Side 23 af 30 FørsteFørste ... 132122232425 ... SidsteSidste
Viser resultater 221 til 230 af 296

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Meget fin første halvleg, men er dog ærgerlig over at vi ikke får scoret et andet mål, da jeg tror Roma kommer ud med en helt anden intensitet i anden halvleg.

Utroligt at Zlatan endelig lykkedes med sit missil i målmandens side, det er vel 127 gang han prøver og første gang det lykkedes. Dog mega dumt at han fik gult kort, håber han kan holde sige fra at svine dommeren til, da Maresca normalt elsker at sætte fokus på sig se

Standard

Den eneste måde det kan ses at Roma er et hold, er ved den konsekvente positionering som offer, der går så tydeligt igen fra bænk til plæne.

Ufatteligt så nem en sejr det her blev for vores mandskab. Roma er virkelig I en skidt forfatning. Alle deres spillere er deres egen lykkes smed i 90 minutter.

Fin sejr, uden at være prangende. Defensiven var solid og Zlatan leverer også på et meget højt niveau idag. Konstant en kilde til frustration, men er også dygtig til at gå ned i banen og gøre de rigtige ting. Også noget bedre til det end Giroud.

Det siger sig selv, men sæsonen er over al forventning og indtil videre har ekstra Champions League kampe og skader ikke sat sig på vores egne til at levere det fornødne.

Standard

Det er jo helt utroligt, at vi bliver ved med at lave resultater trods skadessituationen. Vi kommer lidt i problemer i anden halvleg på baggrund af det røde kort, og det var tæt på til sidst, men overordnet en solid præstation på en lidt billig baggrund, fordi Roma virkelig er i problemer.

Med det sagt, så har spillet altså ikke været prangende de sidste mange kampe...

Men fedt at stå i november måned med en førsteplads, når man tænker på, hvad vi har skullet stille med i den her periode. Det er godt nok imponerende, hvad Pioli har bedrevet med det her hold. Forhåbentlig begynder vi også at sprudle lidt igen, når hele holdet er frisk (hvis det da nogensinde sker).

Standard

Man skulle ikke tro at Giroud har brugt størstedelen af sin karriere på at være en super sub og en klasse opspilsstation, fordi han er godt nok elendig når han bliver skiftet ind. Glæder mig til Brahim er tilbage på holdet, og til at Rebic kan blive skiftet ind, da Leao virkelig har spillet mange kampe på det seneste.

Og lige til sidst, Theo var tæt på at sælge os, det er så dumt at begå et frispark der, så hellere lade ham køre i den situation, for frisparket var jo også en stor mulighed.

Standard

Milan er bare alt for ofte deres egen største modstander. Lige så negativ jeg var efter sidste kamp imod Torino, ligeså positiv er jeg efter den her kamp hvor vi igen viste vi kan spille fodbold. Vi havde meget få problemer imod et dog et meget passiv Roma hold indtil udvisningen kom. Og hvor er det bare klodset, for det er jo soleklar der skal meget lidt til at få et udvisning, når presset allerede var på dommeren efter det straffespark. Til sidst blev det ren overlevelse, men uanset en meget vigtig sejr.

Theo er bare klodset og urutineret og sad allerede i første halveg og tænkte Pioli hellere snart må få ham ud, så vi ikke ender med 10 mand, da Theo havde store problemer med Zaniolo på den kant. Maresca gjorde det OK idag syntes jeg. Roma gjorde som om at hvert frispark var forkert, men så man dem igen var der nu oftest frispark. Straffesparket ser meget svært ud syntes jeg. Zlatan tager retningsskift og de løber sammen, men om det er benspænd eller det bare er kæmpe færgen Zlatan der ikke sådan lige kan skifte kurs uden at vælte er svært at sige. Troede faktisk ikke han dømte den, da der ikke var noget endelig tydelig bevis på at spillerne egentlig begik benspænd

Super sejr og frem for alt positiv at vi igen viser vi kan spille fodbold, hvor vi imod Torino mindede om Milan fra de gamle dage, hvor det mere var tilfældigheder der skulle afgøre det
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det er jo i virkeligheden fuldstændig absurd det, der foregår for tiden. Vi er i november, har vundet 10 ud af 11 kampe. Den sidste har vi spillet uafgjort.

Jeg erindrer ikke i mine 25 år som Milan-fan, at vi er kommet så godt for start. Uagtet at vores modstandere måske også halter lidt efter, så er det sgu imponerende med det her hold, som må siges at høre til blandt den nedre halvdel af de hold, som Milan har haft i de 25 år.

