Side 55 af 64 FørsteFørste ... 5455354555657 ... SidsteSidste
Viser resultater 541 til 550 af 631

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

En sejr og en clean sheet, det er hvis det positive man kan tage fra den kamp.

Det er sikkert ikke let at spille godt imod en så svag modstander, der har meget lidt at komme med, men det er nu stadig væk et eller andet sted skræmmende, hvad Milan præsterer. Det sidste kvarter fik fik nogle afslutninger, da Genoa satsede, men at vi ikke kan spille os frem til deciderede afslutninger imod et hold som Genoa, så er det tankevækkende.
    Pioli har selvfølgelig problemer da Kessie som playmaker jo også er helt uhørt på det her niveau. Det vil svare til at Gattuso under Ancelotti ville have spillet det, men i Rebic og Diaz har man jo ikke bedre alternativer.
    Saelemakers havde jeg decideret ondt af. Han satte ikke en fod rigtig, men at Pioli holdt ham på banen, var nok mere for at vise ham tillid og ikke bare flå ham af banen, for det havde han godt nok fortjent. Men om han gjorde Sælen en tjeneste ved det er jeg nu ikke sikker på, da det blev mere og mere pinlig nærmest

Bedste spiller vil jeg sige er Kalalu. Et indlæg til et mål, man ikke har set bedre hos nogen i Milan slå i den her sæson og generelt fejl fri. Alt er åben endnu og kan vi få et godt resultat i det næste 2 kampe imod Inter og Lazio, så kan euforien måske komme igen og spillerne kan finde bare lidt af det niveau de har, hvis først de får lidt selvtillid nu. PT står de nærmest i kø om at skubbe bolden videre til næste mand, når vi er oppe omkring feltet og det bliver noget halvhjertet noget
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja det var godt nok en horribel omgang pånær første og sidste 10 min. Men 3 point mod et hårdt kæmpende Geno hold.

Men utroligt, hvordan vi er faldet i niveau nu når det spidser til. Nok mest oppe foran mål, da det erholdt uhørt at vi har holdt nullet de sidste 7-8 kampe i streg - wow.

Der jo ikke én, udover Leao der i momentvis viser klassen, der fortjener en start plads på de fire offensive pladser. Rebic, Diaz, Saelemakers, Messias.. ja selv Giroud virker slidt/væk.. Mener stadigvæk en Rebic på 60% skal spille fremfor Saelemakers any day. Ja, selv en Diaz. Fornuftigt indhop af Messias idag, så mon ikke han spiller næste gang. Der skal jo 2-3 indkøb til før det bliver godt, og her tænker jeg ikke en serber til 5 mio. EUR som sidder på bænken.

Man kan spørge sig om hvad der sker på Milanello disse dage. Giver man bare bolden til Theo og Leao og ser om se kan drible 5 mand, hvoraf de kun lykkedes i 3-4 gange ud af 10?

Men ros til især Maignan og Kalulu. Wow. Ingen savner Romagnoli eller Donnarumma.

Standard

CL ser dog fortsat ret sikker ud, men der venter nu lidt af et arbejde for Pioli til næste sæson. Der er vel reelt set kun Leao, mens resten af offensiven forhåbentlig bliver erstattet med bedre spillere, så få dem sammenspillet og ud af starthullerne bliver et arbejde. De vi råder over nu ud over Leao bør kun være bredde spillere i min verden
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så er det i aften Inter venter. Det er vel ikke kun en finale der står på spil i Coppa Italia, men lige så meget moral forud mesterskabs afslutningen. Begge hold vil nok hellere vinde mesterskabet end den kamp i aften, det er der ingen tvivl om - men frem for alt håber jeg ikke på skader,
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Bliver kampen ikke vist nogle steder?
    AC Milan nel mio cuore <3

Standard

Kendetegner hvis meget godt Milan periodei øjeblikket. Skarpheden er der ikke når chancerne er der og omvendt så får vi ihvertfald et alt for let 2-0 mål hvor timingen slet ikke er der defensiv. Kombineret med mange marginaler som f.eks. off-side målet, hvor Handanovic jo ikke engang selv reklamerede for off-side. Men fred være med det, resultatet var vel lidt ventet. Inter er senest vågnet op igen og med en drømme start i den her kamp, blev det ikke sværere for dem.

Inter er ikke flere niveauer bedre end os, men har sikkert på nogle centrale pladser og form kurve pt de bedre spillere. Hvor Milan omvent med Leao idag, som kunne have scoret 2-3 mål idag på de næsten fri positioner han kom i foran Inter´s mål. Men skarpheden er der bare ikke mere.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ærgerligt, at det lige blev en “lille” lussing med 3-0 målet. Der falder vi lidt sammen, ligesom ved 2-0 målet efter vi har misset et par chancer i den anden ende. Lidt for naivt, især det forbandede 2-0 mål lige før pausen.

Man sidder med samme følelse som de to andre derby’s i sæsonen. Inter starter altid bare bedst og presser os maks de første 30-35 minutter. Det sker hver gang. Det hjælper så for dem, at de får det tidlig 1-0 mål, ellers skal man bare afvente dem og spille på omstillinger - ligesom de selv gør!

Vi har en del muligheder idag. Flere end jeg mindes vi har haft mod Inter før. Men Leao har desværre ikke et CR7 skud ellers ville han være oppe på 30 mål i denne sæson.

De andre offensive. Tja, hvad skal man næsten sige/gøre. Saelemakers, Messias og Diaz’ manglende kvalitet eller Kessie’s lunten og skvatten på banen.. Eller Rebic’s manglende form.. you chose. Det er pinagtigt at se på.

Fuck it det er Coppa Italia, men det kunne da være rart at vinde noget på et tidspunkt. Det er et mirakel hvad Pioli præsterer med den trup. Hatten af for det.

Standard

Syntes godt nok også der overordnet set i den her sæson har været rigtig mange vigtige/tvivlskendelser der er gået imod Milan. Måske man glemmer dem man har fået, for dem er der sikkert også nogle af - men at det kan ske i de her VAR tider er jo egentlig utrolig.

Men uanset er vi selvfølgelig langt fra et komplet hold. Der mangler i min verden 3-4 klasse spillere til start elleveren - men det gjorde der også inden kampen igår mod Inter. Men håber det kan tænde et yderligere ild hos Milan spillerne, så vi går hen og henter en sejr ude imod Lazio.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

I aften gælder det Lazio og mesterskabs kampen er vel reelt ved at være forbi. Inter har fundet melodien og Milan ligner fortsat ikke et hold der har nok kvalitet til at følge dem hele vejen til måls. En skam, for havde vi bare haft en lille bitte niveau, så kunne det være blevet rigtig spændende.

Vi kan selvfølgelig altid håbe på mirakler og vi måske henter en flot sejr i aften, som giver et tiltrængt boost til holdet. Tror dog mest vi står med max 1 point og et nederlag skulle heller ikke undrer mig efter midtugens nederlag til Inter, så moralen er næppe i top.

Når det er sagt, så har vi dog uden tvivl præsteret langt mere end forventet i sæsonen. Bare svært at se et hold fuldstændig stoppe med det spil de har stået for, når først presset stiger og de spillere der ellers brillierede falder helt igennem.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    I aften gælder det Lazio og mesterskabs kampen er vel reelt ved at være forbi. Inter har fundet melodien og Milan ligner fortsat ikke et hold der har nok kvalitet til at følge dem hele vejen til måls. En skam, for havde vi bare haft en lille bitte niveau, så kunne det være blevet rigtig spændende.

Vi kan selvfølgelig altid håbe på mirakler og vi måske henter en flot sejr i aften, som giver et tiltrængt boost til holdet. Tror dog mest vi står med max 1 point og et nederlag skulle heller ikke undrer mig efter midtugens nederlag til Inter, så moralen er næppe i top.

Når det er sagt, så har vi dog uden tvivl præsteret langt mere end forventet i sæsonen. Bare svært at se et hold fuldstændig stoppe med det spil de har stået for, når først presset stiger og de spillere der ellers brillierede falder helt igennem.
    Vildt at skrive at mesterskabskampen reelt er forbi ..

Uanset udfald idag, taler vi om et voldsomt lille spænd mellem to klubber. Det har ikke været tættere i årevis.

Det man tilnærmelsesvist kan skrive er at Inter efterhånden ligner en klar favorit. De er bedst spillende, de er mest effektive og de har også en bedre trup. Det er et godt tidspunkt de har ramt et momentum på.

Omvendt, så er det fortsat uforudsigeligt og der er trods alt 5 kampe igen.

Regler for meddelelser