Side 24 af 30 FørsteFørste ... 142223242526 ... SidsteSidste
Viser resultater 231 til 240 af 299

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så gælder det CL, hvor vi skal hente 3 sejre i de sidste 3 kampe for at kunne gå videre. Vil sige kan vi bare komme i EL og måske komme langt der, vil jeg også gerne tage på forhånd. Vi har fået noget CL erfaring i år og næste år når vi forhåbentlig igen er i CL, ved vi hvad der venter os.
    EL vil stadig være fint at udvikle sig yderligere på i europæisk sammenhæng, og hvis vi formår først at komme hen til kvartfinale-semi finale, så kan alt ske. Ikke at jeg tror vi vinder EL, men kunne stadig give noget til holdet at vise de kan klare sig europæisk

Vi kan næppe spillere ringere end sidst imod Porto, så forhåbentlig kan Zlatan banke et mål ind
    Selvom jeg sidder lidt med Scudetto-drømme, og deltagelse i EL nok vil forringe vores chancer i ligaen, giver det trods alt også nogle koefficient-point, som kan sikre at vi ikke havner i Pot 4 igen. I år var adgangskravet til Pot 3 dog også ret højt; Zenit med 50.000 var sidste hold i Pot 3. Vi ligger med indeværende sæson (4.000 indtil videre alene pga. CL-gruppe deltagelse) på 35.000. Heldigvis glider 16/17-sæsonen, hvor vi ikke fik nogle koefficienter, ud af ligningen næste år. Året efter er det 12.000 vi siger farvel til, så det er også vigtigt at få samlet en del point denne sæson.

De seneste 5 år har sidste hold i Pot 3 haft følgende koefficient-point: 33.500, 29.500, 36.000, 45.840, 42.035.

EDIT: Her er lidt links til interesserede:
    Basis for seneste lodtrækning: https://kassiesa.net/uefa/data/method5/trank2021.html
    Med indeværende sæson indregnet: https://kassiesa.net/uefa/data/method5/trank2022.html
    Sidst redigeret af Dodo : 4 Uger siden kl. 14:06

Standard

Lader til Brahim kommer med i aften. I offensiven har vi noget nær stærkeste opstilling så med Leao og Brahim, der kan udfordre og så Giroud på toppen. Giroud virker godt nok tung i røven, men det er forhåbentlig i feltet han skal opholde sig i aften, hvor han har styrken. Og så må Liverpool meget gerne slå Madrid i aften, for at vi kan holde vores drøm om CL - selvom den hænger i en tynd tråd
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Nu har vi spillet 120 min. mod Porto, og vi må bare konstatere at vi ikke får de samme frispark i CL som i Serie A.

Kan vi kan ikke matche dem i tempo eller aggressivitet, så ryger vi ud med nul point i gruppen. Og det vil være en fiasko, som 45 min. gode min. tilsammen mod Liverpool og Atl. Madrid næppe redder.

Når det så er sagt, så er kampen på søndag vigtigere, men come on.

Standard

Det blev 1-1 efter en fin reaktion i 2. halvleg. Dog gav indskiftningerne Kessie, Zlatan, Krunic og Maldini absolut intet. Lidt skuffende udbytte mod Porto, som dog bestemt ikke er et ringe hold.

Leao er blevet mere stabil i sit spil, men kørt flad. Saelemakers som altid en god arbejdsindsats, men manden kommer aldrig til at score eller assistere mange mål. Vi mangler i den grad en Rebic eller Messias til at sætte ind.

Standard

Vi er vel bare ikke gode nok og erfaringen mangler. Både hvad spillere angår og ikke mindst træner nok. Og det er nok netop det ledelsen måske skal til at tænke på generelt om Pioli er manden der kan få os frem til Europæisk succes. Ikke at vi skal forvente vi kan vinde CL med det hold vi har, men ville nu nok tænke max et par sæsoner endnu med Pioli, hvorefter vi forhåbentlig er mere etableret hold der også kan stile europæisk succes - eller ihvertfald komme forbi den indledende gruppe spil og det kræver også en træner der har noget erfaring inden for CL, hvordan kampene skal gribes an
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så er det derby tid på søndag. Milan kom fra en flot kamp imod Roma indtil vi dog kom i undertal og Porto kampen blev vi igen udstillet lidt på manglende erfaring og tilgang til de kampe. I 2 kampe imod Porto har vi nu formået ikke at gå ind med den rigtig taktik/tilgang og noget Pioli nok også må tage på sin kappe.
    I serie A leverer vi dog klart bedre og imod Inter skal vi igen oppe os.

Frem for alt skal vi passe på Inter i omstillingerne, hvor de scorer mange af deres mål. De er ikke særlig gode til at være spilstyrende, da de kreativt ikke råder over de helt åbenlyse spillere ud over Barella. Ellers er det stenhård fysik som vanlig de kommer med, så også på dødbolde vil vi få vores problemer er jeg sikker på.

1 point i kampen kan vi godt leve med, men en sejr for alvor vil koble Inter af top kampen.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ca 2 timer til kamp start - det bliver forhåbentlig en spændende kamp, hvor jeg håber det ikke er dommerne der skal komme med vanvittige afgørelser. Zlatan frygter jeg altid sådan lidt for i sådan en kamp, for selvom han med alderen er blevet mere rolig, så er han en der jo kan brænde sammen og lave et åndsvagt rødt kort ud af ingenting. Og med 10 mand vinder vi ikke over Inter ihvertfald

Lader til vi starter med Krunic og virker lidt til, vi vil forsøge at tage den fysiske kamp med dem når han bliver valgt i start ellevere. Fysisk kommer vi næppe til at kunne holde imod dem, men det er fodbold kvaliteterne vi skal kunne klare skærene med de tekniske spillere vi råder over, hvor Krunic dog ikke er en af dem.

1 point vil være godkendt der hvor vi ligger, men en sejr vil dog give et stort boost, som vi måske også kan tage med over i CL
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ca 2 timer til kamp start - det bliver forhåbentlig en spændende kamp, hvor jeg håber det ikke er dommerne der skal komme med vanvittige afgørelser. Zlatan frygter jeg altid sådan lidt for i sådan en kamp, for selvom han med alderen er blevet mere rolig, så er han en der jo kan brænde sammen og lave et åndsvagt rødt kort ud af ingenting. Og med 10 mand vinder vi ikke over Inter ihvertfald

Lader til vi starter med Krunic og virker lidt til, vi vil forsøge at tage den fysiske kamp med dem når han bliver valgt i start ellevere. Fysisk kommer vi næppe til at kunne holde imod dem, men det er fodbold kvaliteterne vi skal kunne klare skærene med de tekniske spillere vi råder over, hvor Krunic dog ikke er en af dem.

1 point vil være godkendt der hvor vi ligger, men en sejr vil dog give et stort boost, som vi måske også kan tage med over i CL
    Krunic starter, og så med Saelemakers på bænken for Diaz.

Jeg bliver aldrig fan af, at have for mange spillere ude af position. Når det er sagt har Saelemakers længe været under niveauu, så en pause til ham er måske fint.

Standard

Hvor er det håbløst af Kessie... Ingen fare på færde, og så laver han det der. Endnu værre, at det resulterer i en scoring til Hakan. Op på hesten igen! Vi startede fandeme ellers godt.

Standard

Fantastisk eksekveret hjørnespark! Godt smækket indover og verdensklasse kommet op af Tomori, der virkelig er startet godt!

Lol... Det var så et selvmål, men ikke desto mindre et flot hop haha...

Regler for meddelelser