Det er dejligt at følge med i, og med gårsdagens sejr er vi et skridt tættere på at få mange af de skadede spiller, herunder særligt Maignan, tilbage.

Og så vil det på ingen måde være en katastrofe at smide point til Inter næste runde.

Ps. 16 point foran Juventus. 16 point.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Det er jo i virkeligheden fuldstændig absurd det, der foregår for tiden. Vi er i november, har vundet 10 ud af 11 kampe. Den sidste har vi spillet uafgjort.

Jeg erindrer ikke i mine 25 år som Milan-fan, at vi er kommet så godt for start. Uagtet at vores modstandere måske også halter lidt efter, så er det sgu imponerende med det her hold, som må siges at høre til blandt den nedre halvdel af de hold, som Milan har haft i de 25 år.

Det er dejligt at følge med i, og med gårsdagens sejr er vi et skridt tættere på at få mange af de skadede spiller, herunder særligt Maignan, tilbage.

Og så vil det på ingen måde være en katastrofe at smide point til Inter næste runde.

Ps. 16 point foran Juventus. 16 point.
    Ja, vi kan bestemt ikke klage. Og så med et amputeret hold. Virkelig flot. Nu skal vi bare på konto'en i CL, så vi i det mindste kan fighte den ud på EL pladser og ikke bare gøre en kort entré for det vi har kæmpet for. Men det er virkelig stærkt gået i et tæt program. Der må man også rose ledelsen for at have investeret i bredden. Sidste sæson havde vi ikke en Bakayoko, Giroud osv. at skifte ind.

Synes vi spiller en virkelig flot kamp indtil Theo bliver udvist. Kjær og Tomori er fantastiske i defensiven og ærgerligt at vi ikke lige kan holde et clean sheet. De første 15 min. efter udvisningen går egentlig meget nemt med lidt håbløse langskudsforsøg fra Roma. Men Giroud får ikke rigtigt fat i nogle af boldene som kan give os en puster og de sidste 10 min. står vi alt for langt tilbage. Lidt ligesom mod Atl. Madrid. Der skal vi nok blive bedre til at holde på boldene og trække nogle frispark. Det koster et clean sheet og en lidt hektisk finale.

Nu gælder det om at få Rebic og Florenzi/Messias i omdrejninger. Saelemakers er gået i stå og Leao har spillet rigtig mange minutter.
    Men virkeligt ærgerligt at Theo trækker det røde kort op til derbyet. Balo er jeg slet ikke sikker ved, og Theo er bare en offensiv trussel med sine raids som idag gav en assist til Zlatan. Og klasse kamp af svenskeren i dag.

Standard

Fik ikke set første halvleg rigtig, men anden halvleg så god ud indtil Theo røg ud.

Jeg ville dog gerne have, at vi blev bedre i 10 mod 11 spillet. Lidt som mod Atletico mener jeg simpelthen vi står for dybt, og kun vil forsvarer.

Det er naturligt det bliver sværere, men savner vi forsøger at forsvarer os mere med bolden. Igen igår kunne det sagtens have kostet point.

Men som i andre er inde på er det en fantastisk start, og vi er altså allerede 12 point fri fra top 5, så det lugter allerede af Chl næste år igen.

Standard

Syntes næsten det minder lidt om sidste år det her, hvor tingene inden jul flasker sig. Vil dog sige, vi i år nok har spillet bedre og overordnet har det ikke være helt så meget medvind med sidste sekunds scoringer som sidste år. Men vi så sidste år hvor hurtig det kan gå, når vi ikke formår at komme ud af form dyk.
    Det er pænt vanvittig de resultater vi har fået indtil videre i Serie A, med stort set altid et amputeret hold
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så gælder det CL, hvor vi skal hente 3 sejre i de sidste 3 kampe for at kunne gå videre. Vil sige kan vi bare komme i EL og måske komme langt der, vil jeg også gerne tage på forhånd. Vi har fået noget CL erfaring i år og næste år når vi forhåbentlig igen er i CL, ved vi hvad der venter os.
    EL vil stadig være fint at udvikle sig yderligere på i europæisk sammenhæng, og hvis vi formår først at komme hen til kvartfinale-semi finale, så kan alt ske. Ikke at jeg tror vi vinder EL, men kunne stadig give noget til holdet at vise de kan klare sig europæisk

Vi kan næppe spillere ringere end sidst imod Porto, så forhåbentlig kan Zlatan banke et mål ind
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser