Side 58 af 64 FørsteFørste ... 8485657585960 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 580 af 631

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Hvis vi har samme point som Inter, så er det interne opgør før målscore der tæller? Så vi har i realiteten i uafgjort vi kan tåle at miste

Standard

Indbyrdes tæller så vi kan nøjes med 11 point de sidste 4 kampe

Standard

Som ventet en anspændt halvleg med lidt for mange fejl fra vores side. Dog to gigantiske muligheder til Theo og Giroud. For ringe, at vi ikke prikker én af dem ind. Fiorentina har så sandeligt også haft deres.

Der er egentlig meget plads når vi for spillet os ud af det første presspil, men Diaz er jo helt væk når den sidste produktive aflevering skal lægges. Messias igen med en ringe halvleg.

Vi kan sidde tættere på dem og Kessie er jeg nervøs omkring, da han til tider lunter rundt og mangler noget agressivitet.

Standard

En finale vundet og tre tilbage. Presset er nu på Inter som er tvunget til sejr på udebane mod Udinese

Standard

Puha. Det er uudholdeligt det her. Det bliver simpelthen så tætte kampe det her. Jeg har følelse af at vi får brug for at Inter smider mere. Gerne idag.

Fantastisk at sejren kom hjem. Fortjent nok, selvom Leaos mål kom på et ufatteligt vigtigt tidspunkt. Milan var helt stoppet med at spille og man fornemmer især når det spidser til, at man offensivt, slet ikke kan bevare roen.

Standard

Overordnet fint fin kamp, hvor vi skulle have taget føringen langt før. Fiorentina kom også frem til noget, og magain fik reddet dagen med den redning til SidSt

Standard

Maignan er simpenhelt klasse. Wow han har jo fuldt ud fået os til at glemme Donnarumma.

Ja, vi mangler sgu stadig skarpheden. Theo og Giroud skulle have scoret i første halvleg. Zlatan ser lidt uoplagt ud, mens Rebic næsten bør starte på den højre kant næste weekend. Eller Diaz. Det går altså ikke med Messias/Saelemakers. Og vi laver ingen mål på dødbolde. Inter har langt flere strenge at spille på.

Ingen hjælp i Udine 🙄 Det bliver med hiv og sving det her!

Standard

Syntes Rebic for første gang i år ser ud til at være bare nogenlunde igang. Messias løb med hovedet under armen idag, men man kan selvfølgelig ikke forvente det store af ham generelt. Men til næste kamp ude imod Verona, som jeg måske snart ser som den sværeste tilbage, der håber jeg på Krunic og Rebic starter inde. Så kan vi smide Diaz ind. Han har sku ikke power til en helt kamp uanset, så hellere han kan give gas de sidste 30 minutter.

Udinese gør Inter en tjeneste idag, ved at angribe så meget, så Inter bare kan vente på deres kontra chancer, hvor de også har scoret. Udinese spiller jo snart som Liverpool med vanvittig høj forsvars linie uden garderinger. Tåbelig at gøre det når omstillinger er Inters farligste våben. Havde de gravet sig godt ned, så ville Inter få problemer, med den fysik Udinese kommer med. Inter´s sidste problemrige kamp bliver ude imod Cagliari, som kæmper for overlevelse. Empoli og Sampdoria tror jeg ikke på har den store interesse i at kæmpe det store.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Dejligt at vi har etableret et betonforsvar. Det får vi brug for når vi skal møde ultraoffensive Verona, Atalanta og Sassuolo. De hold kan ikke spille defensivt, presser højt og scorer mange mål. Men lukker så sandlig også mange mål ind. Vi skal være skarpe på omstillingerne, og jeg håber sgu enten Diaz eller Rebic er med fra start på den højre kant. Ikke begge fra start, da de er gode at sætte ind i de sidste 20-25 minutter.

Vi skal nok få chancerne, men kontrollere alle kampene med mest boldbesiddelse kommer vi næppe til.

Standard

Søndag 20.45 ser jeg næsten som finalen for os, om det virkelig skal lykkes. Verona ude er ikke let og historisk set har Milan jo 2 gange før smidt mesterskabet netop der så vidt jeg kan læse. Atalanta og Sassuolo er måske stærkere holdet på papiret, men 2 hold er pt er svage og ude af form

Syntes dog igen det er uretfærdig at Milan igen skal spille sidst, så de kender resultatet af Inter kampen. Syntes det ville mere mest fair blev kampe mellem hold der har direkte konkurrent, burde spilles samtidig. Nu har Inter vel 3-4 gange spillet først her de seneste runder som jeg husker. Selvom man selvfølgelig blot skal koncentrerer sig om egen kamp, så er det jo stadig noget der ligger i baghovedet at de ved man skal vinde. Før i tiden blev de sidste 5 runder jo altid spillet sammetidspunkt, for netop ikke at give fordele til noget klubber. Men det er jo det med TV penge der så kommer ind i billedet igen
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser