Side 57 af 64 FørsteFørste ... 7475556575859 ... SidsteSidste
Viser resultater 561 til 570 af 631

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Dertil med 4 runder tilbage er vi på en stensikker CL plads - det må vi vel også rolig fejre lidt med det mandskab vi råder over. Vi må sige at næste år kommer Juve sikkert bedre tilbage, men hold som Napoli, Roma, Lazio og Atalanta får uden tvivl svært ved at følge med, da de har begrænset kapacitet økonomisk til at forstærke sig så meget.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg kan ikke tro mine øjne. Inter taber mod Bologna efter et fantomdrop af Radu på mål.

VI SKAL VINDE 4 KAMPE FOR AT BLIVE MESTRE!!!

Standard

Sikke en gave. Det viser nu meget godt at det er svært at forudse noget. Milan har været afskrevet helt uhørt tidligt diverse steder.

Jeg anerkender at Inter var favorit, men der skal altid spilles mange kampe.

Fantastisk spændende sæsonafslutning. Den eneste ulempe er vitterligt, at skuffelsen virkelig vil være stor hvis det glipper nu. Derudover har man en følelse af at Milan har lidt svært når man er favorit. Det er man nu.

Absurd sæson hvor ingen af de store har kunne rydde bordet. Mon ikke det hele slår en kolbøtte mere.

Standard

Kæmpe gave af Radu. Forskellen på uafgjort og nederlag til Inter er betydelig, da vi nu kan dumme os med uafgjort i en kamp. Men der er ikke nogle nemme kampe, slet ikke når man har problemer med at score mål.

Standard

Vildt kamp, som jeg nok selv jinxede, da jeg her de sidste runder altid oddser på Inter - så kan det kun blive win-win.
    Men Inter viste dog overordnet også at de har deres store mangler. De mangler ligesom Milan noget overraskelses moment når modstanderen graver sig ned og Hakan fik vist at han fortsat ikke magter den opgave, hvis modstanderen bare står og afventer. Men har nu snart lidt ondt af Inter målmanden - men igen sådan en fejl der viser hvad pres spillerne egentlig er under, da det næppe var sket i en trænings kamp den type fejl.

Vi står sikkert hamrende godt lige pt, men der venter dog svære kampe. Men er godt nok bange for Milan spillerne for Gele i benene nu, når de pludselig er så tæt på og har alt og tabe. Ingen på holdet har den mindste erfaring ud over Giroud og Zlatan, så det bliver en stor prøvelse

Inter får dog også svært rest program i mine øjne. Udinese, Cagliari og Sampdoria er ikke lette. Cagliari kæmper om nedrykning og møde dem ude er aldrig let. Og Sampdoria i sidste runde, kan ligeledes have noget at spille for, hvis de fortsat hænger fast i bunden og skal have et resultat.

Men uha det bliver spændende, men har meget svært ved at se vi bare kører den her stille og rolig hjem, det har sæsonen bare været alt for skør til at tro kan ske. Inter´s momentum er forhåbentlig stoppet nu - ja hvem ved, måske Milan endda inden sidste runde er mestrer
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Der er ingen lette kampe i serie A. Det synes jeg ligaen viser gang på gange. De fleste hold er taktisk stærke, hvilket gør det svært. De hold som mener at der er nogle kampe som er lettere end andre er dem som taber point.

Derudover vil jeg mene at for et hold som Milan der har så svært ved at score mål. Der er det absolut ikke en fordel at spille mod et hold som godt kan nøjes med uafgjort.

Det bliver spændende mod Fiorentina. Forhåbentlig er de lidt trætte efter en midtugekamp omend jeg tvivler på det. De er vant til det og det er noget du som professionel fodboldspiller skal kunne klare fysisk

Standard

Og så endda på et kæmpe drop!

Jeg tvivler dog stadig på det. Vi har været alt for ustabile her i foråret. Men vi kan selv afgøre det, og det er jo faktisk et årti siden, at vi har stået i den situation

Standard

Ja det er et kæmpe drop, men set i bakspejlet og den urutinerede målmand de ved han er, så gjorde Peresic nu også det værste man kan gøre med sådan et indkast med rimelig fart ind mod målet og så i den næsten 90 graders vinkel bolden komme fra, hvor der skal være lidt timing for at afleverer den videre. Ja normalt selvfølgelig noget en målmand skal kunne klareMen Radu kan dog trøste sig med at en klasse keeper som Consigli har gjort akkurat det samme

Men spændende bliver det godt nok, for det hele fungerer ikke længere som i gamle dage hvor holdene nærmest bare kiggede på, hvis de mødte et hold der havde noget at spille for og ikke selv kunne nå noget. Så Verona og Sassuolo ved jo allerede nu at de ikke kan nå mere i den her sæson, men de vil uden tvivl ikke bare stå tilbage og vente på vi kører dem ned.
    Sidst redigeret af Rossonero : 3 Uger siden kl. 06:37
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ja det er et kæmpe drop, men set i bakspejlet og den urutinerede målmand de ved han er, så gjorde Peresic nu også det værste man kan gøre med sådan et indkast med rimelig fart ind mod målet og så i den næsten 90 graders vinkel bolden komme fra, hvor der skal være lidt timing for at afleverer den videre. Ja normalt selvfølgelig noget en målmand skal kunne klareMen Radu kan dog trøste sig med at en klasse keeper som Consigli har gjort akkurat det samme

Men spændende bliver det godt nok, for det hele fungerer ikke længere som i gamle dage hvor holdene nærmest bare kiggede på, hvis de mødte et hold der havde noget at spille for og ikke selv kunne nå noget. Så Verona og Sassuolo ved jo allerede nu at de ikke kan nå mere i den her sæson, men de vil uden tvivl ikke bare stå tilbage og vente på vi kører dem ned.
    Vanvittigt, men det vidner bare om en skør sæson, hvor kvalitetten i Serie A i den grad er ringe. I hvert fald hos topholdene.
    Personligt, så tror jeg vores bedste chance er/var, at overhale Inter i anden sidste eller sidste runde. Nu er presset hos os.

Og vi skal op imod giant killers, som Fiorentina, Sassuolo, Verona og Atalanta. Alle de hold har taget point fra Top3 i år. Ubehagelige modstandere, som dog i det mindste ikke graver sig ned. Og på den anden side, så har vi jo ikke ligefrem præsteret godt mod bundholdene. Det bliver spændende og jeg håber stadig på hjælp i Udine og på Sardinien. Deruodver har Inter en Coppa Italia finale de skal bekymre sig om om 14 dage.

Én kamp ad gangen, så må vi se. Vigtigt, at have Zlatan og Rebic tilbage, og så skal den bare have max. gas. Vi er ikke gode til at spille kynisk.

Standard

Udinese og Cagliari er ihvertfald ubehagelige modstandere. Udinese med deres enorme fysik, som vil matche Inter godt og Cagliari jo altid farlige på udebane. Afgørende for kampene bliver nok Inter ikke kan tage føringen, for skal Inter fremad banen som igår, så har de ikke det store at komme med til at komme igennem. Milan er jo lidt i samme båd hvad det angår, men vi møder dog klart modstandere der vil spille fodbold fremad banen, som vi har gjort det langt bedre imod end hold der intet vil

Men prøv at tænk Zlatan, kan slutte på toppen. Tvivler på han tager en sæson mere med sådan et mesterskab - og generelt tvivler jeg på han fortsætter skal siges. Men ret ubegribelig med det hold vi har vi ligger til at vinde mesterskabet nu. Der er godt nok mange mangler på holdet, men vi må sige italiensk fodbold i år ikke er på højeste niveau.
    Sidst redigeret af Rossonero : 3 Uger siden kl. 08:37
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser