Side 60 af 63 FørsteFørste ... 10505859606162 ... SidsteSidste
Viser resultater 591 til 600 af 630

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Vigtig sejr før næste uges svære kamp mod Atalanta. Hvad skulle vi dog gøre uden Leao, den mand er så utrolig vigtig gang på gang. Håber han kan holde formen de næste 2 kampe, fordi skal vi vinde mesterskabet, så er det ham der skal gøre det for os.

Dejligt idag at Krunic og især Saelemaekers(for en sjældent gang) spiller fint, og så er det altså bare en luksus at kunne sætte Bennacer, Zlatan, Rebic og Florenzi ind.

Virkelig dårlig præstation af Calabria, Giroud men især Theo som slet ikke var med i kampen idag. Håber han holdte lidt fri idag, så han kan være helt på toppen imod Atalanta. VI MANGLER 4 POINT FOR AT BLIVE MESTRE!!!

Standard

Atalanta har sku tabt pusten lidt af deres magi syntes jeg. De vandt den her runde men de smider sku mange underlige point og frem for alt deres defensiv sejler ofte da de er et hold der satser fremad.
    På hjemmebane så ligger det sku til os imod et efterhånden tamt atalanta hold synes jeg

Standard

Jeg vil nu hellere møde dem på udebane. Atalanta er et af de dårligste serie A hold på hjemmebane

Standard

Udebane.. Hjemmebane.. Der er ingen undskyldninger hvis mesterskabet glipper. Vi har alt i egen hænder nu, og det er så forbandet fedt at se

Kom så Milan. 2 kampe til
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Leao er altså for vild en spiller og som jeg ser der findes der godt nok ikke mange af hans kaliber i fodbold idag. Modstanderne ved jo han udfordre og alligevel så tager han bare et lidt langt træk og modspillerne står nærmest stille, og ikke mindst uanset om vi så møder Inter eller Verona. Man kan sige han selvfølgelig mangler noget lidt omkring afslutninger, men han er godt generelt en spiller de store klubber burde stå i kø for at købe.

2 kampe tilbage ja og stadigvæk rigtig meget fodbold og ikke mindst tilfældigheder der kan blive afgørende. Nu ser jeg gerne lige Inter smider Coppa Italia finalen og går lidt trist og slidt ind i Cagliari kampen, som nok er sidste chance for at de smider point
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Leao er altså for vild en spiller og som jeg ser der findes der godt nok ikke mange af hans kaliber i fodbold idag. Modstanderne ved jo han udfordre og alligevel så tager han bare et lidt langt træk og modspillerne står nærmest stille, og ikke mindst uanset om vi så møder Inter eller Verona. Man kan sige han selvfølgelig mangler noget lidt omkring afslutninger, men han er godt generelt en spiller de store klubber burde stå i kø for at købe.

2 kampe tilbage ja og stadigvæk rigtig meget fodbold og ikke mindst tilfældigheder der kan blive afgørende. Nu ser jeg gerne lige Inter smider Coppa Italia finalen og går lidt trist og slidt ind i Cagliari kampen, som nok er sidste chance for at de smider point
    Leaos spidskompentencer er så uhyggelige det halve kunne være nok. Bliver godt nok spændende at følge, om vi får forlænget med ham. Kan godt være i tvivl, hvorvidt vi kan modstå de bud der helt sikkert vil komme til sommer.

Angående kampen igår, så var det jo en fantastisk kamp. Vi spiller vores bedste offensive kamp i flere måneder, og flere byder ind. Leao og Tonali springer i øjnene, men Salemakers og Krunic var også godt med.

Defensiven kunne være bedre, hvor jeg synes Kalulu spiller en kamp under hans niveau. Det samme kan siges om begge backs. Theo laver en af sine hovedløse afleveringer, og umiddelbart synes jeg, at han står mærkeligt placeret ved deres mål. Calabria tabte mange dueller, hvilket bestemt ikke ligner ham længere.

Kessie så tung ud igår, og gav heller ikke meget støtte.

Kom så de sidste to kampe!

Standard

Vil nu sige at selvom vi ikke skulle vinde mesterskabet, så er det jo uden tvivl bittert men omvendt må vi også sige at det hold vi har ikke som sådan burde være mesterskab materiale. Vi har uden tvivl nogle spændende spillere som Leao, Tonali, Theo, Tomori og en Kalalu der har overrasket meget, men på rigtig mange pladser er det jo en blød middelvare som Diaz, Krunic, Giroud, Salemakers, Messias og Zlatan hører vel også til en kategori som har kvalitet, men stort set aldrig kan spille.

Der sker heldigvis i fodbold nogle gange små mirakler og vi må jo også sige, de andre hold som Inter og Napoli jo heller ikke har den store kvalitet og ligesom Milan en del pladser det halter.

Med et mesterskab er jeg dog ret overbevist om Zlatan stopper karrieren - tvivler på han kan leve med at være så lidt på banen og med alle de overbelastninger han får, så må det også kunne mærkes på kroppen. Men også en perfekt afslutning på en karriere at hive et mesterskab med Milan hjem. Omvendt så håber jeg ikke et mesterskab lader klubben falde i søvn og tro på vi kan holde nævnte spillere med store mangler. Det er jo ofte svært at se realiteten i øjnene når man har vundet en stor titel(hvis det sker), og så begynde at sige farvel til mange af spillerne. Men kræver jo så også der er købere til dem, men med en titel i ryggen går det måske lidt lettere at finde bejlere til dem
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Med Merdas sejr i aftes skal vi for alt i verden få hevet det mesterskab i land. Kan slet ikke klare tanken om en double til dem og den anden stjerne på trøjen.

Standard

Havde oddset på Inter sejr og skulle de ikke vinde, så var det stadig win-win - gør jeg også de sidste kampe med dem

Men fint de vandt og røg i forlænget spilletid og kan bruge fokus på at fejre det . Juventus har dog virkelig lang vej til at blive en kandidat til mesterskabet. Rigtig meget middelmådighed over snart hele linien, det vil tage flere sæsoner før de står med et slagkraftigt hold og så med Allegri som træner, der jo har en meget gammeldags tilgang, så vil det ikke blive lettere med at skabe resultater. Se bare de straffespark Juve giver igår. Fuldstændig unødvendige og så urutineret begået.

Lad os tage sejren imod Atalanta og så må Inter begynde at svede lidt inden deres kamp imod Cagliari forhåbentlig
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vild aften - - vi er så tæt på!!

Vi startede de først 10 minutters tid egentlig ganske frisk, men så skal jeg da love for nervøsiteten kom frem og det blev meget forsigtig med lange bolde og et hav af fejl. Calabria toppede virkelig listen af spillere der var helt væk og generelt de seneste kampe, lader han til at være en der falder igennem.
    Ingen tvivl om at presset er ekstrem stort og se bare en Giroud som jo også helt og aldeles ved siden af sig selv - og han er en erfaren herre.

Zapata frygtede jeg da han kom ind, da han bare er et fysisk monster. Og desværre fik vi problemer imod ham, da han er umulig at komme ind på kroppen på. En reserve spiller, jeg egentlig gerne så i Milan som vi kan smide ind på banen. Men målene er der ikke så meget at sige til og Atalanta har i sæsonen været kendt for en skrøbelig defensiv og idag var ingen undtagelse. Theo målet er sikkert fremragende solo tur, men hold op det er dårlig forsvaret og så mange der havde chancer for at begå frispark. Men absolut et mål man kan huske i mange år.

Det var ikke nogen overbevisende kamp fra Milan og generelt en lidt underlig en af slagsen. Atalanta virkede også mærket af det og var også meget tamme ud over de gange Zapata kom i scene på bl.a. et hjørnespark.

Nu mangler vi Sassuolo og en kamp hvor presset jo igen er stort. Tænk at smide det i sidste runde, vil jo ligge i hovederne på alle spillere. Det bliver ikke kønt, men forhåbentlig kan vi tage føringen og så få lidt ro på det. Inter i aften tror jeg ikke smider noget, selvom presset jo uden tvivl også vil være at mærke hos dem, da de kan forære Milan mesterskabet. Cagliari har meget at spille for og skal også hente en sejr, så de vil også satse før eller siden og det vil uden tvivl give Inter nogle muligheder før eller siden
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser