En sejr og en clean sheet, det er hvis det positive man kan tage fra den kamp.
Det er sikkert ikke let at spille godt imod en så svag modstander, der har meget lidt at komme med, men det er nu stadig væk et eller andet sted skræmmende, hvad Milan præsterer. Det sidste kvarter fik fik nogle afslutninger, da Genoa satsede, men at vi ikke kan spille os frem til deciderede afslutninger imod et hold som Genoa, så er det tankevækkende.
Pioli har selvfølgelig problemer da Kessie som playmaker jo også er helt uhørt på det her niveau. Det vil svare til at Gattuso under Ancelotti ville have spillet det, men i Rebic og Diaz har man jo ikke bedre alternativer.
Saelemakers havde jeg decideret ondt af. Han satte ikke en fod rigtig, men at Pioli holdt ham på banen, var nok mere for at vise ham tillid og ikke bare flå ham af banen, for det havde han godt nok fortjent. Men om han gjorde Sælen en tjeneste ved det er jeg nu ikke sikker på, da det blev mere og mere pinlig nærmest
Bedste spiller vil jeg sige er Kalalu. Et indlæg til et mål, man ikke har set bedre hos nogen i Milan slå i den her sæson og generelt fejl fri. Alt er åben endnu og kan vi få et godt resultat i det næste 2 kampe imod Inter og Lazio, så kan euforien måske komme igen og spillerne kan finde bare lidt af det niveau de har, hvis først de får lidt selvtillid nu. PT står de nærmest i kø om at skubbe bolden videre til næste mand, når vi er oppe omkring feltet og det bliver noget halvhjertet noget