ingen problemer havde med at holde Torino fra chancer. Men det er en farlig taktik, for ofte giver det bagslag, når man i snart hele kampen blot ønsker at forsvare og det er jo ikke ligefrem fordi Torino har kvalitet af spillere der gør at vi bliver presset i bund, men noget vi selv valgte
    Ah, den er sgu' nok lidt hård den bedømmelse ;-) Det er jo ikke fordi Torino vaddede i chancer. De havde vel to styks da Kjær bliver fanget på mellemhånd. Det afrettede skud på overlæggeren, der var der sgu et frispark på Bakayoko. Vi kom dog også selv med meget lidt, måske fordi vi fik et tidligt mål.. måske fordi vi ikke kunne kom ud af presspillet.

Når det så er sagt, så må man bare tage hatten af Torino. Velorganiseret, fysisk overlegne mand mod mand, flot presspil.. Der er en grund til at både Juve og Napoli også kun kæmpede 1-0 sejre i land.

Men selvfølgelig lider vi i øjeblikket.. Men honestly speaking, så har vi spillet i en måned hver 3. dag med tonsvis af skader. Hverken Giroud eller Zlatan er i form. Der er kørt rovdrift på Calabria, Leao og Saelemakers pga. skadede alternativer.

Det er sgu flot at vi er kommet igennem med så mange point. Nu gælder det om at få de andre i sving, så alle spillere kan forblive skarpe.

Standard

Det bliver noget af en kamp på søndag, når vi igen får Fabio Maresca som dommer, som jo er kendt for alt andet end gode præstationer
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Juve bagud 2-0 ved pausen.
    Det er der simpelthen ikke igen i år, utroligt hvad der er sket med dem, taget i betragtning at de udover mange gode spillere havde lagt et hvad der virkede som et super fundament.

Standard

Deres spiral har været nedadgående og den gamle garde de havde har de godt nok forsøgt fornyet med talenter, men de har bare ikke niveauet. Dertil er det også Bonucci og Chiellini som jo også er tæt på farvel, så det er virkelig komplet nystart. Selvfølgelig har de nok økonomien til at hente et par rigtig interessante spillere, men tror alligevel det vare længe før de har et slagkraftig hold - lidt ligesom Barca
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Med en sejr i dag er vi 16 point foran Juventus. Det er jeg tilbøjelig til at tro, de ikke vil kunne hente over den resterende sæson.

Standard

Spændende kamp i aften. Må indrømme jeg ikke sidder med den helt store tro på den her kamp. Syntes vores form har været meget nedadgående senest, altså måske ikke resultatmæssigt, men mere spillemæssigt. Men Krunic som playmaker er bare noget der skriger i øjnene, hvor store problemer vi har.
    Men vi kan smide Brahim ind i kampen, hvilket vel egentlig er bedre end omvendt, så vi kun har Krunic på bænken hvis vi skal skifte ud.

1 point sælger jeg gerne den her kamp for
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det var da en forrygende halveg imod et meget tamt Roma hold. Vi burde have ført med et par mål, men effektiviteten manglede lidt. Det er svært at tro på Roma kan spille en lige så elendig anden halveg, så forhåbentlig kan vi lukke kampen med et tidlig mål i anden halveg og så kører den rolig hjem
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser