Side 39 af 42 FørsteFørste ... 293738394041 ... SidsteSidste
Viser resultater 381 til 390 af 413

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Så gælder det Venezia. En kamp man vel ikke kan sige meget andet end vi selvfølgelig skal vinde. Vi kommer med en offensiv tæt på stærkeste opstilling, defensiv ser vi selvfølgelig stadig svage ud, men idag må det være nok.
    Venezia har skabt problemer for flere hold skal siges, men overordnet når man ser holdet så bør de ikke få et ben til jorden, hvis Milan går ind til kampen med med fuld koncentration
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det blev en let dag på kontoret. Drømmestart og så blev det snart auto pilot resten af tiden. Syntes det rødekort til dem er lidt hårdt dømt og de bliver jo lidt dobbelt straffet. Så vidt jeg kan se så er det ikke ligefrem fordi han bevist tager armen ud for at redde, så straffe er da fint nok, men rødt kort er nu i overkanten syntes jeg.

Men sikkert et ekstrem svagt hold, som det ikke altid nødvendigvis let at spille imod. Men vi kunne nok snart have taget halvdelen af primavera holdet med og stadig vundet
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja, det var cruise control idag. Stærkt og vigtigt med cleen sheet. Bakayoko gjorde det ok mens Leao var i hopla. Theo nok MoM da han vel var involveret i alle mål. Stærk start af ham her i 2022. Zlatan og Diaz imponerede mig ikke, mens Rebic godt nok var rusten.

Ærgerligt, at Juve vandt en vanvittig kamp mod Roma for ellers var de godt nok hægtet af.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Det gule kort kommer på søndag. Det er 100%. Italian style når det er bedst
    Jeg skylder dig en Faxe Kondi

Spillede 500kr på Tonali ville få det gule kort, og det gav gevinst. Så tak
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Nogen der ved hvordan man kan se aftenens kamp???

Så vidt jeg kan se har YouTube ikke rettighederne i år?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Gianni Rivera Se meddelelser
    Nogen der ved hvordan man kan se aftenens kamp???

Så vidt jeg kan se har YouTube ikke rettighederne i år?
    Hesgoal.com

Men du går ikke glip af noget. Helt igennem jammerlig indsats de første 45 min. Bagud 0-1, og vores offensiv har ikke kunne strikke to afleveringer sammen. Giroud har Inter fået fat i, Messias og D. Maldini tabt samtlige bolde. Rebic forsøger men er rusten. Tomori udgået med en skade. Katastrofal halvleg og det ringeste man har set i flere måneder.

Standard

Flot mål af Giroud. Vi går ind i ekstra tid. Forfærdelig kamp med masser af fejlafleveringer.

Diaz fortsætter sit ligegyldige bidrag. Har hverken scoret eller produceret en assist i et pr måneder nu. Savner i den grad en 10’er som kan tage styringen. Alt kommer fra vores backs eller kanter.

Til sidt, så er det største problem forsat Bakayoko. Manden kan jo ikke gøre noget rigtigt. Spiller i sin egen verden og et tempo som slet ikke passer til det Pioli vil. Jeg håber, at vi kan sende ham retur til sommer. Ubrugelig. Decideret ringe, faktisk.

Standard

Havde glemt at de spillede i dag men fandt så ud af at det er pokalturneringen og så kan det være ligemeget. Jeg giver ikke så meget for diverse pokalturneringer

Standard

Det var ikke kønt. Specielt i første halvleg frygtede jeg, jeg ville bløde fra øjnene.
    Synes egentlig Diaz gjorde et fint indhop i dag, men sammenligner man de sidste måneder med sæsonstarten er hans form en grund til bekymring.
    Det er også vildt, så dårligt et spark han har, og man tænker om ikke Messias kunne vikariere for ham? Mindes i hvert fald at han har spillet mere centralt for Crotone.

Leao, Tonali og Kalulu var lyspunkterne.

Regler for meddelelser