Side 34 af 41 FørsteFørste ... 243233343536 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 340 af 405

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Vi kan spille indtil imorgen. Den er der ikke idag. Sørgeligt. Føler lidt med Pioli, fordi batterierne er tømte. En Zlatan og Diaz på 65% holder jo ikke. Reserverne, bredden som der er blevet handlet indtil fejler fuldstændigt. Bakayoko, Florenzi og Pellegri har bidraget med absolut intet i denne sæson. Giroud og Messias minimalt grundet skader. Og det koster så 9 point mod Fiorentina, Sassuolo og Udinese. Derudover Romagnoli og Kessie på halvt blus på det seneste.

Det bliver ikke kønt mod Napoli på søndag.

Standard

Talentløs er hvis der bedste ord jeg kan finde. Men siden Piolis forlængelse er det kun gået ned af og lidt det samme som skete Under Montella, men også troede var manden der havde vendt skuden for Milan.

Men Udinese har sku nogle spillere der spiser havregrød til morgenmad. Fysiske monstre mange af dem og ikke lige det
    Milan mangler at møde.

Men det virker fuldstændig hovedløst det Milan præsterer idag igen ligesom imod Liverpool. Ingen plan eller spil form men bare nogle bolde ind i feltet som Så gav det ene Point til sidst.

De virker godt nok tømt for lyst til at spille fodbold, men det var hverken kønt at se på men heller ikke sjov at være
    En del af på banen

Standard

Ja det er satme nogle bæster de Norditalienere. Wow de kunne fighte og løbe. To ting vi ikke kunne. Jeg må dog give os (og Ibra) de sidste 10 min. Der blev alt sat ind med hiv og sving. Men en gennemspillet chance kunne vi ikke præstere idag.

Første halvleg var under alt kritik. Tror vi blev taget på sengen der, da vi måske troede at vi skulle trille den rundt i aften og kontrollere kampen. Så kommer vi så bagud på en grov fejl nummer 5 den seneste måned og det er det sidste du vil mod Udinese på udebane.

Vi kommer ikke rigtig ind i kampen, og det er der flere grunde til. Vi virker først og fremmest tømte. Udinese stod faktisk højt nok, da de ved Ibra render i offside eller kan løbes op. Bennacer prøver at sætte tempo og selvfølgelig skal han spille idag på baggrund af han startede ude mod Liverpool. Men der er en grund til at han er slået af. Laver virkelig dumme fejl på den midtbane pt. Vores største problemer pt. er:

1) Diaz er gået helt i stå. Skvatter rundt og har slet ikke samme positioneringssans og skudtrussel som Calhanoglu. Mister mange bolde. Når du så har Rebic og Leao ude, hvad kan du såkomme med?

2) Maldini og Massara har købt ind til bredden så vi netop kunne takle to kampe på en uge. Pioli prøver, men Bakayoko, Florenzi, Pellegri og tildels Giroud (pga skade) leverer jo slet ikke. Det er et kæmpe problem. Det har kostet os 5 point mod Sassuolo og Udinese. Tonali skal starte hver gang - kors han er blevet god. En Kessie på 80% er pt. bedre end Bennacer og især Bakayoko, som dog gør det ok idag pånær den fejl, igen, som dog mest er Bennacer’s. Krunic - Tonalli må være midtbanen når de drager til Afrika. Men vi hænger jo på Bakayoko det næste halvandet år.

3) Personlige fejl. Om det er trætheden der melder ind, kombineret med skader eller om det modstanderne som har luret os, det ved jeg ikke. Men vi har decideret givet mål væk mod Fiorentina (2-3 stks), Sassuolo (1 stk), Liverpool (1 stk), Inter (1-2 stk).. bare de sidste 20-30 dage (!). Det er jo vildt.

Jeg glæder mig til at vi har Rebic og Leao tilbage på fuld hug. En Calabria på højre back, hvor Kalulu må andet valg. Tonali-Kessie hedder midtbanen fra nu af. Mens vi desværre må erkende, at Bakayoko, Pellegri, Balo-Toure og egentlig også Florenzi, er so far a big swing and a miss, Hr. Maldini.

Satans også, at vi ikke gik ind til Napoli kampen med fuld selvtillid og stak yderligere fra Juve.

Vi trænger i den grad til en mental og fysisk puster. Vi er som en såret bokser som venter på gong gongen..
    Sidst redigeret af Slupinski13 : 11-12-2021 kl. 23:21

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Ja det er satme nogle bæster de Norditalienere. Wow de kunne fighte og løbe. To ting vi ikke kunne. Jeg må dog give os (og Ibra) de sidste 10 min. Der blev alt sat ind med hiv og sving. Men en gennemspillet chance kunne vi ikke præstere idag.

Første halvleg var under alt kritik. Tror vi blev taget på sengen der, da vi måske troede at vi skulle trille den rundt i aften og kontrollere kampen. Så kommer vi så bagud på en grov fejl nummer 5 den seneste måned og det er det sidste du vil mod Udinese på udebane.

Vi kommer ikke rigtig ind i kampen, og det er der flere grunde til. Vi virker først og fremmest tømte. Udinese stod faktisk højt nok, da de ved Ibra render i offside eller kan løbes op. Bennacer prøver at sætte tempo og selvfølgelig skal han spille idag på baggrund af han startede ude mod Liverpool. Men der er en grund til at han er slået af. Laver virkelig dumme fejl på den midtbane pt. Vores største problemer pt. er:

1) Diaz er gået helt i stå. Skvatter rundt og har slet ikke samme positioneringssans og skudtrussel som Calhanoglu. Mister mange bolde. Når du så har Rebic og Leao ude, hvad kan du såkomme med?

2) Maldini og Massara har købt ind til bredden så vi netop kunne takle to kampe på en uge. Pioli prøver, men Bakayoko, Florenzi, Pellegri og tildels Giroud (pga skade) leverer jo slet ikke. Det er et kæmpe problem. Det har kostet os 5 point mod Sassuolo og Udinese. Tonali skal starte hver gang - kors han er blevet god. En Kessie på 80% er pt. bedre end Bennacer og især Bakayoko, som dog gør det ok idag pånær den fejl, igen, som dog mest er Bennacer’s. Krunic - Tonalli må være midtbanen når de drager til Afrika. Men vi hænger jo på Bakayoko det næste halvandet år.

3) Personlige fejl. Om det er trætheden der melder ind, kombineret med skader eller om det modstanderne som har luret os, det ved jeg ikke. Men vi har decideret givet mål væk mod Fiorentina (2-3 stks), Sassuolo (1 stk), Liverpool (1 stk), Inter (1-2 stk).. bare de sidste 20-30 dage (!). Det er jo vildt.

Jeg glæder mig til at vi har Rebic og Leao tilbage på fuld hug. En Calabria på højre back, hvor Kalulu må andet valg. Tonali-Kessie hedder midtbanen fra nu af. Mens vi desværre må erkende, at Bakayoko, Pellegri, Balo-Toure og egentlig også Florenzi, er so far a big swing and a miss, Hr. Maldini.

Satans også, at vi ikke gik ind til Napoli kampen med fuld selvtillid og stak yderligere fra Juve.

Vi trænger i den grad til en mental og fysisk puster. Vi er som en såret bokser som venter på gong gongen..
    Jeg køber sgu ikke helt den med reserverne ikke er gode nok. Jeg medgiver Traoré(på trods af jeg synes han er spændende) og Pellegri ikke har leveret. Bakayoko står for mig dog som den største skuffelse, men svært at forudse, at han ville være så skidt. Forhåbentlig skal han bare igang ligesom sidst at han var her.

Faktum er vi stadigvæk ligger på en stensolid top 4 placering, som stadig er det absolut vigtigste mål for sæsonen. Vi er formentlig det hold i Europa med flest skader, hvilket for mig virkelig indikerer stor bredde.

Vi har lagt et fundament nu. Nu skal vi have 3-4 kvalitetsspillere over de næste vinduer. 2 til offensiven og nok også en midterforsvarer, og så ser det virkelig godt ud.

Standard

Så længe Leao er ude ville jeg nok foretrække at se Messias fra start, og så rykke Saele over i venstre side, hvis han skal starte inde. Vores spil dør hver gang den bliver spillet ud til Saele, da han ikke har evnerne til at udfordre ligesom Messias, og ja, når du så har Krunic i den modsatte side er kanterne ikke en trussel. For hver kamp der går savner jeg Leao mere og mere - den offensiv vi spiller med pt. er simpelthen bare uden fart.

Derudover er det godt nok nogle fesne udgaver af Theo og Diaz vi ser i øjeblikket.

Standard

Desværre er det ikke juleferie endnu, men der mangler 2 svære kampe endnu. Energien og alt det vi egentlig har gjort godt før med aggressiv spil er forsvundet den seneste månede og nok også sammenholdt med vi hele tiden har manglet vigtige spillere.

Bennecar var meget hypet da han kom frem, men hvornår har han egentlig spillet en god kamp sidst ? - det er vel egentlig ikke sket i den her sæson endnu.

Men over hele linien ser det skidt ud og i den situation vi er i pt hvor der skal fightes mere end spilles bold, ville en mere arbejdssom angriber som Zlatan nok give mening. For vi forsvare egentlig kun med 10 mand, da Zlatan som regel bare står og venter på midten, så vores andre offensive folk skal løbe endnu mere for ham.

Zlatan burde have gjort det til 1-0 igår på den friløber igår og kampen var helt sikkert gået en anden vej. For Udinese de havde godt nok ikke meget at komme med, men forsvare med deres fysik kan de, ikke mindst mod tamme og afkræftede Milan spillere
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja vi mangler godt nok nogle lidt mere ivrige og livlige spillere offensivt. Selvom Krunic arbejder fantastisk uanset hvor han spiller henne, så er det bare ikke godt nok med ham og Saelemaekers på kanterne. Håber for alt i verden vi kan få fat i Faivre til vinter.

Derudover håber jeg Pioli nu, efter flere gange at blive straffet for det, indser at det er bedre at starte med dit bedste hold, og spare spillere hvis man kommer foran, end det er at spare den fra starten og jagte kampen.

Synes det største problem især Bennacer og Bakayoko har lige pt, er at de prøver altid at være ekstravagante og lave noget specielt, så de på den måde kan imponerende mere og komme på holdet. De prøver altid det farlige og risky, fremfor bare at holde det simpelt som Tonali og især Kessie evner så godt.

Nu har vi kun 1 kamp om ugen (håber vi stiller med reserver i coppaen) i de næste måneder, men for at sikre top 4, og drømme om scudetto, så SKAL vi købe en cb med kvalitet, og en højrekant med speed.

Standard

Nu har jeg tjekket op på Bakayoko, og vi hænger på ham i to år som minimum. Måske permanent hvis “certain conditions are met”. Det kan være CL kval. eller præstationer.

Jeg har sjældent set en spiller i så langsomme bevægelser, lunten og tempo generelt. Lidt chokeret faktisk. Defensivt eller offensivt - you name it. Jeg kan sagtens forstå, at Pioli prøver/skal bruge ham. Vi har en Kessie som nok forlader os, er væk hele januar og som også har lavet sine fejl.

Vi har så betalt en sum lånepenge og betydelig løn til Bakayoko de næste to sæsoner for at udfylde det hul. Han virker ikke vant til dette tempo, system. Måske passer han bare bedre som en oprydder i Gattuso’s 4-3-3. Vi er fanget her.

Anyways, utroligt at vi står i samme situation som sidste år. Stærkt start som ebber ud sidst på året pga. primært skader og ikke tilstrækkelige reserver. Eller tilstrækkelige vil jeg faktisk mene, da vi hverken havde en Giroud, Messias, Bakayoko eller Florenzi sidste sæson. Problemet er bare, at disse spillere har brugt hele efterårssæsonen på at komme i form. Nogle langt fra som Bakayoko og Pellegri. Bare ikke godt nok.

Standard

Tid til Serie A bold igen,

Inter tromler derud ud af med 5-6 sejr på stribe samt 5. clean sheet i træk. Ikke de stærkeste modstandere de har mødt den seneste tid, men stærkt af Simone Inzaghi. De har inden grad haft tur i den og mangler praktisk talt ingen spillere. Det gør nu lidt ondt, at se Calhanoglu lave den assist efter den anden, mens Diaz fedter rundt.

Anyways, det er Milan - Napoli det handler om. Desværre ingen Leao og Rebic. Måske heller ikke Theo. Vi får dog Giroud tilbage, hvilket kan være brugbart inden Jul.

Vi kan ikke tude, da Napoli i den grad også er ramt. 5 startere forventes ude, der i blandt Koulibaily, Fabian, Insigne og Osimhen,

Tough match anyway. Kunne godt blive 1-1’er da begge hold er i en mindre krise pt. men vi skylder sgu en god kam og sejr mod Napoli på San Siro.

Standard

Milan er gået mere eller mindre i stå den seneste månede også allerede inden Kjær blev skadet. Det er uden tvivl en vigtig kamp imod en top 4 kandidat og vi vil kunne slå et hul på 6 point ned til dem med en sejr.
    Det bliver ihvertfald ikke 2 hold der er i top form og begge trupper mangler deres vigtigste spillere. Snakke mesterskab har vi ihvertfald den seneste månede godt kunne se ikke er realistisk med de konstante og tåbelige fejl/foræringer vi hele tiden giver. Det kan man ikke som mesterskabshold og noget jo netop Inter nu viser, at med god defensiv kommer resultaterne og målene også.

1 point kan vi godt leve med under omstændighederne vil jeg mene
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser