Side 27 af 30 FørsteFørste ... 172526272829 ... SidsteSidste
Viser resultater 261 til 270 af 296

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Vores form syntes jeg har været nedadgåede senest og at vi taber idag kommer næppe bag på nogen. Vi har et ganske fornuftig hold, men fejlraten har de seneste kampe bare været alt for stor. Imod Inter forære vi 2 straffespark og kan så takke Tatu for han reddede den ene, men ellers imod Inter også ganske usikkert forsvarsspil. Idag det samme og vi igen jo faktisk forære Fiorentina samtlige mål.
    De kom egentlig ikke med meget, men hver gang de kom med et skud imod mål som vi så forærede dem scorede de, men nu også ganske forståelig de scorede, da det var kæmpe chancer
    At vi taber er ikke det værste, men at Leao nok er ude ihvertfald nogle uger tænker jeg. Syntes vi mangler noget mere styr på tropperne og frem for alt så vi kan stoppe vores fejl kvoter som stiger og stiger. Men kan måske selvfølgelig igen hænge sammen med kvaliteten af spillerne, som vi jo også så sidste sæson, hvor vi også havde et meget lavt bund niveau.

Ser efterhånden frem til en kamp, hvor vi har styr på kampen og ikke giver den ene foræring efter den anden, for så har vi et ganske habilt hold. Vi brænder selvfølgelig 3-4 gigant chancer her i kampen, som jo bare sætter prikken over i´et. Men de her perioder kommer jo i en sæson, men frem for alt skal vi lære at komme hurtig ud af de dårlige perioder som de bedste hold magter, hvor vi jo ofte har snakket måneder, hvor vi falder i et dyb hul og ikke leverer.

Nu venter CL hvor ingen forventer noget af os i Madrid, så skulle ikke undrer mig vi henter et godt resultat der.
    Sidst redigeret af Rossonero : 1 Uge Siden kl. 23:08
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Synes faktisk vi var en klasse bedre det meste af tiden. Leao er blevet helt vild. Hvor kan han dog rykke de fleste helt rundt i manegen. Vild udvikling.

Men så store fejl som vi ser idag skal jo koste.

Jeg var på stadion. Trist resultat, men helt vild oplevelse.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Synes faktisk vi var en klasse bedre det meste af tiden. Leao er blevet helt vild. Hvor kan han dog rykke de fleste helt rundt i manegen. Vild udvikling.

Men så store fejl som vi ser idag skal jo koste.

Jeg var på stadion. Trist resultat, men helt vild oplevelse.
    Helt enig. Synes vi i store dele af kampen, spillede bedre end i mange af de forhenværende kampe.

Kampen blev dog overskygget af personlige fejl. Tatu der tabte bolden på en simpel bold.

Gabbia der skærmede bolden af istedet for at losse bolden væk.(hvem ved hvorfor). Gabbia var generelt overmatchet i kampen, og burde være skiftet med Florenzi og så Kalulu ind i midterforsvaret i min bog.

Theo lavede sin efterhånden velkendte vending, som alt for ofte fejler. Han skal simpelthen slippe bolden istedet for det der.

Zlatan brændte virkelig også en direktør, og synes han stod svagt i billedet i første halvleg. Han blev dog vækket i anden halvleg, og to mål bekræftede bare hans kvalitet.

Bedste spillere må være Leao, Zlatan og Kalulu.

Kalulu tror jeg vitterligt ikke tabte en duel. Utroligt man skal rose en af forsvarene efter 4 mål imod, men synes igen han var overbevisende.

Leao fik ikke lige slutproduktet med idag, men alt andet er tilgengæld fremragende.

Standard

Ja det er egentligt besynderligt hvor store personlige fejl vi pt. begår.

Selvfølgelig tager vi chancer med en ret offensiv spillestil. Men Theo’s dumme døde kort mod Roma, Kessie’s dribler tilbage i feltet mod Inter og nu Theo igen.
    Allegri havde brændt Juve’s spillere på bålet havde dette sket i Torino.

Enten så vidner det for en nonchalant holdning, hvilket der skal rettes op på med det samme. Vi vil ikke slippe bolden ok, men det Theo og Kessie har gang i, er jo absolut dumt. Man kan tage en chance midt på banen, men fandme ikke dernede. Ligner jo nærmest u12 fejl.

Når det så er sagt, så tror jeg også vores spillere er usikre i Tatarusanu. Synes længe, at de har kigget underligt på ham og der forekommer en del kommunikationsfejl. Jeg er bekymret. En godkendt kamp mod Roma og et straffe han spiller mod Inter, er altså ikke nok. Måske skulle man give Mirante chancen. Jeg har intet problem med at sige, at Donnarumma havde nappet 3 af de mål igår..

Standard

Den fejl Tata laver er jo kæmpe stor, men det er måske endnu mere vildt at det først er nu det sker. Han udstråler godt nok alt andet end en sikker målmand, men er omvendt da ikke i tvivl om at Mirante var kommet i kassen, hvis Pioli ikke troede Tata havde niveauet.
    Vil sige give Gabbia skylden for første mål er nu også forkert. Han har godt nok ikke mange steder at sparke den væk, da han jo også risikerer at losse den ind i en spiller og bolden så ryger i mål. Det 3 mål sejler Gabbia dog fuldstændig og hvorfor han står så dybt og ikke spiller på off-side er virkelig skidt - men igen bebrejde Gabbia er nu svært, når han ikke har spillet stort set. Så skulle man jo løbende have givet ham noget spilletid, da kaste ham ind i sådan en svær udebane kamp næste er som at smide ham på bålet.

Theo´s fejl er også virkelig noget der ikke bør ske på det her niveau, men han tænkte jo uden tvivl at tage et løb fremad så vi kan udligne, men han lukkede så selv kampen og gav dem et mål. Men det er jo Theo lidt i en nøddeskal, der er med stor risiko fremad og ikke de store defensive skills - men det kan jeg nu også leve med, da han giver så meget fremad at han også må koste defensiv en gang imellem og måske overtid også lærer hvornår han skal tage de sats.

Men øv med nederlag og en fornemmelse man jo slet ikke kan huske mere snart - vi har lidt at tage af og er ret sikker på Inter i aften og vinder over Napoli
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Atletico venter på os i Madrid imorgen. Vores chancer for videre avancement er nok under 5%, men selvfølgelig skal vi honorere turneringen og gå efter den. Kampene mod Sassuolo og Genoa er nok vigtigere på den lange bane, så jeg håber at Pioli tænker sig om.

Her tænker jeg bl.a. på Zlatan, Leao og Kjær som absolut ikke bør spille fuld tid alle tre. De har spillet meget på det seneste, så vi må rotere lidt. Havde vi større chance for avancement, så var det en anden sag.

Det begynder at lysne lidt på skadesfronten, selvom Rebic gik i stykker igen. Utroligt og ærgerligt, at han er så skrøbelig. Leao har dog taget pladsen med storm, men begynder også at se lidt slidt ud. Her bør Pioli altså rotere lidt, da han egentlig har ok med muligheder nu. Diaz kan tage venstrekanten med Krunic/Messias på midten, eller så kan Saelemakers også tage den. Bør være tilstrækkeligt indtil Rebic er tilbage.

Nu gælder det om at få Florenzi, Bakayoko og Messias i gear. Ikke meget valuta vi har fået for pengene for dem so far.

Bedste nyhed er, at Maignan allerede forventes klar om en uges tid.

Standard

Det er selvfølgelig en gigantisk forskel på erfaring imellem Athl. Madrid og Milan, så forventningerne til os er stort set ikke tilstede. Tro vi kan gå videre er der næppe noget der tror på og Madrid har alt at spille for. Men netop at der ikke er noget pres, kan måske være en god ting for Milan så de her CL nerver ikke er der på et så ungt holdt.

Vi kan ikke komme med et halv hold til CL, der er både lidt penge og rangliste point på spil og også en Europa League plads, som også kan give gode penge, kommer vi langt.

Jeg tror dog godt på vi kan overraske imorgen, da vi kan spille frit.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det er sgu egentlig i orden, det som vi præsterer på udebane mod et hold som har 5 gange så meget CL erfaring som vi har pt. samt er tvunget til at vinde. Ikke meget kvalitet over spillet men vi matcher dem lige ud.

Når det så er sagt, så må vi erkende at Saelemakers-Diaz “futsal-like fodbold” krydret med Krunic, nok ikke holder i længden i Serie A og CL. Fornuftig arbejds indsats, men på 100 kampe, så laver de næppe mere end 10 mål og 10 assists til sammen. That’s become a fact.

Tilgengæld så matcher Tonali pt. Kessie’s indsatser fuldstændigt. Det er på ingen måde, at de 9 mio. EUR kan forsvares efterhånden.

Standard

Så er vi sgu stadig i live!

Fantastisk resultat, og hvor er vi bare et meget bedre hold end Madrid. Et forkert rødt kort i sidste kamp, gjorde vi ikke vandt der også.

Idag vinder vi uden: Maignan, Tomori, Calabria, Leao og Rebic. 4 ud af 5 er stensikre startere.

Fantastisk for Messias, som forhåbentlig får tanket noget selvtillid og form. Han ser sgu halvgod ud.

Mest bekymrende er at skaderne ikke ser ud til at stoppe foreløbigt. Giroud ud med skade, og Zlatan også humpende fra kampen.

Fuck hvor er det også sådan en kamp, der minder om, hvor ærgerlig situationen er med Kessie er.

Standard

Det her var jo næsten en Milan præstation som i gamle dage. Solid defensiv og ikke prangende fremad, men til sidst så slår man til og vinder de her CL kampe.

Hvordan Athl. madrid kan spille så ringe som spansk top hold er mig en gåde. Ser ikke deres kampe, men det var da virkelig en tam indsats, samtidig vi selvfølgelig også turde ligge højt pres og til tider spille lidt satset defensiv, men når Madrid ikke havde nogle mand fremme så er risikoen selvfølgelig også mindre.

Men virkelig fortjent sejr, selvom vi kom med at ret amputeret hold i min verden. Giroud er god i feltet, men sådan opbyggende er han 5 niveauer under Zlatan. Diaz gør det godt, men igen der mangler bare det sidste før det bliver rigtig godt - lidt ligesom Leao i tidligere sæsoner, men hvis Dias kan tage det sidste skridt så bliver han også fremragende

Messiahs har været lidt en tragisk figur indtil videre. Kom fra ingenting og ikke spillet pga skader og så sådan et vigtig mål idag. At Kessie så kan slå et godtindlæg, noget som ingen andre magter i Milan er jo også lidt ironisk det lige skal komme fra ham.

Det ligger til os selv nu, om vi vil i EL, mens CL kræver noget mere held - men det er ikke umulig og alt kan ske i en kamp. Liverpool bliver en rigtig stor mundfuld, for selv deres bænk spillere kommer med et tempo, hvor vi nærmest står stille. Men dejlig der er noget at spille for og det forhåbentlig bliver et magisk San-Siro
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser