Side 42 af 42 FørsteFørste ... 32404142
Viser resultater 411 til 413 af 413

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Overordnet set manglede vi vel bare et mål, da jeg syntes vi spillede ganske fornuftig og virker som langt bedre hold end Juve. De vil få det svært med at komme i top 4 hvis det er niveauet de viser igår.
    Vi mangler sikkert fortsat noget selvtillid og tro på tingene, da vi foran målet bare ikke er skarpe nok. Overordnet syntes jeg fortsat vi mangler få elementer før vi vel et hold der kan kæmpe med om 1 pladsen. Et alternativ til Diaz, en højremidt og en ung arbejdssom angriber med fart - så vi har lidt andre typer at smide ind i visse kampe, fremfor Beton klodser som Giroud og Zlatan der har en styrke til nogle ting, men en omstilling kan de knapt nå at løbe op til feltet, før der allerede er afsluttet

Leao er for sindsyg, ham må vi satme kunne få kassen for, da meget få har den fart og tilmed har styr på bolden.

Men katastrofe med banen. Det er næsten ubegribelig at en forretning der skal leve af gode resulater på banen giver et arbejdsredskab så dårlig. Der er selvfølgelig spillet mange kampe på banen, men det er sku utrolig når vi snakker store klubber hvert år kæmper med banen
    Vi mangler bare de 3 forbandede point mod Spezia. Nu gælder dem om at hænge på Inter, så jeg håber at vi går efter den.
    San Siro har altid haft en horribel bane om vinteren. Arkitekten til Italia 90' havde tilsyneladende glemt, at fodbold også spilles om vinteren hvor lys indfaldet ikke er optimalt. Der skal vist nok anlægges nyt græstæppe til 200.000 EUR hen over pausen. Lad os håbe, at det hjælper og kan give en fornuftig bane indtil et nyt stadion står klar om 4 år. Der må da kunne gøres noget...

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Vi mangler bare de 3 forbandede point mod Spezia. Nu gælder dem om at hænge på Inter, så jeg håber at vi går efter den.
    San Siro har altid haft en horribel bane om vinteren. Arkitekten til Italia 90' havde tilsyneladende glemt, at fodbold også spilles om vinteren hvor lys indfaldet ikke er optimalt. Der skal vist nok anlægges nyt græstæppe til 200.000 EUR hen over pausen. Lad os håbe, at det hjælper og kan give en fornuftig bane indtil et nyt stadion står klar om 4 år. Der må da kunne gøres noget...
    De er vidst allerede igang. Man må håbe der er tænkt over det på det nye. Det er ikke en fordel, at vi er to hold, men stadigvæk.

Det hæmmer jo mere os selv end modstanderne i Italien, da vi oftest forsøger, at spille det mere polerede spil.

Jeg må indrømme siden Spezia kampen, så tænker jeg slet ikke på mesterskabet. Jeg stoler stadigvæk på holdet, men hvor er jeg bange for at misse top 4.

Med fare for at få prædikatet, som værende uambitiøs eller Arsenal mentalitet er top 4 dog også det, at der betyder klart mest de her år for mig. Langsom men vedholdende progression.

Hvis vi kan blive ved med at være titeludfordrere til vi får det nye stadion, og dermed helt andre økonomiske midler, så er jeg meget tilfreds.

Inter er så stabile især grundet et fantastisk forsvar.

Standard

Inter har klaret det bedre end ventet, ihvertfald endnu. Jeg ser ikke Inzaghi som den helt store hjerne bag det og han har jo klogt nok valgt bare at køre videre med samme taktik, fremfor komme med for meget nyt
    Jeg tvivlede på Inter ville kunne score nok mål uden Lukaku, men de har haft rigtig mange der har scoret mål i år og kombineret med en solid defensiv har de virket ekstrem stabile.

Men hvis Inter fortsætter den her stabile point høst, så kommer vi aldrig i nærheden af dem, da Milan´s hold ikke er komplet nok til det. Der mangler sku lige 2-3 kvalitetsspillere, såfremt vi konstant har de her skader og spillerne næsten aldrig når at komme i form før de er skadet igen. Dertil syntes jeg nu også vi har været ramt af lidt utur på mange måder. F.eks. nu imod Juventus måtte vi have 5000 tilskuere, mens Inter-Milan må der igen lukkes halv stadion ind, hvilket jo betyder meget. Det er sku lidt på mange måder uretfærdig at vi lige rammer en sådan kamp foran stort set tom stadion.

Men mener nu stadig rigtig meget skal gå galt for at vi ikke ryger i Top 4. De andre hold virker også meget ustabile under os og kan vi bare finde nogenlunde niveau igen og ikke gå i panik så bør det lykkes med en 2 plads igen, som vi niveau mæssigt egentlig også fortjener at ligge
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser