Side 1 af 30 12311 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 296

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard Kamptråden 2021/22

Så gælder det første kamp imorgen ude mod Sampdoria. Ikke noget let første kampe, men selvfølglelig er vi favoritter

Offensiven har set skidt ud her i trænings kampene, da vi ikke rigtig har haft noget ud over Giroud med nogle fuld træffere. Men skal vi med i toppen i år, skal vi gerne se at have gang i vores offensiv, så vi ikke kun er afhængig af Zlatan. Giroud kunne godt ligne en der allerede har fundet sig godt tilpas, men lad os se når sæsonen først starter, hvor let han får ved skiftet til en anden liga
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ikke udpræget optimistisk idag. I forhold til sidste sæson er vi uden vores tre bedste spillere i Kessie, Donna og Zlatan. Samtidigt er vi uden vores to bedste offensive spillere fra sidste sæson i Hakan og Zlatan. Dertil skulle Bennacer været slået helt tilbage grundet Covid og så skulle midtbanen være Tonali og Krunic. To spillere der hører til i bunden af ligaen.

Det offensive kort vi har er Theo, så hvis Samp får ham lukket så er vi på den. Og så har jeg bare altid dårlige nerver når vi skal spille mod Quagliarella.

Vores to store konkurrenter om 4. pladsen i Roma og Napoli fik begge 3 point. Vi skal igen i år også gerne have en god start i ligaen hvis vi skal i top 4, for i modsætning til vores konkurrenter skal vi også spille CL og kommer til at tabe en del point på bredden senere i turneringen.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ikke udpræget optimistisk idag. I forhold til sidste sæson er vi uden vores tre bedste spillere i Kessie, Donna og Zlatan. Samtidigt er vi uden vores to bedste offensive spillere fra sidste sæson i Hakan og Zlatan. Dertil skulle Bennacer været slået helt tilbage grundet Covid og så skulle midtbanen være Tonali og Krunic. To spillere der hører til i bunden af ligaen.

Det offensive kort vi har er Theo, så hvis Samp får ham lukket så er vi på den. Og så har jeg bare altid dårlige nerver når vi skal spille mod Quagliarella.

Vores to store konkurrenter om 4. pladsen i Roma og Napoli fik begge 3 point. Vi skal igen i år også gerne have en god start i ligaen hvis vi skal i top 4, for i modsætning til vores konkurrenter skal vi også spille CL og kommer til at tabe en del point på bredden senere i turneringen.
    Så er alt jo som det plejer at være ;-)
    AC Milan nel mio cuore <3

Standard

Calabria med anførerbindet i dag. Er der nogen, der har fulgt med i debatten om Romagnolis eventuelle arvtager? Jeg havde godt nok håbet på Kjær! Det kunne da være kanon med en dansk Milan-anfører.

Standard

Virkelig en god stemning som altid hos Sampdoria. En af grundene til at det for mig er verdens bedste liga.

Standard

Sikke en start for vores nye målmand! Først et helt fantastisk målspark, der var meget tæt på at blive en assist, og nu et langt udspark, som bliver tredjesidste fod på 1-0 målet.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Sikke en start for vores nye målmand! Først et helt fantastisk målspark, der var meget tæt på at blive en assist, og nu et langt udspark, som bliver tredjesidste fod på 1-0 målet.
    Han kan sku finde ud af spille bold med fødderne…. Noget Donna var elendig til.

Standard

Crazy halvleg. Masser af chancer og et overraskende meget offensivt Sampdoria hold. Leao og Diaz har plads til at løbe på.

Ikke ligefrem en kontrolleret halvleg fra vores side, og underligt nok så er offensiven bedre end defensiven. Hænger nok sammen med at vi mangler vores midtbane, selvom Tonali og Krunic spiller en hæderlig halvleg.

Theo har så formået at blive overspillet fem gange. Kom nu lidt i gang.

Standard

Fin første halvleg, hvor vi dog mangler lidt kontrol på midtbanen, og i den grad savner Bennacer og specielt Kessie.

Mike gør det rigtig godt, og det godt nok dejligt med en målmand der kan spille bolden ud, hvor Donna var meget ringe og gjorde at vi nogle gange var nød til at stå dybt, da han ikke kunne lave lange afleveringer.

Krunic brænder en kæmpe chance, og er meget middelmådig som altid, mens Theo også er meget dårlig og det ligner egentlig at han mangler lidt tempo og kamptræning.

Håber Giroud kan lukke kampen tidligt i første halvleg, jeg magter ikke hurtig hjertebanken allerede fra første kamp af.

Standard

1-0 ved pause. Udemærket kamp offensivt, hvor vi burde have scoret minimum 1 mere ved Krunic. Giroud var heller ikke offside på hans store chance tror jeg, så den havde VAR nok sørget for.

Jeg savner dog vi kan kontrollere kampen markant bedre, men sådan er det nok når man mangler Kessie og Bennacer.

Synes Theo har stået svagt i billedet.

Lyspunkter: Maignan ligner fuldgod erstatning for Donna. Diaz og Leao har også spillet overordnet godt, selvom jeg ville ønske Leao og Theo kunne udnytte hinanden bedre, idag da der er masser af potentiale.

Regler for meddelelser